kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!
Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!
Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...
Alles wat je met de klantenservice telefonisch afgesproken hebt, gelijk bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone. Als ze je dan afsluiten je vervolgens factureren voor de aansluitkosten, dan kan je zeggen dat je die afspraak hebt gemaakt en per mail hebt bevestigd. Helemaal handig is het als je een naam of personeelsnummer van de persoon aan de telefoon vermeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
Weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Morgen maar weer bellen dan om te zeggen dat ik een brief heb gekregen waarin stond dat ze nog niks van mijn rekening zouden halen totdat ik een antwoord zou krijgen.
Want als mijn mobiel eenmaal geblokkeerd is en ik wil hem dan weer deblokkeren, dan moet ik daarvoor ook geld betalen. Alle Vodafone communicatie gaat allemaal langs elkaar heen. Zo irritant allemaal.
En tja.. Als die doos van morgen dan zegt dat het geregeld is, dan vertrouw ik het nog niet voor 100 % dat 21/3 mijn abonnement niet geblokkeerd wordt.
Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone? Naam en/of personeelsnummer van de persoon opschrijven is idd een goede tip!
Ah kijk, alweer wat geleerd.. Thanks!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.
Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)
en belkosten + sms kosten zijn 5,97 ra ra hoe kan dit?
ik bel met een bijna antieke gsm die net foto's kan makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?
En je kijkt je bankafschriften niet na?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)
en belkosten + sms kosten zijn 5,97 ra ra hoe kan dit?
jah nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En je kijkt je bankafschriften niet na?
Je kunt sowieso op je vaders naam een abo afsluiten, ook bij Vodafone dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nu even een andere vraag...
Stel nou dat het allemaal misloopt enzo en Vodafone blokkeert mijn abonnement en ik betaal niks meer. Ik heb natuurlijk dan wel een SIM Only nodig voor mijn mobiel. Kan ik dan via de KPNwinkel een SIM Only aanvragen of staat mijn naam dan ergens in zo'n deze-meid-moet-je-geen-abonnement-verkopen-want-ze-betaalt-niet-lijst?Wie weet daar meer van af?
En zo ja, dan kan ik toch gewoon op mijn vader's naam een abonnement afsluiten? Dan maak ik hem gewoon iedere maand het geld over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |