abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65627392
Ik keek dus net op www.vodafone.nl om te kijken of mijn tegoed al was 'bijgeschreven'. Nou, dat was dus mooi het geval, maar wat zag ik nog meer:

"Extra kosten: ¤112,- Bijgewerkt tot 31 januari"

WTF!! Terwijl ik een paar dagen geleden nog maar 0 euro extra kosten had? Ik heb niet geinternet of met het buitenland gebeld ofzo, dus daar ligt het niet aan?

Ik heb gewoon een Basis Abonnement 12,50 SIM Only met een SMSBlox van 1000 smsjes per maand! Dan moet ik er wel flink overheen zijn gegaan met het smsen, want bellen doe ik haast nooit! Ik betaal dus ongeveer per maand altijd rond de 18 euro.

Wat nou als de teller online van Vodafone een paar dagen geleden stuk was (zoals zovaak, maar dan staat het boven aan de pagina aangegeven) en ik daadwerkelijk die 112 euro moet gaan dokken? Dat klopt toch niet? Immers, HUN teller is/was stuk! Of was de teller dan wel goed en is die nu stuk?

Ik ben geVodapwned Morgen maar ff bellen!

Iemand hier nog meer problemen mee?
Noot noot.
pi_65627873
Niet te lang met ze bellen, anders krijg je 'n nog hogere rekening.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 1 februari 2009 @ 16:30:59 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_65627899
heb je geen teller op je mobiel staan dan?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_65627951
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
heb je geen teller op je mobiel staan dan?
Nee
Noot noot.
  zondag 1 februari 2009 @ 16:33:29 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_65627977
vodafone bellen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 1 februari 2009 @ 16:37:40 #6
238900 Koekz
Der Meister
pi_65628110
Vodafone

Stuur ze ff een aangetekende brief erover. En dien een klacht in bij de opta...
pi_65628244
Je moet ook nooit die teller geloven, die loopt echt heel fink achter. Ik had dit probleem ook altijd toen ik Vodafone had. Altijd denk je van oh ik kan nog wel even bellen, want heb nog 10 euro, dag later heb je opeens tien euro teveel gebeld. Omdat die fukkende teller achter liep
pi_65628328
Het zijn maar 448 smsjes buiten je bundel?

namelijk elk smsje buiten je bundel kost 25 cent.

Wat ik je aanraad (en vodafone ook), is wachten tot je factuur beschikbaar is en daar de specificatie op bekijken.
Dus TS doe niet teveel moeite, 1200 bellen van ze helpt je echt niet tot de factuur beschikbaar is.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65628550
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Chinless het volgende:
Het zijn maar 448 smsjes buiten je bundel?

namelijk elk smsje buiten je bundel kost 25 cent.

Wat ik je aanraad (en vodafone ook), is wachten tot je factuur beschikbaar is en daar de specificatie op bekijken.
Dus TS doe niet teveel moeite, 1200 bellen van ze helpt je echt niet tot de factuur beschikbaar is.
Ja buiten je bundel zijn de smsjes idd heel duur. Als die teller nou gewoon goed was, had ik dit probleem niet gehad, want ik kijk elke week wel even op de site en dan weet ik als je eenmaal 'extra kosten' hebt, je eigenlijk niet meer moet smsen, want dat grapje kan dus idd heel duur worden

Ik kan alleen ter verdediging zeggen dat die teller niet goed was. (Als idd blijkt dat ik zoveel smsjes heb verstuurd) Maar of ze daar wat op uit doen? Ben benieuwd

Als die teller fout is of een vertraging heeft, staat het wel altijd aangegeven op dezelfde pagina, maar dat stond er dus niet
Noot noot.
pi_65629918
Nja ik heb zelf via mijn werk veel contact met de mobiele providers en ik kan alvast vertellen dat je niet blij ga zijn met hun antwoord/ (en dat weet je zelf ook wel).

Ze zullen zich verschuilen onder:
De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Afhankelijk van wat er nu precies aan de hand is, kan je d.m.v een klachtenbrief (dus echt een brief fysiek richten aan de klachtenafd). mogelijk een compensatie krijgen. Je moet er alleen niet teveel van verwachten want Vodafone is daarin niet zo makkelijk.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65629962
En 1500 smsjes in een maand . Zelfs ik haal de 1200 maar met moeite.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65630395
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef Chinless het volgende:
En 1500 smsjes in een maand . Zelfs ik haal de 1200 maar met moeite.
Ja nou heb deze maand wel iets meer gesmst. Allemaal nutteloze smsjes natuurlijk ook
Komt ook omdat ik jarig ben geweest denk ik...
Noot noot.
pi_65630446
En de gelukkig nieuwjaar smsjes ofzo Maar dan nog Had nog tegoed over van december.. Hmm
Noot noot.
pi_65630602
Ik zou je vriend gewoon dumpen, scheelt een hoop zorgen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65630640
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet te lang met ze bellen, anders krijg je 'n nog hogere rekening.
Gewoon het gratis nummer bellen.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 1 februari 2009 @ 18:07:40 #16
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_65630811
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Declareren bij Paul en in het vervolg hem laten bellen.
Noot noot.
pi_65633333
Ook bij mij klopt er niks van het verbruik als ik kijk via My Vodafone. Ik denk dat we er vanuit moeten gaan dat er iets mis is gegaan met de verwerking van de nieuwe tegoeden bij hun abonnees, aangezien iedereen de 1e van de maand het nieuwe tegoed krijgt.

Ik verwacht dat ze dit binnen een aantal dagen wel weer rechttrekken, anders kun je altijd even gratis met 1200 bellen en uitleg vragen.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:42:24 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_65633407
ik heb ook vodapwn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_65634021
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Ook bij mij klopt er niks van het verbruik als ik kijk via My Vodafone. Ik denk dat we er vanuit moeten gaan dat er iets mis is gegaan met de verwerking van de nieuwe tegoeden bij hun abonnees, aangezien iedereen de 1e van de maand het nieuwe tegoed krijgt.

Ik verwacht dat ze dit binnen een aantal dagen wel weer rechttrekken, anders kun je altijd even gratis met 1200 bellen en uitleg vragen.
Wat klopt er bij jou dan niet?
Noot noot.
pi_65634104
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat klopt er bij jou dan niet?
ze hebben mij dubbel zoveel beltegoed gegeven!!
pi_65634358
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

ze hebben mij dubbel zoveel beltegoed gegeven!!
Moet ik hier blij(er) van worden?
Noot noot.
pi_65634980
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan alleen ter verdediging zeggen dat die teller niet goed was. (Als idd blijkt dat ik zoveel smsjes heb verstuurd) Maar of ze daar wat op uit doen? Ben benieuwd
Lijkt me niet. Bij een paar euro meer verbruik kan het niet opvallen. Maar als je >100 euro extra verbruikt dan heb je gewoon zelf niet goed opgelet. Zoveel meer verbruiken valt op. Eigen schuld dus, wat die Vodafone teller ook zegt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_65635215
Eén belletje naar de helpdesk en je weet waar het bedrag vandaan komt, of je wacht op de gespecificeerde rekening. Vermoedelijk moet je gewoon betalen omdat het bijhouden van je beltegoed je eigen verantwoordelijkheid is. Blijft overigens wel schandalig dat die teller van Vodafone zo vaak er uit ligt, maar goed.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_65636111
Ik heb dit ook een tijd gehad. Ellende, heel vodafone.

Vandaag stuurde ik nog een mailtje naar Vodafone omdat MMS niet werkt bij mij. Ik zet er duidelijk in dat ik de instellingen zo heb gezet zoals vodafone op de site aangeeft.

Mailtje terug:

De instellingen voor uw toestel kunt u vinden op de onderstaande pagina.
www.vodafone.nl/mijntoestel
Mocht u hier uw type toestel niet tussen vinden kunt u aan de hand van de algemene instellingen of
elk aanverwante toestel de instellingen overnemen.
De menu structuur toestellen blijft namelijk meestal hetzelfde.


DOMME MENSEN!

Vodafone is qua netwerk goed, maar de rest is echt bagger!

Sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')