Neequote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
heb je geen teller op je mobiel staan dan?
Ja buiten je bundel zijn de smsjes idd heel duur. Als die teller nou gewoon goed was, had ik dit probleem niet gehad, want ik kijk elke week wel even op de site en dan weet ik als je eenmaal 'extra kosten' hebt, je eigenlijk niet meer moet smsen, want dat grapje kan dus idd heel duur wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Chinless het volgende:
Het zijn maar 448 smsjes buiten je bundel?
namelijk elk smsje buiten je bundel kost 25 cent.
Wat ik je aanraad (en vodafone ook), is wachten tot je factuur beschikbaar is en daar de specificatie op bekijken.
Dus TS doe niet teveel moeite, 1200 bellen van ze helpt je echt niet tot de factuur beschikbaar is.
Ja nou heb deze maand wel iets meer gesmst. Allemaal nutteloze smsjes natuurlijk ookquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef Chinless het volgende:
En 1500 smsjes in een maand. Zelfs ik haal de 1200 maar met moeite.
Gewoon het gratis nummer bellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet te lang met ze bellen, anders krijg je 'n nog hogere rekening.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Declareren bij Paul en in het vervolg hem laten bellen.
Wat klopt er bij jou dan niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Ook bij mij klopt er niks van het verbruik als ik kijk via My Vodafone. Ik denk dat we er vanuit moeten gaan dat er iets mis is gegaan met de verwerking van de nieuwe tegoeden bij hun abonnees, aangezien iedereen de 1e van de maand het nieuwe tegoed krijgt.
Ik verwacht dat ze dit binnen een aantal dagen wel weer rechttrekken, anders kun je altijd even gratis met 1200 bellen en uitleg vragen.
Moet ik hier blij(er) van worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ze hebben mij dubbel zoveel beltegoed gegeven!!![]()
Lijkt me niet. Bij een paar euro meer verbruik kan het niet opvallen. Maar als je >100 euro extra verbruikt dan heb je gewoon zelf niet goed opgelet. Zoveel meer verbruiken valt op. Eigen schuld dus, wat die Vodafone teller ook zegt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan alleen ter verdediging zeggen dat die teller niet goed was. (Als idd blijkt dat ik zoveel smsjes heb verstuurd) Maar of ze daar wat op uit doen? Ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |