Of je belt ze even en vraagt waar dat bedrag van 112,- euro vandaan kwam.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben wel opgelucht hoor... Maar ik ben pas ècht opgelucht als ik mijn factuur online heb staan
Hoe kan je in godsnaam over een bundel van 1000 smsjes heengaan? Je hebt dus zo'n 1400 smsjes verstuurd?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik ben dus weer gevodapnwd...
Die 25 cent die er vandaag dus heel mooi stond, was alleen voor 31 jan. zelf!
Dus die 112 euro die er gisteren dus stond, moet ik wel betalen.
Had dus net een mevrouw aan de telefoon en die zei dus dat ik idd over mn smsbundel ben heengegaan. Toen zei ik dus dat de teller op vodafone.nl niet klopte en ik vroeg dus of meer mensen daar last van hadden. Ze zei dat ze wel een paar klachten daar over hadden gehad en die mensen moesten dus een brief sturen naar Vodafone zelf. Ze zei dat waarschijnlijk Vodafone wel over de brug zou komen, maar ze kon me dat niet garanderen.
JEZUS
Mwoah ik denk ook de gelukkig nieuwjaar smsjes... En ben in januari jarig geweest, dus dan ontvang en stuur je dus meer smsjes... Maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam over een bundel van 1000 smsjes heengaan? Je hebt dus zo'n 1400 smsjes verstuurd?
Stel dat je gemiddeld 8 uur per dag slaapt, dan stuur je in de 16 uur dat je wel wakker bent gemiddeld elke 21 minuten een smsje, een maand lang
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben wel opgelucht hoor... Maar ik ben pas ècht opgelucht als ik mijn factuur online heb staan
Moord en brand schreeuwen? Niet echt? Vroeg me alleen af of dit normaal was en of meer mensen hier last van hebben. Ben alleen geschrokken van die teller dusquote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.
Ik heb nog nooit problemen met Vodafone gehad hoor. Prima bereik en ben al jaren een tevreden klant.quote:Als je sowieso even had gewacht tot de factuur in te zien was, dan had je tenminste meteen een idee waar het bedrag exact vandaan komt. Maar nee, Vodafone doet het meteen allemaal verkeerd en is een kutbedrijf blaat blaat blaat.
Een paar minuten in de wacht staan is niet erg. Bovendien, ik wilde alleen weten of de teller wel klopte en wat mijn extra kosten nu waren. Ik heb helemaal niet zitten klagen verder. Bovendien moet ik natuurlijk wel van te voren weten hoe hoog de rekening is, anders moet ik even geld terughalen van de spaarrekening. Niet dat dat jou wat aangaat natuurlijk, maar ik wil maar even aangeven dat het HANDIG is dat je weet hoeveel je moet dokken. Anders krijg je volgens mij weer een brief van Vodafone dat er niet genoeg geld op je rekening staat en dan duurt deze soap nog langer.quote:En dan ook nog klagen na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice. Dat komt omdat er allemaal van die debielen gaan bellen vóórdat ze factuur hebben ontvangen en meteen gaan zitten klagen. Als je het niet eens bent met de factuur, dán kan je actie ondernemen en desnoods het geincasseerde bedrag storneren en het verschuldigede bedrag gewoon betalen, of als je niet automatisch betaalt, het bedrag wat verschuldigt is per telebankieren overmaken. Zo moeilijk is het leven niet, je kan het wel moeilijker maken.
Die heb ik alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef hansvbijnen het volgende:
Waarom doe je niet uit voorzorg de Vodafone SMS blox aanzetten? Tientje, en kun je onbeperkt smsen..
Je krijgt vantevoren een melding dat er een factuur klaar ligt en dat deze geincasseerd zal worden. Als je dan inschat dat er te weinig op de rekening staat kan je altijd nog je maatregelen nemen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Anders krijg je volgens mij weer een brief van Vodafone dat er niet genoeg geld op je rekening staat en dan duurt deze soap nog langer.
Waarom zou ik bij VF werken? Als ik met jou mee zou lullen, werk ik dan voor jou? Ik volg de redenatie niet helemaal.quote:(Werk je bij Vodafone ofzo?)
Of je leest eens verder, pannenkoek.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik ben dus weer gevodapnwd...
Die 25 cent die er vandaag dus heel mooi stond, was alleen voor 31 jan. zelf!
Dus die 112 euro die er gisteren dus stond, moet ik wel betalen.
Sorry hoor, maar volgens mij moet je dan even het topic doorlezen ofzo. Het gaat me om die teller voor de 100e keer. Als die niet te vertrouwen is, moeten ze de teller er af halen. Net al bij andere forums gelezen dat andere mensen ook problemen hebben met de teller en ik heb totaal geen problemen met mijn eigen smsgebruikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je krijgt vantevoren een melding dat er een factuur klaar ligt en dat deze geincasseerd zal worden. Als je dan inschat dat er te weinig op de rekening staat kan je altijd nog je maatregelen nemen.
Je opent een topic in WGR terwijl het dus eigenlijk een KLB topic is over het eigen verbruik.
Wat begrijp jij niet aan "in de eerste instantie"?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest eens verder, pannenkoek.
[..]
Het woordje "de".quote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan "in de eerste instantie"?
Vodafoneconnecties?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd, mocht het antwoord niet bevredigend zijn dan wil ik wel eens kijken of ik iets kan betekenen voor je.
Wat staat er achter dan? "Bijgewerkt tot 31-1-2009" ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef VinnieJones het volgende:
volg ook even mee. Zat zelf ook op 100 + euro vorige maand.
Nu al op +2 euro, 1 dag nadat nieuwe tegoed ingegaan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |