Soms heh, als het druk is, dan kan het wel even duren voor dat pauper barpersoneel je bestelling heeft verwerkt. Maar jij bent natuurlijk altijd gelijk aan de beurt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Alsof dat ding zó snel gaat dat je helemaal aan de andere kant zit.
Ik weet niet hoe erg jij stottert maar als ik 5 bier bestel sta ik zodra ik ze in mijn handen heb twee meter verder op.
laat me raden: Drie gezusters Tilburgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef 3lmo het volgende:
Een discotheek in het bijzonder, waar je deze nare ervaring hebt opgedaan?
Of Groningen, of Bill`s Barquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
laat me raden: Drie gezusters Tilburg
![]()
De lokale schooldisco voor eersteklassers denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef 3lmo het volgende:
Een discotheek in het bijzonder, waar je deze nare ervaring hebt opgedaan?
Bestaan ze nog ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef h4x0r het volgende:
Draaibarren zijn![]()
Het Feest in Groningen en de Blauwe Engel natuurlijk![]()
Yesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nog steeds van die slettebakken in de blauwe engel ?
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Soms heh, als het druk is, dan kan het wel even duren voor dat pauper barpersoneel je bestelling heeft verwerkt. Maar jij bent natuurlijk altijd gelijk aan de beurt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef mirved het volgende:
Ga volgende keer aan de drukke kant staan om te bestellen. Als je dan je bestelling krijgt sta je aan de lege kant.
Opgelost!
Blauwe mensen kunnen helemaal geen drank meer kopen aan de bar en als het even tegenzit, worden ze de tent uitgeschopt.quote:
zo een ronde bar die heel langzaam ronddraait waar dan twee poppetjes achter staan die alcoholische versnipperingen aanbieden tegen betalingquote:
Jopi gaat weer als vanouds sjaars regelen in de blauwe engel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nog steeds van die slettebakken in de blauwe engel ?
Versnipperingen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef ANCT het volgende:
[..]
zo een ronde bar die heel langzaam ronddraait waar dan twee poppetjes achter staan die alcoholische versnipperingen aanbieden tegen betaling
Waarom moet ik altijd lachen als ik 'beurs' leesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon wachten totdat je je bier hebt gepakt, net doen alsof je je beurs niet kunt vinden zoedat die gay-barkeeper doordraait en jij terug de zaal in kunt lopen.
Gratis bieries.
Omdat je ooit een slet naaide die je beurs jatte?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd lachen als ik 'beurs' lees
In Bill's draaien alleen dansvloeren dacht ik, bar staat aan de kant.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jopi gaat weer als vanouds sjaars regelen in de blauwe engel?
Tjeezus wat is dat toch een kutkroegquote:
Klopt, in alle zalen. Zelfde geldt voor New York in Hengelo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Bill's draaien alleen dansvloeren dacht ik, bar staat aan de kant.
Dacht in de kelder en boven ergens alleen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Klopt, in alle zalen. Zelfde geldt voor New York in Hengelo.
Mij ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:58 schreef DSS24 het volgende:
Doet mij denken aan Fear and Loathing in Las Vegas.
Die in 'Het Feest' in Groningen gaat vrij snel ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Alsof dat ding zó snel gaat dat je helemaal aan de andere kant zit.
Ik weet niet hoe erg jij stottert maar als ik 5 bier bestel sta ik zodra ik ze in mijn handen heb twee meter verder op.
Ja, maar ik duidde op dat de barren in alle zalen waar een 'draaibar' is - de bar stil staat. Maar ik zei het inderdaad ietwat scheef.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dacht in de kelder en boven ergens alleen hoor![]()
Maar even verder ontopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |