Benieuwd wat hier de achtergrond van is...quote:Twee dode mannen gevonden in Leiderdorp
LEIDERDORP - Op het terrein van een pannenkoekenhuisje aan de Persant Snoepweg in Leiderdorp, vlak langs de snelweg A4, heeft een voorbijganger donderdagochtend omstreeks half zeven twee dode mannen gevonden.
De politie gaat uit van een misdrijf. Hoe de mannen om het leven zijn gebracht, kon de politie nog niet zeggen. De politie is een onderzoek gestart.
Kan natuurlijk dat de pannenkoeken niet goed waren, maar daar ga ik niet van uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa, wanneer ze levend waren geweest was het geen nieuws geweest.
yep, ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik gok op een afrekening, drugs
quote:De recherche is op dit moment nog bezig met technisch onderzoek. De lijken liggen nog bij twee auto's die naast het restaurant staan. Het gaat om twee blanke mannen en ze lagen ruim twintig meter van elkaar.
telegraaf.nl
loop er even langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
Is hier 300 meter verderop. Interesting.
Kun je geen foto's maken? Nee, bedoel niet van de lijken, maar van de bedrijvigheid daar nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
Is hier 300 meter verderop. Interesting.
De politie bedoelt een Zuid-europeanse of Zuidoost-Europeans afkomst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Chooselife het volgende:
Blank zijn ze niet, aan de foto's te zien. Zuid-Europeanen, of Noord-Afrikanen.
Nee, ik ben geen ramptoerist.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Kun je geen foto's maken? Nee, bedoel niet van de lijken, maar van de bedrijvigheid daar nu
Die fotos van andere kranten kunnen we niet gebruiken, nl
Ligt het aan mij, of zijn de foto's nogal... expliciet?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:24 schreef _The_General_ het volgende:
Goede publiekstrekker voor het restaurant! Pannekoeken met moordspel arrangement ofzo!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Hukkie het volgende:
Wat een crimi's in ons pittoreske dorpje, zit er aan te denken om maar een kogelvrij vest te gaan dragen als ik weer langs de McDrive-by ga.
Verder wordt er in de plaatselijke media ook weinig nieuws gemeld.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:24 schreef _The_General_ het volgende:
Goede publiekstrekker voor het restaurant! Pannekoeken met moordspel arrangement ofzo!
Misschien waren de fotografen de schermen voor? Die luitjes liggen ook gewoon out in the open...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zijn de foto's nogal... expliciet?
Meestal zetten ze toch schermen op, enzo?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien waren de fotografen de schermen voor? Die luitjes liggen ook gewoon out in the open...
bronquote:De politie heeft het terrein vanmorgen meteen afgezet voor sporenonderzoek. Aanvankelijk werd daarbij een te klein gebied afgegrendeld, zodat de lichamen van de twee vermoorde mannen van buiten de afzetting nog steeds zichtbaar waren. Door het uitlekken van beelden kan het onderzoek schade worden geschaad, zegt een politieman. ,,Dan kan een dader vrijuit gaan. Dat hebben we dus niet goed gedaan.''
Van die heftige foto's?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
hm, heftige foto's wel, normaal zie je niet zoveel
ben benieuwd wat de aanleiding was...
Misschien wel degene die ze vond of er eerders was dan de politie. Efkes foto's maken met je telefoon en naar de telegraaf bellen wat ze ervoor over hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien waren de fotografen de schermen voor? Die luitjes liggen ook gewoon out in the open...
Plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:18 schreef rockin_the_lowland het volgende:
een close-upje
[ afbeelding ]
En hoe verklaar je dan al die mensen in wit?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien wel degene die ze vond of er eerders was dan de politie. Efkes foto's maken met je telefoon en naar de telegraaf bellen wat ze ervoor over hebben.
Twee dode mannen gevonden in Leiderdorpquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan al die mensen in wit?
Die komen pas als de gewone dienders geweest zijn na de melding en zij hebben doorgegeven dat de Mordkommission en de TD moet komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan al die mensen in wit?
quote:'Boneka Belsaram moordenaar Martin Hoogland''Dode was gevreesde gangster' Van onze internetredactie
AMSTERDAM - Eén van de mannen die gisteren dood werden gevonden in Leiderdorp is de beruchte crimineel Boneka Belsaram. De Amsterdammer werd lange tijd door justitie gezien als de moordenaar van Martin Hoogland.
Belsaram werd in juni 2006 gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de moord op Hoogland. Hoogland, die na zijn voortijdig beëindigde carrière bij de Amsterdamse politie in het criminele milieu belandde, werd in maart 2004 tijdens een verlof van zijn detentie in Hoorn van zijn fiets geschoten. Hij zat een gevangenisstraf van twintig jaar uit wegens de moord op mafiabaas Klaas Bruinsma en de moord op drugshandelaar Tony Hijzelendoorn (1992).
De strafvervolging werd gestaakt wegens gebrek aan bewijs. Volgens zijn raadsvrouw voldeed Belsaram niet aan het signalement van de schutter (justitie beschikte over vrij goede camerabeelden) en had hij bovendien een sluitend alibi.
Gisteren werden twee dode mannen gevonden in de buurt van pannenkoekenhuis De Hooiberg langs de A4. Het tweede slachtoffer is waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst.
Opvallend is tevens dat Boneka betrokken was bij een schietpartij in 2005. De Surinamer schoot daar 'Rico' Flores Lopez dood na een ruzie. B. werd veroordeeld, maar was inmiddels weer op vrije voeten
Nope, Molukker en Marokkaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Chooselife het volgende:
Blank zijn ze niet, aan de foto's te zien. Zuid-Europeanen, of Noord-Afrikanen.
Opvallend? Ik zou het eerder idioot willen noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef buachaille het volgende:
Opvallend dat de dader van een liquidatie 5 jaar later weer vrolijk rondhuppelt.
Ze zullen hun afspraken wel niet nagekomen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Benieuwd wat hier de achtergrond van is...
Dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zijn de foto's nogal... expliciet?
Meestal zetten ze toch schermen op, enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |