quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
VerbeekHoop dat hij wordt toegezongen in Heerenveen. Ook al is hij er niet bij.
mja, je weet niet echt wat je ooh moet geloven. Maar klinkt beetje als Verbeek idd zelf ontslag indient nadat de situatie escaleerde. Dat het gisteren ooh niet op de planning stond. Maarja. Welk nieuws moet je ooh als waarheid zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:20 schreef Becel het volgende:
Beetje vreemd .
Van de positieve nieuwjaarsreceptie naar deze situatie.
"Aan jou ligt het niet Gertjan, echt niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Toch ziet dat er best komisch uit als je van 1 meter afstand toegezongen wordt
De Verbeekmania is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb liever ook die hele selectie weg dan Verbeek, maar Verbeek heeft blijkbaar ook zijn gebreke. Tactisch zal het sowieso niet veel zijn geweest, dat verbaasde me ook niet echt, maar daarin zag ik Jansen en Vlemmings een goede toevoeging, en blijkbaar klikt het gewoon niet tussen spelersgroep en Verbeek. Zoiets kan gewoon gebeuren, maar het is jammer dat dit spelletje is gespeeld via de media (Theodore en co die maar al te graag uitlekken naar de media), dat een spelersgroep met allemaal dertigers zo kinderachtig en achterbaks moet doen en dat die spelersgroep pas na die artikelen van het AD en de VI (en evt die nieuwjaarsconference) naar de club stapt. Kom daar dan eerder mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erbeek.avi_plain.xml
Volgens mij zijn ze verliefd op Verbeek ofzo, godsamme.
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:10 schreef TC03 het volgende:
Been doet het toch niet, en als hij het doet pas vanaf volgend seizoen.
De afkoopsom zal geen probleem zijn, ik neem aan dat de geldschieter voor het ontslag van Verbeek er ook geen problemen heeft om de portemonnee te trekken voor een trainer. Wie A zegt moet ook B zeggen.
wat gênant om te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Nee juist niet.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Het legioen heeft er wel verstand vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef Becel het volgende:
Waarom hoor ik niemand over v Hanegem ??
Als er iemand een cult-status heeft bij Feyenoord dan is hij het well !
Bovendien is hij vrij.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.
Of je moet hem aannemen onder het motto: "De spelersgroep wil'em, dus dan krijgen ze'em." ... Kijken of ze dan wel gaan voetballen
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:18 schreef Tomasso het volgende:
Zou me inderdaad weinig verbazen als ze Leo gaan vragen... Judas, maar wel weer de beste optie denk ik, die ook beschikbaar is...
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.
Wat een denkers...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan maar zo. De supporters eisen nu ook het hoofd van Jacobs
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...
Boehoe. De schuld van Feyenoord is al drastisch veranderd, dus ik weet niet wat je nou loopt te janken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.
Leo heeft overal zin in..quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
No Cure, No Pay .. Dus dat was nog wel netjes van hemquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
Oke, ben benieuwd of het jullie dan lukt 1 van de 2 binnen te hengelen. De column van Genee geeft ook aan dat Been wel interesse heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:
1 van een club uit Rotterdam (Feijenoord).
1 van een club uit Madrid (Real Madrid).
Bij Willem zal hetzelfde zijn -> Als Feijenoord in de shit zit en Bosz is niet aanwezig, wil hij helpen..
Kan mooi als appendix bij het beleidsplan van Bosz gevoegd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.
Overigens zou hij wel bij deze spelers passen denk ik. Bij Been gaat het vooral om plezier hebben, hij heeft er zelfs een afkorting voor bedacht; PIT. Staat voor Plezier, Instelling en Team. En dat is, vind ik, precies wat eraan schort bij deze spelersgroep, voor de IT.
Arno Vermeulen zei dat gisteren ook bij het Sportjournaal, Been heeft er hooftpijn van en dan is hij nog niet eens officeiel gevraagd, het is een hele moeilijke keuze omdat hij NEC ook niet in de steek wil laten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De column van Genee geeft ook aan dat Been wel interesse heeft.
Daarentegen is Been niet blij dat ze Wisgerhof verkocht hebben aan FC Twente...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Arno Vermeulen zei dat gisteren ook bij het Sportjournaal, Been heeft er hooftpijn van en dan is hij nog niet eens officeiel gevraagd, het is een hele moeilijke keuze omdat hij NEC ook niet in de steek wil laten.
Het is niet zijn taak om daar wel of niet blij mee te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarentegen is Been niet blij dat ze Wisgerhof verkocht hebben aan FC Twente...
Alsof een judas meer of minder nog uitmaakt bij Feyenoord. De hele selectie stikt er van.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet zijn taak om daar wel of niet blij mee te zijn.
Inderdaad. Het is niet voor niets dat ze Van Hanegem willen... Been en Beenhakker zou denk ik ook wel een mooi duo zijn ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
Been moet gewoon naar Boekhoorn stappen en vragen wat hij ervan vindt. Als hij het ok vindt moet 'ie naar Feyenoord gaan, anders niet. Ik vind niet dat hij NEC moet gaan naaien omwille van Feyenoord.
Beenhakker als TD en Been als trainer zou wel een geweldig koppel zijn, maar die Skihutters zullen er toch echt alsnog uit moeten, anders wordt het nooit wat. Ik denk dat de trainingen van Been niet veel slapper zijn dan die van Verbeek. De oudjes in deze groep zijn gewoon een oudere generatie trainers gewend, een generatie die allemaal slappe trainingen geeft. De jonge generatie vindt de trainingen van Verbeek heel normaal, dat doen alle jongere trainers.
So true...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Alsof een judas meer of minder nog uitmaakt bij Feyenoord. De hele selectie stikt er van.
Verder lijkt dit me niet het moment om uitstekende trainers af te wijzen op basis van emoties.
Ik vind dit echt iets te vaak terugkerende onzin. De oudjes van Feyenoord hebben ook gewoon getraind onder types als Van Gaal en Adriaanse. Alsof je daar de hele dag met de duplo mag gaan spelen. Als je hebt gespeeld bij clubs als Arsenal, Barcelona, Atletico en Bayern, dan ben je echt wel wat gewend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
De oudjes in deze groep zijn gewoon een oudere generatie trainers gewend, een generatie die allemaal slappe trainingen geeft. De jonge generatie vindt de trainingen van Verbeek heel normaal, dat doen alle jongere trainers.
Inderdaad. Het gaat er nu even niet om wie er een tijdje bij Ajax onder contract heeft gestaan of niet, het gaat er om wie de club er bovenop kan helpen. Ik denk dat Beenhakker genoeg inzicht en contacten heeft om een goede TD te zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Verder lijkt dit me niet het moment om uitstekende trainers af te wijzen op basis van emoties.
quote:Feyenoord verlangt naar rust
Uitgegeven: 15 januari 2009 10:19
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 10:19
ROTTERDAM - Amper twaalf uur na de geruchtmakende 'bijltjesdag' in De Kuip hebben de spelers van Feyenoord zich donderdagochtend in het stadion weer verzameld. Volgens het dagprogramma zou de A-selectie om 10.00 uur moeten beginnen met de training.
Het is nog onduidelijk of de oefensessie daadwerkelijk doorgaat en waar de training zal plaatsvinden, op het hoofdveld in de Kuip, op het bijveld of binnen in het krachthonk. Het is vooralsnog rustig bij het stadion, waar woensdagavond nog ruim honderd aanhangers hun onvrede uitten over het beleid van Feyenoord.
Commentaar
Geen enkele speler wilde bij het binnenrijden van de stadionpoort commentaar geven op het vertrek van hoofdcoach Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.
Ook een dag eerder hulden de Feyenoorders zich al in stilzwijgen. Verbeek, algemeen directeur Eric Gudde en het legioen stelden woensdagavond juist de spelers verantwoordelijk voor de uittocht van de drie technische leiders in De Kuip.
Vlemmings
Assistent-coach Leon Vlemmings heeft voorlopig de technische eindverantwoordelijkheid. De voormalige coach van FC Eindhoven moet Feyenoord voorbereiden op het komende tweeluik tegen SC Heerenveen, vrijdag voor de competitie in Friesland en dinsdag in De Kuip voor de KNVB-beker.
De persafdeling van Feyenoord liet woensdagavond al weten dat Vlemmings donderdag niet beschikbaar zal zijn voor de media. De Rotterdamse volksclub wil even rust na de hectische woensdag.
(c)ANP
Boekhoorn is al jaren weg daar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
Been moet gewoon naar Boekhoorn stappen en vragen wat hij ervan vindt. Als hij het ok vindt moet 'ie naar Feyenoord gaan, anders niet. Ik vind niet dat hij NEC moet gaan naaien omwille van Feyenoord.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat er nu even niet om wie er een tijdje bij Ajax onder contract heeft gestaan of niet, het gaat er om wie de club er bovenop kan helpen. Ik denk dat Beenhakker genoeg inzicht en contacten heeft om een goede TD te zijn voor Feyenoord.
Trouwens, Beenhakker een judas? Ach, voor die man is dit ook gewoon werk. Bij Ajax zal 'ie vast z'n best hebben gedaan, maar het lijkt me duidelijk waar zijn hart ligt. Ik geloof dat 'ie al vanaf z'n zevende in de Kuip komt...
schoon schip en vanaf de bodem opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef Sloggi het volgende:
Gudde moet trouwens gewoon blijven, als iedereen eruit wordt getyfd dan ben je nog verder van huis. Die man heeft trouwens ook helemaal niet slecht gefunctioneerd, als je kijkt naar de vermindering van de schuldenlast.
Oh ja, fuckquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boekhoorn is al jaren weg daar.
Hij is toch juist op nadruk van Verbeek zelf en Gudde gebleven?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Colplay het volgende:
Denk trouwens dat Vlemmings het wel goed kan vinden met de spelersgroep. Om gehaald te worden op voorspraak van Verbeek en dan niet solidair te zijn als deze wordt ontslagen is natuurlijk wel een streek die positief beoordeeld zal worden door Van Bronckhorst, Hofland, Timmer en De Cler...
Mwah, verschil tussen willen en iets als de beste optie zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:27 schreef mister_popcorn het volgende:
niet te geloven dat er mensen zijn die beenhakker terug willen...
Hij heeft een gesprek gehad met Verbeek of ie wel of niet op moest stappen,quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Colplay het volgende:
Denk trouwens dat Vlemmings het wel goed kan vinden met de spelersgroep. Om gehaald te worden op voorspraak van Verbeek en dan niet solidair te zijn als deze wordt ontslagen is natuurlijk wel een streek die positief beoordeeld zal worden door Van Bronckhorst, Hofland, Timmer en De Cler...
Na een gesprek met de voltallige technische staf ofzo.. Dus dat zal inderdaad Verbeek, Bosz, Stille Wim en Gudde zijn geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is toch juist op nadruk van Verbeek zelf en Gudde gebleven?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toen stond de Kuip er nog geeneens
Toch lijkt Leo me uitermate geschikt als TD+Trainer van Feyenoord.
Nah, Kuip is in 1937 opgeleverd toch?quote:Leo Beenhakker (Rotterdam, 2 augustus 1942)
Geloof niet dat dat bij de persconferentie bij ajax was hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, verschil tussen willen en iets als de beste optie zien
EDIT:
Al heb ik inderdaad niet zoveel problemen met Beenhakker.
Iedereen die valt over het zinnetje "de cirkel is weer rond" tijdens zijn persconferentie bij ajax zou dan ook problemen met Dirk Kuijt moeten hebben
Persoonlijk kan ik geen goede TD bedenken, op Beenhakker na.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Colplay het volgende:
Eigenlijk zou Feyenoord eerst een nieuwe TD aan moeten stellen. Deze moet het beleid van de club uit gaan stippelen en kan dan een trainer zoeken die hier bij past. Je ziet vaak dat als een TD met een trainer opgescheept zit dit niet werkt. Dit seizoen is toch verloren dus laat Vlemmings het seizoen maar afmaken.
Nah, hij maakte er volgens mij wel zoiets van toen'ie weer bij ajax was?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat bij de persconferentie bij ajax was hoor
quote:Mister clubliefde is ongetwijfeld Leo Beenhakker. Deze voetbalnomaad laat geen kans onbenut om zijn schaapskleren van zolder te halen. ,,Ik ben weer thuis’’ riep Don Leo met de kampioensschaal in zijn handen op het bordes van de Rotterdamse Coolsingel, om vervolgens over te stappen naar aartsrivaal Ajax. ,,De cirkel is weer rond’’, lispelde andermaal zijn gespleten tong.
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=23626
O oke , dan heb je gelijk ...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, hij maakte er volgens mij wel zoiets van toen'ie weer bij ajax was?
EDIT:
[..]
Ik heb eens een stuk in Hard Gras over 'm gelezen waarin stond dat 'ie al heel jong door z'n pa mee naar de Kuip werd genomen. Ze woonden toen in Charlois en moesten 't hele pokkeneind lopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Nah, Kuip is in 1937 opgeleverd toch?
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Sloggi het volgende:
Trouwens, Beenhakker een judas? Ach, voor die man is dit ook gewoon werk. Bij Ajax zal 'ie vast z'n best hebben gedaan, maar het lijkt me duidelijk waar zijn hart ligt. Ik geloof dat 'ie al vanaf z'n zevende in de Kuip komt...
weet je , spelers doen ook niet anders..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?
Hard Gras nr. 41, december 2004: 'Cult-voetballers', met verhalen over Lucius, Gyan, Drent en Kiprich. Beenhakker schrijft over Piet Kruiver. Een prachtig verhaal is het, ik heb helaas geen scanner anders had ik 'm wel even ingescand.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb eens een stuk in Hard Gras over 'm gelezen waarin stond dat 'ie al heel jong door z'n pa mee naar de Kuip werd genomen. Ze woonden toen in Charlois en moesten 't hele pokkeneind lopen.
Het blijft een judas die lekker in Polen mag blijven!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
O oke , dan heb je gelijk ...
dacht dat ie dat bij Feyenoord had gezegd , niet dus.
Je bedoelt dat Cirkel is rond-verhaal? Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat hij gezegd heeft, ik kijk meer naar wat 'ie gedaan heeft, en dat is Feyenoord kampioen maken en de club proberen te helpen toen ze 't heel moeilijk hadden. Hopelijk doet 'ie 't nu weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?
Agh, beetje zoals Dirk Kuijt ey.. Overal waar hij speelt zitten de beste supporters van het heelal en over wil hij z'n carrière afsluitenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Cirkel is rond-verhaal? Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat hij gezegd heeft, ik kijk meer naar wat 'ie gedaan heeft, en dat is Feyenoord kampioen maken en de club proberen te helpen toen ze 't heel moeilijk hadden. Hopelijk doet 'ie 't nu weer.
ADquote:Van Hanegem wil Feyenoord helpen
ROTTERDAM - Willem van Hanegem heeft openlijk gesolliciteerd naar de ontstane trainersvacature bij Feyenoord. De 64-jarige oefenmeester, als speler en trainer eerder al actief in De Kuip, zei donderdagochtend op Radio 538 ,,geen nee'' te zeggen als Feyenoord zich bij hem meldt.
Van Hanegem zit zonder werk nadat hij vorige maand werd ontslagen bij FC Utrecht.
Van Hanegem kan zich vinden in de suggestie om als interim-trainer het seizoen af te maken. Hij hoopt dat Mario Been in de zomer zijn taken dan overneemt. ,,Dat zou een verstandige keuze zijn. Laat ik het zo zeggen, ik zou geen nee zeggen. Ja, en daarna is het misschien wel mooi geweest. Eén van hun favorieten is Been en daar ben ik het mee eens.''
De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Mocht Feyenoord v Hanegem willen halen dan vraagt hij (volgens de media) standaard 1 miljoen gulden als hij tekent .quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef DivineJester het volgende:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:
[..]
AD
Overigens ben ik van mening dat de schuld niet enkel bij de selectie en Bosz ligt, maar ook deels bij Verbeek. Als je het als trainer voor elkaar krijgt dat bijna de helft van je selectie een motie van wantrouwen tegen je indient, dan doe je iets niet goed. Verder kan ik me niet voorstellen dat Verbeek tot deze week niets gemerkt heeft en had hij dus de ballen moeten hebben om mensen te schorsen oid. Hij is van mening dat hij de trainingen en taktiek bepaalt, als er dan saboteurs bij de selectie zitten zet je die maar aan de kant wat mij betreft. Het ging toch al niet geweldig, probeer het dan met de tweede keus.
Wel jammer, ik had er toch echt meer van verwacht...
quote:Beenhakker niet benaderd, wel betrokken
Uitgegeven: 15 januari 2009 11:26
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 11:26
WARSCHAU - Feyenoord heeft Leo Beenhakker nog niet om hulp gevraagd nu de club zonder technische leiding zit. Volgens de Nederlandse bondscoach van Polen is zijn komst naar Rotterdam-Zuid momenteel helemaal niet aan de orde.
Maar zijn handen jeuken: “Natuurlijk jeuken ze. Het blijft een fantastische uitdaging om zo’n club weer terug aan de top te krijgen. Zulke klussen vind ik altijd prachtig.”
Beenhakker heeft de ontwikkelingen bij Feyenoord op afstand gevolgd. “Het is dramatisch, met name voor Gertjan Verbeek. Dit is slecht voor de club en dat gaat me aan het hart. Feyenoord is en blijft mijn cluppie. Het is wel zo dat Feyenoord nooit verloren zal gaan. Daarvoor zitten de wortels veel te diep. Vergelijk het met een boom van honderd jaar oud. De blaadjes worden bruin en vallen eraf, maar je krijgt die boom nooit om.”
itt cruyff is van hanegem niet bang om op zijn bek te gaan !!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord v Hanegem willen halen dan vraagt hij (volgens de media) standaard 1 miljoen gulden als hij tekent .
Dus ca 500.000 euro en dan waarschijnlijk een torenhoog salaris.
Been is 1 milj afkoop nu maar ik denk idd dat Beenhakker gehaald gaan worden als interim en na dit seizoen Been zal komen.
Toch blijf ik erbij dat v Hanegem een goeie is.
Deze man heeft in de Kuip dezelfde status als Cruyff bij Ajax en als de resultaten tegen zouden valllen zal niemand het hem direct kwalijk neemt.
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zulke klussen vindt hij altijd prachtig.
Ongelofelijk wat een onzin antwoord.![]()
²
Huh? We hebben het hier toch over Beenhakker?quote:
waar te volgen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Tomasso het volgende:
Schijnt om 13.30 weer een persconferentie te zijn?
onder welke steen heb jij gezeten ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Geen idee, ik heb nog geen eens een idee of het ook echt zo is...quote:
in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
Euh, 10 kg overgewicht is geen onzin, als ervaren spelers als Van Bronckhorst of Makaay 10 kg te zwaar zijn is dat echt geen onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 05:08 schreef Becel het volgende:
Niet aan Been beginnen want dan krijg je precies dezelfde problemen als met Verbeek.
Van Beukering kun je nog wegsturen als hij te zwaar is maar met zulke onzin moet je niet bij spelers als v Bronckhorst of Makaay aankomen .
net zoals hoe jullie wankelde in de kuip tegen 11 balletdansersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Omdat de selectie hetzelfde is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef TC03 het volgende:
Ik zie niet in waarom Been voor dezelfde problemen als Verbeek zou zorgen.
Mja, kunnen we van de zomer eindelijk weer eens met beide benen op de grond staan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Brownietje het volgende:
Beenhakker nu interim, dan doorschuiven volgend seizoen naar TD. Dan Been trainer. Brard, Lammers eruit, Fräser terug. Eventueel nu v. Hanegem als coach en Beenhakker dan al als TD, al denk ik dat hij toch niet zo veel kan doen nu, er is toch geen geld.
Misschien omdat de spelers mogelijk hem niet saboteren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de selectie hetzelfde is?
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)
en het is natuurlijk een kind van de Kuip ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.
Het probleem was dat de selectie niet overweg kon met Verbeek. Waarom zou de selectie niet overweg kunnen met Been?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk dus wel een persconferentie. Nergens live te volgen natuurlijk.
Sportjournaal. Vlemmings en De Bronckquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?
Was ie erweer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Jochie was nog iets jonger volgens mijquote:
jaar of 2/3 hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jochie was nog iets jonger volgens mij
Mooi hequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Wauw, krijg er een brok van in mijn keel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
Ja in de Kuipquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Calciumdude het volgende:
is er nu een persconferentie en zo ja waar ?
Hij liep wel achter een speler aan, tegelijk liep hij tegen Slory aan, maar gelukkig heeft hij geen scheur in zijn hamstring, of iets gebroken, of iets verrektquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Die reacties ook tussendoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
En die gilstem: Stil nouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die reacties ook tussendoor
"Die Timmer moet optieven"
"Chemie...we hebben geen chemie met jou ook"
Lucius. Hij riep namelijk ook iets over PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Alsof dit op de planning stondquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie willen jullie als feyenoord supporters als trainer hebben dan?
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Na dit seizoen Beenhakker TD en Been hoofdtrainer. Wie het seizoen moet afmaken weet ik niet. Misschien Beenhakker, Van Hanegem zou misschien een shockeffect kunnen veroorzaken waardoor het ineens gaat lopen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem is idd het tegenbeeld van Verbeek.
Dan mogen ze uitrusten op woensdag omdat Willem zijn kinderen naar school moet brengen.
De krachthonk wordt dan ook afgebroken.
Allemaal nieuwerwetse dingen.
quote:De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Het maakt geen reet uit wie dit seizoen afmaakt, het wordt toch niks meer en de spelers blijven kut. Mits de bezem door de spelersgroep wordt gehaald volgende zomer mag Been komen, als deze troep blijft maakt het nog steeds niks uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Ja van Hanegem heeft recht van sprekenquote:
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Een coach moet ook voor de lange termijn zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.
Een kansloos seizoen. Klaar.
Uiteraard. Maar die kun je beter aanstellen als er een flinke schoonmaak is gehouden binnen de club. Vanaf dan sla je een nieuwe weg in, niet eerder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een coach moet ook voor de lange termijn zijn
die hadden we ook ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een coach moet ook voor de lange termijn zijn
Theo heb zeker weer zitten smsen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was
Hebben ze dat toegegeven ja?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
op RR net een verslag van een interview met Giovanni.
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was , om ze voor het blok te zetten zodat ze niets anders konden dan hem ontslaan.
terwijl de RvC met Verbeek in gesprek was .
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was , om ze voor het blok te zetten zodat ze niets anders konden dan hem ontslaan.
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
Rijnmond.nlquote:Ontslag Verbeek: "Schuld spelers"
15 januari 2009
Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
Wat een muiterij zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Kan er niet ff een vrachtschip toevallig op die spelers pleuren?
Griep zonder vaccinatie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wens Lucius of Hofland een dodelijke ziekte.
Vanaf nu is een luciusje hebben een dodelijke ziektequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wens Lucius een dodelijke ziekte
Volgend jaar geen rood/witte shirts als tenue, maar bruine hemdenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Haha, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Ik weet nog wel een nieuw embleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgend jaar geen rood/witte shirts als tenue, maar bruine hemden
Zeg ook niet dat er iets te redden valt, was gewoon benieuwd wie ze als trainer t liefste wouden hebben!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.
Een kansloos seizoen. Klaar.
Dat zou momenteel de ideale trainer zijn idd...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Adolf H. zou er jaloers op zijn...
Wouden heet Romeo van vorenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er iets te redden valt, was gewoon benieuwd wie ze als trainer t liefste wouden hebben!
nee , een luciusje is iemand een dolk in zijn rug steken en daarna snel alles doorspelen naar de mediaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf nu is een luciusje hebben een dodelijke ziekte
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een nieuw embleem.
En de slogan sluit ook mooi aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.
Vrijdag nog niet dan??quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een tering rotte selectie. Die gaan Dinsdag een lading shit over zich heen krijgen.
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Wat een tyfusstreekquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
S C H A N D A L I G ! ! !quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[Ontslag Verbeek: "Schuld spelers"]
Rijnmond.nl
don't care , denk ook dat je daar nooit achter komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
Allemaal subtoppersquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).
Dat is nogal een milde straf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook de jonge lichting heeft een grote vinger in de pap, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Mijn gok is Timmer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
je kunt niet van de jongere generatie verwachten dat ze openlijk stelling nemen tegen spelers als hofland , , de cler en timmer etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Uit dat verhaal in de VI blijkt dat niemand echt achter Verbeek stond. Ik denk dat een paar oudere spelers die echt tegen hem waren het voortouw hebben genomen. Dus Lucius, Timmer, De Cler en Hofland.
Dit is gewoon lager dan laag. Welke tering idioot, want dat is het, verzint nou zoiets? Denken ze dat het een spelletje is ofzo? De club heeft op zowel sportief gebied als financieel gebied geen feestje kunnen vieren....quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
Erg jammer dat de eerste wedstrijd uit is en niet thuis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Andromache het volgende:
@legioen: als je rechtgeaarde Feyenoord-supporter bent, ga je even flink je eigen spelers uitfluiten komende wedstrijd. Dit kán gewoon niet, wat hier gebeurd is.
En ineens is iedereen ook weer snel fitquote:Ziekenboeg Feyenoord loopt snel leeg
Bij zijn debuut als hoofdtrainer van Feyenoord heeft Leon Vlemmings direct een behoorlijke puzzel op te lossen. De trainer, die werd doorgeschoven naar de belangrijke post na het vertrek van Gertjan Verbeek, mist vrijdagavond tegen SC Heerenveen tien spelers. Desondanks is de coach optimistisch wanneer hij praat over de ziekenboeg. Vlemmings, die donderdag zijn eerste training als interim-hoofdtrainer leidde, kan vrijdagavond naast de langdurig geblesseerden Ron Vlaar en Jonathan De Guzman ook geen beroep doen op Jon Dahl Tomasson, Kevin Wattamaleo, Kermit Erasmus, Denny Landzaat, Georginio Wijnaldum, Serginho Greene, Tim de Cler en Tim Vincken. Laatstgenoemde acht namen worden echter snel terug verwacht door Vlemmings.
Afgezien van Vlaar en De Guzman zal de ziekenboeg op zeer korte termijn leeglopen, zo voorspelt de oefenmeester op de website van Feyenoord. “Acht spelers zullen zondag of maandag weer meetrainen”, reageerde Vlemmings. Greene, Wijnaldum, De Cler, Landzaat en Tomasson kwamen donderdag al individueel of in de groep in actie op het trainingsveld.
wondermiddel. Zou er patent op nemen als ik Feyenoord was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ineens is iedereen ook weer snel fit![]()
Ik denk dat hij als AD medewerker heel blij is met die spelers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop dat Hugo Borst die spelers helemaal afbrandt. Tot op het bot.
Dat ze zich maar de ogen uit hun kop gaan schamen.
Maar ik vermoed dat ze geen Studio Voetbal uitzenden in de Skihut.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een soap?
Weet iemand wanneer het hele interview met van Bronckhorst te bekijken of te beluisteren is?
Zijn gewoon joden acties van de spelers.
quote:Van Bronckhorst: "Spelers unaniem tegen Verbeek"
15 januari 2009
Geen enkele speler bij Feyenoord had nog vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek, die sinds woensdagavond op non-actief staat in De Kuip. Dat liet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in de perskamer van het stadion weten.
"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."
Van Bronckhorst: "Het was de zwaarste dag uit mijn loopbaan. Daarvoor ben ik niet terug naar Feyenoord gekomen. Om tegen de hoofdtrainer te zeggen dat er geen vertrouwen meer in hem was. Zowel voor hem als voor mij was het heel moeilijk. Dit hadden we beiden niet gewild. Maar ik heb hem toch recht in de ogen kunnen kijken. Ik vond het moedig van hem dat hij zelf naar de mening van alle spelers had gevraagd. Maar het was al te laat om het allemaal nog recht te zetten. Heel spijtig."
Met die pijnlijke uitkomst van de rondvraag meldde Verbeek zich bij de directie. Volgens de trainer was er een onwerkbare situatie ontstaan door het gebrek aan vertrouwen in hem. Na ampel beraad en met forse tegenzin zette de clubleiding Verbeek nadien op non-actief. Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen toonden zich solidair en stapten eveneens op.
Van Bronckhorst benadrukte dat de peiling van woensdag toch echt de eerste rondvraag in de selectie was dit seizoen over Verbeek. Nog geen maand geleden ontkende hij in de perskamer nog in alle toonaarden dat er ook toen al een stemming over de oud-bokser was geweest. Daarvan had het AD melding gemaakt.
"Maar dat was toen niet zo. Eerlijk. Maar de onvrede over Verbeek speelde natuurlijk al langer. Een maand geleden waren we nog volop in gesprek met elkaar. Toen dachten we nog echt dat we de onderlinge sfeer en de prestaties konden verbeteren. Maar na een maand bleek er nog niets veranderd. De chemie tussen de spelers en trainer en daarmee de sfeer in de selectie verslechterden eigenlijk alleen maar. Ik ben een gevoelsmens en ik ben zeker niet de enige in onze spelersgroep. Als je dan met tegenzin naar de club rijdt, is dat een veeg teken. Hopelijk gaan we nu weer de goede kant op."
Het sportieve conflict bij Feyenoord telt alleen maar verliezers, moet Van Bronckhorst concluderen. "Wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld."
Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. "Dat was niet leuk om te horen, nee", bekende Van Bronckhorst.
"Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Van Bronckhorst: "Er is het afgelopen jaar heel wat gebeurd tussen Verbeek en de spelers. Meer dan de helft weet het publiek nog niet. Maar ik heb geen zin om hier te gaan vertellen wat er allemaal is misgegaan. Dat zou te gemakkelijk zijn. Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek. Het raakte ons diep. Van enige opluchting over het vertrek van Verbeek was nog geen sprake. Misschien komt dat nog."
De enige manier om de eer van Feyenoord te redden is (onder voorbehoud dus, als het verhaal van rijnmond waar is) om de rotte appels per direct te ontslaan. Dus Timmer, de Cler, Lucius, Hofland etc. allemaal eruit flikkeren. Dan maken ze het seizoen maar af met half Jong Feyenoord, het is toch al verloren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
Gaan er spelers geschorst worden, dat kan toch niet anders?
Een bestuur dat dit laat passeren is niets waard.
Jeetje knap bedacht!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
Geen daden, maar woorden
De spelers stemden met overmacht voor "hand omhoog, kameraden"quote:
quote:DEN HAAG - ADO Den Haag heeft na Danny Buijs ook Timothy Derijck vastgelegd.
De centrumverdediger zal een contract van 3,5 jaar tekenen. De 21-jarige verdediger komt uit het Belgische Liedekerke en maakte op 18-jarige leeftijd al zijn debuut voor Feyenoord.
De Rotterdammers leenden het talent de afgelopen seizoenen uit aan NAC en FCV Dender. Derijck speelde 23 duels in de hoofdmacht van Feyenoord. Nu maakt hij dus per direct de overstap naar ADO Den Haag.
quote:Puma maakt aangepast tenue bekend 2009-2010
Het zal hierbij gaan om de zogenaamde 'bruinhemden' en hierbij voldoet Puma aan de wensen van enkele spelers.
Ik zou niet weten wat de consequenties voor ze zou kunnen zijn? Al werden ze de laan uitgestuurd dan zijn er toch tig andere teams die dergelijke spelers in huis neemt. Ze zijn namelijk kwalitatief gezien beter dan velen andere spelers in de Europese competitie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef BUG80 het volgende:
Ik vind het erg vreemd dat de spelers denken hiermee weg te komen.
Ik bedoel voornamelijk vanuit de supporters; ik vraag me af of de spelers wel genoeg over de consequenties hebben nagedacht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de consequenties voor ze zou kunnen zijn? Al werden ze de laan uitgestuurd dan zijn er toch tig andere teams die dergelijke spelers in huis neemt. Ze zijn namelijk kwalitatief gezien beter dan velen andere spelers in de Europese competitie.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek.
[ afbeelding ]
Als ze maar zo ver weg mogelijk gaan spelen: in Rotterdam en omstreken hoeven ze hun gezicht natuurlijk niet meer te laten zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de consequenties voor ze zou kunnen zijn? Al werden ze de laan uitgestuurd dan zijn er toch tig andere teams die dergelijke spelers in huis neemt. Ze zijn namelijk kwalitatief gezien beter dan velen andere spelers in de Europese competitie.
Ondanks het feit dat zoveel Feyenoord supporters verontwaardigt zullen zijn, blijven ze gewoon opdagen hoor. Voor de 200 die denken Feyenoord te boycotten komen er wel 200 anderen voor in de plaats.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik bedoel voornamelijk vanuit de supporters; ik vraag me af of de spelers wel genoeg over de consequenties hebben nagedacht.
Daarnaast denk ik dat het ze wel degelijk kan schelen of ze de laan uit worden gestuurd, anders hadden ze wel aangestuurd op een transfer in plaats van de trainer weggepest.
Konden de gaten niet eventueel opgevuld worden door Jong Feyenoord spelers dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Spelers worden echt niet ontslagen. Gudde gaf gister dat ze ook hebben gekeken of ze in de selectie wat konden doen maar ze hebben gekozen voor de korste en makkelijkste weg.Het ontslaan van Verbeek dus. Spelers zijn toch het grote kapitaal van een club en aangezien Feyenoord al geen geld heeft gaan er geen maatregelen komen tegen de spelers.
Maar in elk bedrijf zou dit toch niet worden geaccepteerd? Ervan uitgaande dat het rijnmond-verhaal klopt, kun je niet accepteren dat werknemers achter de rug van hun baas iets 'verzinnen' om hun baas te laten ontslaan. Dat is gewoonweg onacceptabel. Ik snap dat het moeilijk is om je halve basiselftal eruit te bonjouren, maar wil je met opgeheven hoofd je wedstrijden blijven spelen is dat eigeniljk wel de enige optie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Spelers worden echt niet ontslagen. Gudde gaf gister dat ze ook hebben gekeken of ze in de selectie wat konden doen maar ze hebben gekozen voor de korste en makkelijkste weg.Het ontslaan van Verbeek dus. Spelers zijn toch het grote kapitaal van een club en aangezien Feyenoord al geen geld heeft gaan er geen maatregelen komen tegen de spelers.
Alle spelers van jong Feyenoord zitten nu al bij de selectiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Konden de gaten niet eventueel opgevuld worden door Jong Feyenoord spelers dan?
Tuurlijk is het logischer dat ze Verbeek er uit hebben gegooid ipv wat spelers. Maar eigenlijk zit je nu met een nog grotere rotzooi. Spelers met mentaliteit van helemaal niets.
Dit wordt nergens geaccepteerd, ook niet in de voetballerij maar wel bij Feyenoord. Het Rijnmond verhaal klopt gewoon. Dit geeft aan dat de spelersgroep Verbeek heeft ontslagen. Daar komt het gewoon op neer. Het zijn gewoon allemaal mannetjes die alleen maar klagen en geen ballen hebben. Daarom voetballen ze ook als wijven. Verbeek is wekenlang in de maling genomen. De ervaren mannen in de selectie hadden naar Verbeek moeten stappen en moeten aangeven dat het zo niet langer kon en dat er totaal geen vertrouwen meer was. Die mongolen zijn te laf om naar Verbeek te stappen dus doen ze het m aar achter z'n rug omquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar in elk bedrijf zou dit toch niet worden geaccepteerd? Ervan uitgaande dat het rijnmond-verhaal klopt, kun je niet accepteren dat werknemers achter de rug van hun baas iets 'verzinnen' om hun baas te laten ontslaan. Dat is gewoonweg onacceptabel. Ik snap dat het moeilijk is om je halve basiselftal eruit te bonjouren, maar wil je met opgeheven hoofd je wedstrijden blijven spelen is dat eigeniljk wel de enige optie.
quote:Timothy Derijck is na Danny Buijs de tweede speler die deze week de overstap maakt van Feyenoord naar Ado den Haag. Timothy Derijck tekent een contract van 3,5 jaar. Derijck speelde 23 duels in de hoofdmacht van Feyenoord. De Rotterdammers leenden het talent de afgelopen seizoenen uit aan Nac Breda en FcV Dender. Voor de winterstop leek het erop dat Derijck zou vertrekken naar het Belgische Club Brugge, maar die club zag op het laatste moment af van een transfer.
Maar een voetbalclub IS niet zomaar een bedrijf. Als je nu spelers eruit gooit, krijg je helemaal gezeik met de andere spelers en los je helemáál niets op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar in elk bedrijf zou dit toch niet worden geaccepteerd? Ervan uitgaande dat het rijnmond-verhaal klopt, kun je niet accepteren dat werknemers achter de rug van hun baas iets 'verzinnen' om hun baas te laten ontslaan. Dat is gewoonweg onacceptabel. Ik snap dat het moeilijk is om je halve basiselftal eruit te bonjouren, maar wil je met opgeheven hoofd je wedstrijden blijven spelen is dat eigeniljk wel de enige optie.
Hofland en De Cler.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar een voetbalclub IS niet zomaar een bedrijf. Als je nu spelers eruit gooit, krijg je helemaal gezeik met de andere spelers en los je helemáál niets op.
Wel ben ik het met je eens dat als het waar is, dat bericht op rijnmond, de spelers op de een of andere manier gestraft moeten worden, straftraining, boetes, van mij maakt het niet uit, maar dit soort naaierij KAN GEWOON NIET.
Wie denken jullie dat de hoofd-teringlijers in de selectie zijn dan? Timmer, Lucius, maar verder??
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Luni het volgende:
Gio: Verbeek heeft ons beschadigd
do, 15/01/2009 - 15:42
Gertjan Verbeek wees gisteren na zijn ontslag bij Feyenoord deels met een verwijtende vinger naar de spelersgroep. Terwijl hij naar eigen zeggen altijd 'open en eerlijk' was geweest, kon hij dat van zijn selectie niet zeggen. Die uitspraak is bij Giovanni van Bronckhorst & co in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen", reageerde Van Bronckhorst op het tumult bij zijn club.
Bron: Telegraaf
Die zin viel mij ook op. Ze hebben zeker geen idee hoeveel schade hun gedrag de club heeft aangedaan!quote:
Dat vind ik eigenlijk nog het opmerkelijkste. Had niet eens verwacht dat ze dit zouden durven. Lef hebben ze in ieder geval wel, behalve in het veld natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat heeft de selectie nu bereikt? De trainer is weg en alle supporters kunnen hun bloed wel drinken.
"op een goede manier", dat kun je op meerdere manieren opvatten natuurlijk. Goed voor wie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zin viel mij ook op. Ze hebben zeker geen idee hoeveel schade hun gedrag de club heeft aangedaan!
Sowieso, als je het verhaal van Verbeek leest over de laatste training; de spelers keken hem doodleuk niet meer aan. Ja, dat is een goede manier van afscheid nemen, Gio!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zin viel mij ook op. Ze hebben zeker geen idee hoeveel schade hun gedrag de club heeft aangedaan!
Nou ga er maar niet vanuit dat we gaan winnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Jasza het volgende:
Wat een gajank zeg van die spelers, istie weg dan is het nog niet goed
Ben benieuwd wat er gebeurd als jullie de komende 2 duels van SCH verliezen.
Dat zou toch niet uit moeten maken? Als de spelers van Ajax zoiets zouden flikken zou ik het ze niet vergeven na 2 gewonnen wedstrijden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Jasza het volgende:
Wat een gajank zeg van die spelers, istie weg dan is het nog niet goed
Ben benieuwd wat er gebeurd als jullie de komende 2 duels van SCH verliezen.
Hofland en Bahia zijn toch fit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou ga er maar niet vanuit dat we gaan winnen.
Ik las dat Lucius centraal achterin gaat spelen..
Nee ik ook niet, maar genoeg die dan ineens wel weer positief gaan denken hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat zou toch niet uit moeten maken? Als de spelers van Ajax zoiets zouden flikken zou ik het ze niet vergeven na 2 gewonnen wedstrijden.
Bahia misschien op de linksbackpositie.............quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hofland en Bahia zijn toch fit?
Bahia tegen Beerensquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Bahia misschien op de linksbackpositie.............
Maar gezien hun jonge leeftijd kijken ze wel tegen boys als Makaay op lijkt mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de rol en mening van de spelers die niet echt genoemd zijn, jongens als Wijnaldum of Bisewar kunnen toch onmogelijk tegen Verbeek zijn? Die groeiden juist enorm onder hem.
quote:Feyenoord krijgt binnenkort opnieuw een jonge speler op proef. Deze keer mag de 16-jarige Daniël Alund proberen een contract af te dwingen in Rotterdam, dat meldt Voetbal International in de papieren uitgave.
Alund is afkomstig uit Zweden en speelt in de voorhoede. Hij staat onder contract bij IF Brommapojkarna.
quote:Insiders bij Feyenoord vragen zich af waar Henke Larsson blijft. Afgelopen zomer had de club een principe-akkoord met de Zweedse aanvaller, die eerder al voor de club uitkwam en later furore maakt bij Celtic en Barcelona.
Larsson heeft Feyenoord toen toegezegd naar Rotterdam te willen komen en zegde PSV daarvoor af. De club heeft de financiëring al maanden rond, maar sindsdien is het stil rond Larsson.
Wat een stel achterbakse ratten zeg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
De rest van het seizoen uitfluiten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wens Lucius of Hofland een dodelijke ziekte.
Uitfluiten? Nee, dat doen ze alleen in Amsterdam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een stel achterbakse ratten zeg!
[..]
De rest van het seizoen uitfluiten.
Wat een mongolen zeg dat kliekje, en dan te bedenken dat het maar Lucius, Timmer, Hofland etc... zijn. Zulke vedetten zijn het nou ook alweer niet
Het lijkt mij vrij duidelijk dat de jongelingen te weinig invloed en ervaring hebben om zoiets teweeg te brengen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef denthemen het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier, zonder ook maar iets te weten, een bepaalde groep aan gaat wijzen als de oorzaak van dit alles, het had net zo goed iemand als Fer of wie dan ook kunnen zijn
Het is nu wel duidelijk...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SCH het volgende:
Bronck probeert nog wat damage control te doen maar dat lijkt me zinloos.
Misschien wel de beste oplossing ja, maar de weg naar die oplossing is ongelooflijk smerig en echt een hele gore streek. Zoals heel de tijd al ging.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben het eens met TC. Er is een smerig spelletje gespeeld, maar ik ben er van overtuigd dat dit het beste is voor Feyenoord. Als je die verslagen leest over bijvoorbeeld dat trainingskamp in Turkije.. dan is er toch geen andere oplossing? Verbeek heeft ook zijn gebreken, te veel gebreken blijkbaar... het blijft een held daar niet van.
Het is alleen weer triest dat iemand heeft lopen lekken. Diegene mag gerust onder een trein geraken.
Valt wel meequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Ruud het volgende:
zo, paar dagen zonder internet
heb wat gemist zie ik
Wat zou er gebeurd kunnen zijn dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef TC03 het volgende:
Overdreven gehuil hier over de spelers.We weten lang niet alles, dus oordelen is onmogelijk.
quote:15/1 Ook Timothy Derijck definitief naar Feyenoord
Dat zal inderdaad niet maar hetgene wat we weten van de spelers is natuurlijk niet netjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef TC03 het volgende:
Overdreven gehuil hier over de spelers.We weten lang niet alles, dus oordelen is onmogelijk.
quote:Jong Feyenoord - Jong Ajax in De Kuip
Amsterdam, 15 jan 2009
Jong Feyenoord - Jong Ajax wordt maandag 19 januari gespeeld in De Kuip. De kleine Klassieker begint om 18.30 uur.
De wedstrijd zou in eerste instantie worden gespeeld op Varkenoord, het jeugdcomplex van Feyenoord.
Jong Feyenoord staat met één punt achterstand op Jong NEC op de tweede plaats in de Beloftencompetitie. Jong Ajax heeft één punt minder dan Feyenoord en staat derde.
Kein geloel, FuBball spielenquote:
We moeten maar gewoon afwachten, er zullen waarschijnlijk de komende tijd links en rechts nog wat beerputten opengetrokken worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst zegt dat geen enkele speler verder wilde met Verbeek. Denken jullie nou echt dat de voltallige selectie gaat huilen omdat ze de trainingen te zwaar vinden? Zo zwaar waren die trainingen nou ook weer niet, zeiden ze zelf. Kom op zeg, het is nogal wat, als de gehele selectie geen vertrouwen heeft in de trainer... Er spelen dus veel meer zaken waar wij geen weet van hebben. Wat iedereen wel weet is dat Verbeek op z'n zachtst gezegd een beetje eigenwijs kan zijn en misschien ook egoïstisch. Dit zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld.
Ook zo stom dat iedereen steeds het rijtje Timmer, Lucius, De Cler en Hofland noemt. Iedereen doet net alsof zij het kwaad zelf zijn ofzo.Vertel eens, wat hebben ze allemaal misdaan, naast slecht presteren? Lucius vind ik ook een zeikerd, maar Timmer? De Cler? Hofland? Iedereen praat elkaar na zonder ook maar te weten waarom.
Ik steun de spelers iig nog wel, vorig jaar stond was een mindere versie van deze selectie kampioenskandidaat en nu staan ze twaalfde. Daar is ook de trainer verantwoordelijk voor trouwens. Maar er is nog wel perspectief.
Niet Ali Chemicali?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
ANP :
Feijenoord heeft voor volgend jaar het trainingskamp vastgelegd in Tsjernobyl.
Hebben de spelers weer chemie.
Over de trainer wordt nog overlegd.
Waarschijnlijk wordt het Mohammed B.
Nogal ja. Ik snap er weinig van, zoiets doe je als spelersgroep ook niet na wat gewichten heffen of extra rondjes lopen.quote:
Hilarischquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
ANP :
Feijenoord heeft voor volgend jaar het trainingskamp vastgelegd in Tsjernobyl.
Hebben de spelers weer chemie.
Over de trainer wordt nog overlegd.
Waarschijnlijk wordt het Mohammed B.
En daar gaat het al fout, want dat is onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst zegt dat geen enkele speler verder wilde met Verbeek.
Ze kunnen van mij de tyfus krijgen. Lage achterbakse teringhonden zijn het.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst zegt dat geen enkele speler verder wilde met Verbeek. Denken jullie nou echt dat de voltallige selectie gaat huilen omdat ze de trainingen te zwaar vinden? Zo zwaar waren die trainingen nou ook weer niet, zeiden ze zelf. Kom op zeg, het is nogal wat, als de gehele selectie geen vertrouwen heeft in de trainer... Er spelen dus veel meer zaken waar wij geen weet van hebben. Wat iedereen wel weet is dat Verbeek op z'n zachtst gezegd een beetje eigenwijs kan zijn en misschien ook egoïstisch. Dit zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld.
Ook zo stom dat iedereen steeds het rijtje Timmer, Lucius, De Cler en Hofland noemt. Iedereen doet net alsof zij het kwaad zelf zijn ofzo.Vertel eens, wat hebben ze allemaal misdaan, naast slecht presteren? Lucius vind ik ook een zeikerd, maar Timmer? De Cler? Hofland? Iedereen praat elkaar na zonder ook maar te weten waarom.
Ik steun de spelers iig nog wel, vorig jaar stond was een mindere versie van deze selectie kampioenskandidaat en nu staan ze twaalfde. Daar is ook de trainer verantwoordelijk voor trouwens. Maar er is nog wel perspectief.
Ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niemand had dus meer zin om naar de Kuip te komen. Vraag me echt af wat er nou gebeurd is. Misschien lekt het binnenkort nog uit.
Hugo Borst zal wel met dingen komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niemand had dus meer zin om naar de Kuip te komen. Vraag me echt af wat er nou gebeurd is. Misschien lekt het binnenkort nog uit.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze kunnen van mij de tyfus krijgen. Lage achterbakse teringhonden zijn het.
En je weet nog positief te blijven ook. Jij moet gaan solliciteren bij Feijenoord.
Je bent gewoon te goedgelovig, geeft verder niks hoor. Heb er genoeg van om voorgelogen te worden door jan en alleman uit de Kuip.
Jij zal het wel beter weten dan Giovanni zelf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En daar gaat het al fout, want dat is onzin.
Dat zeker, maar waarom zegt hij niet gewoon wat er voorgevallen is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Van Bronckhorst nog wel.
Omdat dat wel zo netjes is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zeker, maar waarom zegt hij niet gewoon wat er voorgevallen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |