waar te volgen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Tomasso het volgende:
Schijnt om 13.30 weer een persconferentie te zijn?
onder welke steen heb jij gezeten ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Geen idee, ik heb nog geen eens een idee of het ook echt zo is...quote:
in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
Euh, 10 kg overgewicht is geen onzin, als ervaren spelers als Van Bronckhorst of Makaay 10 kg te zwaar zijn is dat echt geen onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 05:08 schreef Becel het volgende:
Niet aan Been beginnen want dan krijg je precies dezelfde problemen als met Verbeek.
Van Beukering kun je nog wegsturen als hij te zwaar is maar met zulke onzin moet je niet bij spelers als v Bronckhorst of Makaay aankomen .
net zoals hoe jullie wankelde in de kuip tegen 11 balletdansersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Omdat de selectie hetzelfde is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef TC03 het volgende:
Ik zie niet in waarom Been voor dezelfde problemen als Verbeek zou zorgen.
Mja, kunnen we van de zomer eindelijk weer eens met beide benen op de grond staan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Brownietje het volgende:
Beenhakker nu interim, dan doorschuiven volgend seizoen naar TD. Dan Been trainer. Brard, Lammers eruit, Fräser terug. Eventueel nu v. Hanegem als coach en Beenhakker dan al als TD, al denk ik dat hij toch niet zo veel kan doen nu, er is toch geen geld.
Misschien omdat de spelers mogelijk hem niet saboteren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de selectie hetzelfde is?
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)
en het is natuurlijk een kind van de Kuip ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.
Het probleem was dat de selectie niet overweg kon met Verbeek. Waarom zou de selectie niet overweg kunnen met Been?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk dus wel een persconferentie. Nergens live te volgen natuurlijk.
Sportjournaal. Vlemmings en De Bronckquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |