quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
VerbeekHoop dat hij wordt toegezongen in Heerenveen. Ook al is hij er niet bij.
mja, je weet niet echt wat je ooh moet geloven. Maar klinkt beetje als Verbeek idd zelf ontslag indient nadat de situatie escaleerde. Dat het gisteren ooh niet op de planning stond. Maarja. Welk nieuws moet je ooh als waarheid zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:20 schreef Becel het volgende:
Beetje vreemd .
Van de positieve nieuwjaarsreceptie naar deze situatie.
"Aan jou ligt het niet Gertjan, echt niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Toch ziet dat er best komisch uit als je van 1 meter afstand toegezongen wordt
De Verbeekmania is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb liever ook die hele selectie weg dan Verbeek, maar Verbeek heeft blijkbaar ook zijn gebreke. Tactisch zal het sowieso niet veel zijn geweest, dat verbaasde me ook niet echt, maar daarin zag ik Jansen en Vlemmings een goede toevoeging, en blijkbaar klikt het gewoon niet tussen spelersgroep en Verbeek. Zoiets kan gewoon gebeuren, maar het is jammer dat dit spelletje is gespeeld via de media (Theodore en co die maar al te graag uitlekken naar de media), dat een spelersgroep met allemaal dertigers zo kinderachtig en achterbaks moet doen en dat die spelersgroep pas na die artikelen van het AD en de VI (en evt die nieuwjaarsconference) naar de club stapt. Kom daar dan eerder mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erbeek.avi_plain.xml
Volgens mij zijn ze verliefd op Verbeek ofzo, godsamme.
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:10 schreef TC03 het volgende:
Been doet het toch niet, en als hij het doet pas vanaf volgend seizoen.
De afkoopsom zal geen probleem zijn, ik neem aan dat de geldschieter voor het ontslag van Verbeek er ook geen problemen heeft om de portemonnee te trekken voor een trainer. Wie A zegt moet ook B zeggen.
wat gênant om te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Nee juist niet.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Het legioen heeft er wel verstand vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef Becel het volgende:
Waarom hoor ik niemand over v Hanegem ??
Als er iemand een cult-status heeft bij Feyenoord dan is hij het well !
Bovendien is hij vrij.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.
Of je moet hem aannemen onder het motto: "De spelersgroep wil'em, dus dan krijgen ze'em." ... Kijken of ze dan wel gaan voetballen
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:18 schreef Tomasso het volgende:
Zou me inderdaad weinig verbazen als ze Leo gaan vragen... Judas, maar wel weer de beste optie denk ik, die ook beschikbaar is...
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.
Wat een denkers...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan maar zo. De supporters eisen nu ook het hoofd van Jacobs
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...
Boehoe. De schuld van Feyenoord is al drastisch veranderd, dus ik weet niet wat je nou loopt te janken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.
Leo heeft overal zin in..quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
No Cure, No Pay .. Dus dat was nog wel netjes van hemquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
Oke, ben benieuwd of het jullie dan lukt 1 van de 2 binnen te hengelen. De column van Genee geeft ook aan dat Been wel interesse heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:
1 van een club uit Rotterdam (Feijenoord).
1 van een club uit Madrid (Real Madrid).
Bij Willem zal hetzelfde zijn -> Als Feijenoord in de shit zit en Bosz is niet aanwezig, wil hij helpen..
Kan mooi als appendix bij het beleidsplan van Bosz gevoegd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.
Overigens zou hij wel bij deze spelers passen denk ik. Bij Been gaat het vooral om plezier hebben, hij heeft er zelfs een afkorting voor bedacht; PIT. Staat voor Plezier, Instelling en Team. En dat is, vind ik, precies wat eraan schort bij deze spelersgroep, voor de IT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |