quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
VerbeekHoop dat hij wordt toegezongen in Heerenveen. Ook al is hij er niet bij.
mja, je weet niet echt wat je ooh moet geloven. Maar klinkt beetje als Verbeek idd zelf ontslag indient nadat de situatie escaleerde. Dat het gisteren ooh niet op de planning stond. Maarja. Welk nieuws moet je ooh als waarheid zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:20 schreef Becel het volgende:
Beetje vreemd .
Van de positieve nieuwjaarsreceptie naar deze situatie.
"Aan jou ligt het niet Gertjan, echt niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Toch ziet dat er best komisch uit als je van 1 meter afstand toegezongen wordt
De Verbeekmania is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb liever ook die hele selectie weg dan Verbeek, maar Verbeek heeft blijkbaar ook zijn gebreke. Tactisch zal het sowieso niet veel zijn geweest, dat verbaasde me ook niet echt, maar daarin zag ik Jansen en Vlemmings een goede toevoeging, en blijkbaar klikt het gewoon niet tussen spelersgroep en Verbeek. Zoiets kan gewoon gebeuren, maar het is jammer dat dit spelletje is gespeeld via de media (Theodore en co die maar al te graag uitlekken naar de media), dat een spelersgroep met allemaal dertigers zo kinderachtig en achterbaks moet doen en dat die spelersgroep pas na die artikelen van het AD en de VI (en evt die nieuwjaarsconference) naar de club stapt. Kom daar dan eerder mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erbeek.avi_plain.xml
Volgens mij zijn ze verliefd op Verbeek ofzo, godsamme.
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:10 schreef TC03 het volgende:
Been doet het toch niet, en als hij het doet pas vanaf volgend seizoen.
De afkoopsom zal geen probleem zijn, ik neem aan dat de geldschieter voor het ontslag van Verbeek er ook geen problemen heeft om de portemonnee te trekken voor een trainer. Wie A zegt moet ook B zeggen.
wat gênant om te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Nee juist niet.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Het legioen heeft er wel verstand vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:31 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Leo Beenhakker dan maar tot het einde van het seizoen, kan'ie daarna doorschuiven als TD en zo ruimte maken voor Been?
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef Becel het volgende:
Waarom hoor ik niemand over v Hanegem ??
Als er iemand een cult-status heeft bij Feyenoord dan is hij het well !
Bovendien is hij vrij.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mist, denk ik, bepaalde kwaliteiten om het in Rotterdam te repareren.
Of je moet hem aannemen onder het motto: "De spelersgroep wil'em, dus dan krijgen ze'em." ... Kijken of ze dan wel gaan voetballen
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:18 schreef Tomasso het volgende:
Zou me inderdaad weinig verbazen als ze Leo gaan vragen... Judas, maar wel weer de beste optie denk ik, die ook beschikbaar is...
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar nu als TD. Ik weet niet of Vlemmings over de benodigde papieren beschikt, maar als Been pas aan het einde van het seizoen wil komen, zullen ze het hem misschien wel af laten maken, goedkoopste optie. Heel misschien Van Hanegem, maar dan geef je je wéér over aan de spelers... Zucht.
Wat een denkers...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan maar zo. De supporters eisen nu ook het hoofd van Jacobs
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan? De koppen van spelers moeten worden geëist...
Boehoe. De schuld van Feyenoord is al drastisch veranderd, dus ik weet niet wat je nou loopt te janken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat zich bemoeien met TIFO acties enzo. Terwijl hij zich toch beter op het financiele vlak kan richten.
Leo heeft overal zin in..quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
No Cure, No Pay .. Dus dat was nog wel netjes van hemquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:19 schreef Becel het volgende:
[..]
Was dat niet die meneer die ons een seizoen of 2 geleden in de playoffs "geholpen" heeft?
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Denken jullie dat Leo en Willem er wel zin in zouden hebben als ze gepolst zouden worden dan?
Oke, ben benieuwd of het jullie dan lukt 1 van de 2 binnen te hengelen. De column van Genee geeft ook aan dat Been wel interesse heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Leo heeft altijd geroepen dat hij 2 lokroepen/ noodkreten niet kan weerstaan:
1 van een club uit Rotterdam (Feijenoord).
1 van een club uit Madrid (Real Madrid).
Bij Willem zal hetzelfde zijn -> Als Feijenoord in de shit zit en Bosz is niet aanwezig, wil hij helpen..
Kan mooi als appendix bij het beleidsplan van Bosz gevoegd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zie Been ook pas op zijn vroegst volgend seizoen komen.
Overigens zou hij wel bij deze spelers passen denk ik. Bij Been gaat het vooral om plezier hebben, hij heeft er zelfs een afkorting voor bedacht; PIT. Staat voor Plezier, Instelling en Team. En dat is, vind ik, precies wat eraan schort bij deze spelersgroep, voor de IT.
Arno Vermeulen zei dat gisteren ook bij het Sportjournaal, Been heeft er hooftpijn van en dan is hij nog niet eens officeiel gevraagd, het is een hele moeilijke keuze omdat hij NEC ook niet in de steek wil laten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De column van Genee geeft ook aan dat Been wel interesse heeft.
Daarentegen is Been niet blij dat ze Wisgerhof verkocht hebben aan FC Twente...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Arno Vermeulen zei dat gisteren ook bij het Sportjournaal, Been heeft er hooftpijn van en dan is hij nog niet eens officeiel gevraagd, het is een hele moeilijke keuze omdat hij NEC ook niet in de steek wil laten.
Het is niet zijn taak om daar wel of niet blij mee te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarentegen is Been niet blij dat ze Wisgerhof verkocht hebben aan FC Twente...
Alsof een judas meer of minder nog uitmaakt bij Feyenoord. De hele selectie stikt er van.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet zijn taak om daar wel of niet blij mee te zijn.
Inderdaad. Het is niet voor niets dat ze Van Hanegem willen... Been en Beenhakker zou denk ik ook wel een mooi duo zijn ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
Been moet gewoon naar Boekhoorn stappen en vragen wat hij ervan vindt. Als hij het ok vindt moet 'ie naar Feyenoord gaan, anders niet. Ik vind niet dat hij NEC moet gaan naaien omwille van Feyenoord.
Beenhakker als TD en Been als trainer zou wel een geweldig koppel zijn, maar die Skihutters zullen er toch echt alsnog uit moeten, anders wordt het nooit wat. Ik denk dat de trainingen van Been niet veel slapper zijn dan die van Verbeek. De oudjes in deze groep zijn gewoon een oudere generatie trainers gewend, een generatie die allemaal slappe trainingen geeft. De jonge generatie vindt de trainingen van Verbeek heel normaal, dat doen alle jongere trainers.
So true...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Alsof een judas meer of minder nog uitmaakt bij Feyenoord. De hele selectie stikt er van.
Verder lijkt dit me niet het moment om uitstekende trainers af te wijzen op basis van emoties.
Ik vind dit echt iets te vaak terugkerende onzin. De oudjes van Feyenoord hebben ook gewoon getraind onder types als Van Gaal en Adriaanse. Alsof je daar de hele dag met de duplo mag gaan spelen. Als je hebt gespeeld bij clubs als Arsenal, Barcelona, Atletico en Bayern, dan ben je echt wel wat gewend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
De oudjes in deze groep zijn gewoon een oudere generatie trainers gewend, een generatie die allemaal slappe trainingen geeft. De jonge generatie vindt de trainingen van Verbeek heel normaal, dat doen alle jongere trainers.
Inderdaad. Het gaat er nu even niet om wie er een tijdje bij Ajax onder contract heeft gestaan of niet, het gaat er om wie de club er bovenop kan helpen. Ik denk dat Beenhakker genoeg inzicht en contacten heeft om een goede TD te zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Verder lijkt dit me niet het moment om uitstekende trainers af te wijzen op basis van emoties.
quote:Feyenoord verlangt naar rust
Uitgegeven: 15 januari 2009 10:19
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 10:19
ROTTERDAM - Amper twaalf uur na de geruchtmakende 'bijltjesdag' in De Kuip hebben de spelers van Feyenoord zich donderdagochtend in het stadion weer verzameld. Volgens het dagprogramma zou de A-selectie om 10.00 uur moeten beginnen met de training.
Het is nog onduidelijk of de oefensessie daadwerkelijk doorgaat en waar de training zal plaatsvinden, op het hoofdveld in de Kuip, op het bijveld of binnen in het krachthonk. Het is vooralsnog rustig bij het stadion, waar woensdagavond nog ruim honderd aanhangers hun onvrede uitten over het beleid van Feyenoord.
Commentaar
Geen enkele speler wilde bij het binnenrijden van de stadionpoort commentaar geven op het vertrek van hoofdcoach Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.
Ook een dag eerder hulden de Feyenoorders zich al in stilzwijgen. Verbeek, algemeen directeur Eric Gudde en het legioen stelden woensdagavond juist de spelers verantwoordelijk voor de uittocht van de drie technische leiders in De Kuip.
Vlemmings
Assistent-coach Leon Vlemmings heeft voorlopig de technische eindverantwoordelijkheid. De voormalige coach van FC Eindhoven moet Feyenoord voorbereiden op het komende tweeluik tegen SC Heerenveen, vrijdag voor de competitie in Friesland en dinsdag in De Kuip voor de KNVB-beker.
De persafdeling van Feyenoord liet woensdagavond al weten dat Vlemmings donderdag niet beschikbaar zal zijn voor de media. De Rotterdamse volksclub wil even rust na de hectische woensdag.
(c)ANP
Boekhoorn is al jaren weg daar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Sloggi het volgende:
Been moet gewoon naar Boekhoorn stappen en vragen wat hij ervan vindt. Als hij het ok vindt moet 'ie naar Feyenoord gaan, anders niet. Ik vind niet dat hij NEC moet gaan naaien omwille van Feyenoord.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat er nu even niet om wie er een tijdje bij Ajax onder contract heeft gestaan of niet, het gaat er om wie de club er bovenop kan helpen. Ik denk dat Beenhakker genoeg inzicht en contacten heeft om een goede TD te zijn voor Feyenoord.
Trouwens, Beenhakker een judas? Ach, voor die man is dit ook gewoon werk. Bij Ajax zal 'ie vast z'n best hebben gedaan, maar het lijkt me duidelijk waar zijn hart ligt. Ik geloof dat 'ie al vanaf z'n zevende in de Kuip komt...
schoon schip en vanaf de bodem opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef Sloggi het volgende:
Gudde moet trouwens gewoon blijven, als iedereen eruit wordt getyfd dan ben je nog verder van huis. Die man heeft trouwens ook helemaal niet slecht gefunctioneerd, als je kijkt naar de vermindering van de schuldenlast.
Oh ja, fuckquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boekhoorn is al jaren weg daar.
Hij is toch juist op nadruk van Verbeek zelf en Gudde gebleven?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Colplay het volgende:
Denk trouwens dat Vlemmings het wel goed kan vinden met de spelersgroep. Om gehaald te worden op voorspraak van Verbeek en dan niet solidair te zijn als deze wordt ontslagen is natuurlijk wel een streek die positief beoordeeld zal worden door Van Bronckhorst, Hofland, Timmer en De Cler...
Mwah, verschil tussen willen en iets als de beste optie zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:27 schreef mister_popcorn het volgende:
niet te geloven dat er mensen zijn die beenhakker terug willen...
Hij heeft een gesprek gehad met Verbeek of ie wel of niet op moest stappen,quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Colplay het volgende:
Denk trouwens dat Vlemmings het wel goed kan vinden met de spelersgroep. Om gehaald te worden op voorspraak van Verbeek en dan niet solidair te zijn als deze wordt ontslagen is natuurlijk wel een streek die positief beoordeeld zal worden door Van Bronckhorst, Hofland, Timmer en De Cler...
Na een gesprek met de voltallige technische staf ofzo.. Dus dat zal inderdaad Verbeek, Bosz, Stille Wim en Gudde zijn geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is toch juist op nadruk van Verbeek zelf en Gudde gebleven?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toen stond de Kuip er nog geeneens
Toch lijkt Leo me uitermate geschikt als TD+Trainer van Feyenoord.
Nah, Kuip is in 1937 opgeleverd toch?quote:Leo Beenhakker (Rotterdam, 2 augustus 1942)
Geloof niet dat dat bij de persconferentie bij ajax was hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, verschil tussen willen en iets als de beste optie zien
EDIT:
Al heb ik inderdaad niet zoveel problemen met Beenhakker.
Iedereen die valt over het zinnetje "de cirkel is weer rond" tijdens zijn persconferentie bij ajax zou dan ook problemen met Dirk Kuijt moeten hebben
Persoonlijk kan ik geen goede TD bedenken, op Beenhakker na.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Colplay het volgende:
Eigenlijk zou Feyenoord eerst een nieuwe TD aan moeten stellen. Deze moet het beleid van de club uit gaan stippelen en kan dan een trainer zoeken die hier bij past. Je ziet vaak dat als een TD met een trainer opgescheept zit dit niet werkt. Dit seizoen is toch verloren dus laat Vlemmings het seizoen maar afmaken.
Nah, hij maakte er volgens mij wel zoiets van toen'ie weer bij ajax was?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat bij de persconferentie bij ajax was hoor
quote:Mister clubliefde is ongetwijfeld Leo Beenhakker. Deze voetbalnomaad laat geen kans onbenut om zijn schaapskleren van zolder te halen. ,,Ik ben weer thuis’’ riep Don Leo met de kampioensschaal in zijn handen op het bordes van de Rotterdamse Coolsingel, om vervolgens over te stappen naar aartsrivaal Ajax. ,,De cirkel is weer rond’’, lispelde andermaal zijn gespleten tong.
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=23626
O oke , dan heb je gelijk ...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, hij maakte er volgens mij wel zoiets van toen'ie weer bij ajax was?
EDIT:
[..]
Ik heb eens een stuk in Hard Gras over 'm gelezen waarin stond dat 'ie al heel jong door z'n pa mee naar de Kuip werd genomen. Ze woonden toen in Charlois en moesten 't hele pokkeneind lopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Nah, Kuip is in 1937 opgeleverd toch?
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Sloggi het volgende:
Trouwens, Beenhakker een judas? Ach, voor die man is dit ook gewoon werk. Bij Ajax zal 'ie vast z'n best hebben gedaan, maar het lijkt me duidelijk waar zijn hart ligt. Ik geloof dat 'ie al vanaf z'n zevende in de Kuip komt...
weet je , spelers doen ook niet anders..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?
Hard Gras nr. 41, december 2004: 'Cult-voetballers', met verhalen over Lucius, Gyan, Drent en Kiprich. Beenhakker schrijft over Piet Kruiver. Een prachtig verhaal is het, ik heb helaas geen scanner anders had ik 'm wel even ingescand.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb eens een stuk in Hard Gras over 'm gelezen waarin stond dat 'ie al heel jong door z'n pa mee naar de Kuip werd genomen. Ze woonden toen in Charlois en moesten 't hele pokkeneind lopen.
Het blijft een judas die lekker in Polen mag blijven!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
O oke , dan heb je gelijk ...
dacht dat ie dat bij Feyenoord had gezegd , niet dus.
Je bedoelt dat Cirkel is rond-verhaal? Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat hij gezegd heeft, ik kijk meer naar wat 'ie gedaan heeft, en dat is Feyenoord kampioen maken en de club proberen te helpen toen ze 't heel moeilijk hadden. Hopelijk doet 'ie 't nu weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je vergeten wat hij gezegd heeft?
Agh, beetje zoals Dirk Kuijt ey.. Overal waar hij speelt zitten de beste supporters van het heelal en over wil hij z'n carrière afsluitenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Cirkel is rond-verhaal? Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat hij gezegd heeft, ik kijk meer naar wat 'ie gedaan heeft, en dat is Feyenoord kampioen maken en de club proberen te helpen toen ze 't heel moeilijk hadden. Hopelijk doet 'ie 't nu weer.
ADquote:Van Hanegem wil Feyenoord helpen
ROTTERDAM - Willem van Hanegem heeft openlijk gesolliciteerd naar de ontstane trainersvacature bij Feyenoord. De 64-jarige oefenmeester, als speler en trainer eerder al actief in De Kuip, zei donderdagochtend op Radio 538 ,,geen nee'' te zeggen als Feyenoord zich bij hem meldt.
Van Hanegem zit zonder werk nadat hij vorige maand werd ontslagen bij FC Utrecht.
Van Hanegem kan zich vinden in de suggestie om als interim-trainer het seizoen af te maken. Hij hoopt dat Mario Been in de zomer zijn taken dan overneemt. ,,Dat zou een verstandige keuze zijn. Laat ik het zo zeggen, ik zou geen nee zeggen. Ja, en daarna is het misschien wel mooi geweest. Eén van hun favorieten is Been en daar ben ik het mee eens.''
De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Mocht Feyenoord v Hanegem willen halen dan vraagt hij (volgens de media) standaard 1 miljoen gulden als hij tekent .quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef DivineJester het volgende:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:
[..]
AD
Overigens ben ik van mening dat de schuld niet enkel bij de selectie en Bosz ligt, maar ook deels bij Verbeek. Als je het als trainer voor elkaar krijgt dat bijna de helft van je selectie een motie van wantrouwen tegen je indient, dan doe je iets niet goed. Verder kan ik me niet voorstellen dat Verbeek tot deze week niets gemerkt heeft en had hij dus de ballen moeten hebben om mensen te schorsen oid. Hij is van mening dat hij de trainingen en taktiek bepaalt, als er dan saboteurs bij de selectie zitten zet je die maar aan de kant wat mij betreft. Het ging toch al niet geweldig, probeer het dan met de tweede keus.
Wel jammer, ik had er toch echt meer van verwacht...
quote:Beenhakker niet benaderd, wel betrokken
Uitgegeven: 15 januari 2009 11:26
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 11:26
WARSCHAU - Feyenoord heeft Leo Beenhakker nog niet om hulp gevraagd nu de club zonder technische leiding zit. Volgens de Nederlandse bondscoach van Polen is zijn komst naar Rotterdam-Zuid momenteel helemaal niet aan de orde.
Maar zijn handen jeuken: “Natuurlijk jeuken ze. Het blijft een fantastische uitdaging om zo’n club weer terug aan de top te krijgen. Zulke klussen vind ik altijd prachtig.”
Beenhakker heeft de ontwikkelingen bij Feyenoord op afstand gevolgd. “Het is dramatisch, met name voor Gertjan Verbeek. Dit is slecht voor de club en dat gaat me aan het hart. Feyenoord is en blijft mijn cluppie. Het is wel zo dat Feyenoord nooit verloren zal gaan. Daarvoor zitten de wortels veel te diep. Vergelijk het met een boom van honderd jaar oud. De blaadjes worden bruin en vallen eraf, maar je krijgt die boom nooit om.”
itt cruyff is van hanegem niet bang om op zijn bek te gaan !!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord v Hanegem willen halen dan vraagt hij (volgens de media) standaard 1 miljoen gulden als hij tekent .
Dus ca 500.000 euro en dan waarschijnlijk een torenhoog salaris.
Been is 1 milj afkoop nu maar ik denk idd dat Beenhakker gehaald gaan worden als interim en na dit seizoen Been zal komen.
Toch blijf ik erbij dat v Hanegem een goeie is.
Deze man heeft in de Kuip dezelfde status als Cruyff bij Ajax en als de resultaten tegen zouden valllen zal niemand het hem direct kwalijk neemt.
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zulke klussen vindt hij altijd prachtig.
Ongelofelijk wat een onzin antwoord.![]()
²
Huh? We hebben het hier toch over Beenhakker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |