abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 15:18:37 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65072593
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Andromache het volgende:
@legioen: als je rechtgeaarde Feyenoord-supporter bent, ga je even flink je eigen spelers uitfluiten komende wedstrijd. Dit kán gewoon niet, wat hier gebeurd is.

Erg jammer dat de eerste wedstrijd uit is en niet thuis.

Zei het gister al maar ik ben benieuwd naar de reactie van een volle kuip.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65072728

Jullie helden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:22:29 #203
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65072778
Gatverdamme, schijnheilige koppen. Post het maar hoor, die foto, dan worden we er blijvend aan herinnerd wat een tuig het is!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65072858
quote:
Ziekenboeg Feyenoord loopt snel leeg

Bij zijn debuut als hoofdtrainer van Feyenoord heeft Leon Vlemmings direct een behoorlijke puzzel op te lossen. De trainer, die werd doorgeschoven naar de belangrijke post na het vertrek van Gertjan Verbeek, mist vrijdagavond tegen SC Heerenveen tien spelers. Desondanks is de coach optimistisch wanneer hij praat over de ziekenboeg. Vlemmings, die donderdag zijn eerste training als interim-hoofdtrainer leidde, kan vrijdagavond naast de langdurig geblesseerden Ron Vlaar en Jonathan De Guzman ook geen beroep doen op Jon Dahl Tomasson, Kevin Wattamaleo, Kermit Erasmus, Denny Landzaat, Georginio Wijnaldum, Serginho Greene, Tim de Cler en Tim Vincken. Laatstgenoemde acht namen worden echter snel terug verwacht door Vlemmings.

Afgezien van Vlaar en De Guzman zal de ziekenboeg op zeer korte termijn leeglopen, zo voorspelt de oefenmeester op de website van Feyenoord. “Acht spelers zullen zondag of maandag weer meetrainen”, reageerde Vlemmings. Greene, Wijnaldum, De Cler, Landzaat en Tomasson kwamen donderdag al individueel of in de groep in actie op het trainingsveld.
En ineens is iedereen ook weer snel fit
pi_65072944
!!
pi_65073046
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:31:01 #207
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65073050
Waren Green, Landzaat en Tomasson wel zo geblesseerd dan?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:44:49 #208
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65073634
Blijkbaar niet, vuile idioten.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:50 #209
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_65073688
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

En ineens is iedereen ook weer snel fit
wondermiddel. Zou er patent op nemen als ik Feyenoord was.

pi_65073739
Als Crane er was...
quote:
Het grote Feijenoord-topic #442: Waar de spelersgroep dood mag vallen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:48:35 #211
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65073794
Als ze dit niet bespreken tijdens Studio Voetbal dan weet ik het ook niet meer.

Ik verheug me al op uitspraken van Hugo Borst
AFC AJAX
pi_65073870
wat een muiterij van die spelers, dolk in de rug van verbeek
pi_65073878
Wat een soap?
Weet iemand wanneer het hele interview met van Bronckhorst te bekijken of te beluisteren is?
Zijn gewoon joden acties van de spelers.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:55:30 #214
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65074099
Ik hoop dat Hugo Borst die spelers helemaal afbrandt. Tot op het bot.
Dat ze zich maar de ogen uit hun kop gaan schamen.

Maar ik vermoed dat ze geen Studio Voetbal uitzenden in de Skihut.
The Most Incredible, Baby
pi_65074348
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop dat Hugo Borst die spelers helemaal afbrandt. Tot op het bot.
Dat ze zich maar de ogen uit hun kop gaan schamen.

Maar ik vermoed dat ze geen Studio Voetbal uitzenden in de Skihut.
Ik denk dat hij als AD medewerker heel blij is met die spelers.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65074406
Gaan er spelers geschorst worden, dat kan toch niet anders?

Een bestuur dat dit laat passeren is niets waard.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:02:53 #217
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65074419
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een soap?
Weet iemand wanneer het hele interview met van Bronckhorst te bekijken of te beluisteren is?
Zijn gewoon joden acties van de spelers.
quote:
Van Bronckhorst: "Spelers unaniem tegen Verbeek"

15 januari 2009

Geen enkele speler bij Feyenoord had nog vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek, die sinds woensdagavond op non-actief staat in De Kuip. Dat liet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in de perskamer van het stadion weten.

"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."

Van Bronckhorst: "Het was de zwaarste dag uit mijn loopbaan. Daarvoor ben ik niet terug naar Feyenoord gekomen. Om tegen de hoofdtrainer te zeggen dat er geen vertrouwen meer in hem was. Zowel voor hem als voor mij was het heel moeilijk. Dit hadden we beiden niet gewild. Maar ik heb hem toch recht in de ogen kunnen kijken. Ik vond het moedig van hem dat hij zelf naar de mening van alle spelers had gevraagd. Maar het was al te laat om het allemaal nog recht te zetten. Heel spijtig."

Met die pijnlijke uitkomst van de rondvraag meldde Verbeek zich bij de directie. Volgens de trainer was er een onwerkbare situatie ontstaan door het gebrek aan vertrouwen in hem. Na ampel beraad en met forse tegenzin zette de clubleiding Verbeek nadien op non-actief. Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen toonden zich solidair en stapten eveneens op.

Van Bronckhorst benadrukte dat de peiling van woensdag toch echt de eerste rondvraag in de selectie was dit seizoen over Verbeek. Nog geen maand geleden ontkende hij in de perskamer nog in alle toonaarden dat er ook toen al een stemming over de oud-bokser was geweest. Daarvan had het AD melding gemaakt.

"Maar dat was toen niet zo. Eerlijk. Maar de onvrede over Verbeek speelde natuurlijk al langer. Een maand geleden waren we nog volop in gesprek met elkaar. Toen dachten we nog echt dat we de onderlinge sfeer en de prestaties konden verbeteren. Maar na een maand bleek er nog niets veranderd. De chemie tussen de spelers en trainer en daarmee de sfeer in de selectie verslechterden eigenlijk alleen maar. Ik ben een gevoelsmens en ik ben zeker niet de enige in onze spelersgroep. Als je dan met tegenzin naar de club rijdt, is dat een veeg teken. Hopelijk gaan we nu weer de goede kant op."

Het sportieve conflict bij Feyenoord telt alleen maar verliezers, moet Van Bronckhorst concluderen. "Wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld."

Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. "Dat was niet leuk om te horen, nee", bekende Van Bronckhorst.

"Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."

Van Bronckhorst: "Er is het afgelopen jaar heel wat gebeurd tussen Verbeek en de spelers. Meer dan de helft weet het publiek nog niet. Maar ik heb geen zin om hier te gaan vertellen wat er allemaal is misgegaan. Dat zou te gemakkelijk zijn. Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek. Het raakte ons diep. Van enige opluchting over het vertrek van Verbeek was nog geen sprake. Misschien komt dat nog."
pi_65074502
Bronck probeert nog wat damage control te doen maar dat lijkt me zinloos.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:05:23 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65074533
Wat een lafhartige hufters, die spelers die bewust hebben lopen lekken naar de pers.
Ik hoop dat de F'noord-supporters op de 1 of andere manier wel aan die spelers duidelijk maken wat er van deze mentaliteit wordt gevonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:05:57 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65074561
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
Gaan er spelers geschorst worden, dat kan toch niet anders?

Een bestuur dat dit laat passeren is niets waard.
De enige manier om de eer van Feyenoord te redden is (onder voorbehoud dus, als het verhaal van rijnmond waar is) om de rotte appels per direct te ontslaan. Dus Timmer, de Cler, Lucius, Hofland etc. allemaal eruit flikkeren. Dan maken ze het seizoen maar af met half Jong Feyenoord, het is toch al verloren.

Maar dit kun je toch niet pikken, ook niet naar de supporters toe.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65074562
Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek.

pi_65074639
Geen daden, maar woorden
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:12:40 #223
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65074848
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
Geen daden, maar woorden
Jeetje knap bedacht!
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:14:51 #224
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65074944
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:

[..]

Jeetje knap bedacht!
De spelers stemden met overmacht voor "hand omhoog, kameraden"
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65074986
Bah zou al die azijnzeikers er graag uitgegooid zien worden, op staande voet ontslaan. Dan maar wat jeugd er in ofzo, we spelen toch nergens meer voor.
Ik support gevallen topclubs!
pi_65074991
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:

[..]

Jeetje knap bedacht!
Heb er ook echt mijn best op gedaan
pi_65075044
quote:
DEN HAAG - ADO Den Haag heeft na Danny Buijs ook Timothy Derijck vastgelegd.
De centrumverdediger zal een contract van 3,5 jaar tekenen. De 21-jarige verdediger komt uit het Belgische Liedekerke en maakte op 18-jarige leeftijd al zijn debuut voor Feyenoord.

De Rotterdammers leenden het talent de afgelopen seizoenen uit aan NAC en FCV Dender. Derijck speelde 23 duels in de hoofdmacht van Feyenoord. Nu maakt hij dus per direct de overstap naar ADO Den Haag.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:17:34 #228
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65075072
Ik vind het erg vreemd dat de spelers denken hiermee weg te komen.
pi_65075106
quote:
Puma maakt aangepast tenue bekend 2009-2010

Het zal hierbij gaan om de zogenaamde 'bruinhemden' en hierbij voldoet Puma aan de wensen van enkele spelers.

donderdag 15 januari 2009 @ 16:20:52 #230
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65075230
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef BUG80 het volgende:
Ik vind het erg vreemd dat de spelers denken hiermee weg te komen.
Ik zou niet weten wat de consequenties voor ze zou kunnen zijn? Al werden ze de laan uitgestuurd dan zijn er toch tig andere teams die dergelijke spelers in huis neemt. Ze zijn namelijk kwalitatief gezien beter dan velen andere spelers in de Europese competitie.
AFC AJAX
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:22:47 #231
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65075312
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat de consequenties voor ze zou kunnen zijn? Al werden ze de laan uitgestuurd dan zijn er toch tig andere teams die dergelijke spelers in huis neemt. Ze zijn namelijk kwalitatief gezien beter dan velen andere spelers in de Europese competitie.
Ik bedoel voornamelijk vanuit de supporters; ik vraag me af of de spelers wel genoeg over de consequenties hebben nagedacht.

Daarnaast denk ik dat het ze wel degelijk kan schelen of ze de laan uit worden gestuurd, anders hadden ze wel aangestuurd op een transfer in plaats van de trainer weggepest.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:24:32 #232
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65075396
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek.

[ afbeelding ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65075401
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wel een verbetering

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65075442
Spelers worden echt niet ontslagen. Gudde gaf gister dat ze ook hebben gekeken of ze in de selectie wat konden doen maar ze hebben gekozen voor de korste en makkelijkste weg.Het ontslaan van Verbeek dus. Spelers zijn toch het grote kapitaal van een club en aangezien Feyenoord al geen geld heeft gaan er geen maatregelen komen tegen de spelers.
pi_65075489
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Als ze maar zo ver weg mogelijk gaan spelen: in Rotterdam en omstreken hoeven ze hun gezicht natuurlijk niet meer te laten zien.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:27:05 #236
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65075515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik bedoel voornamelijk vanuit de supporters; ik vraag me af of de spelers wel genoeg over de consequenties hebben nagedacht.

Daarnaast denk ik dat het ze wel degelijk kan schelen of ze de laan uit worden gestuurd, anders hadden ze wel aangestuurd op een transfer in plaats van de trainer weggepest.
Ondanks het feit dat zoveel Feyenoord supporters verontwaardigt zullen zijn, blijven ze gewoon opdagen hoor. Voor de 200 die denken Feyenoord te boycotten komen er wel 200 anderen voor in de plaats.

En natuurlijk kan het ze wat schelen, maar gezien hun cocky gedrag weten ze ook wel dat de kans daarop klein is. En als het tóch gebeurt, hebben ze iig een leuke rel meegemaakt en een nieuwe club.
AFC AJAX
pi_65075814
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Spelers worden echt niet ontslagen. Gudde gaf gister dat ze ook hebben gekeken of ze in de selectie wat konden doen maar ze hebben gekozen voor de korste en makkelijkste weg.Het ontslaan van Verbeek dus. Spelers zijn toch het grote kapitaal van een club en aangezien Feyenoord al geen geld heeft gaan er geen maatregelen komen tegen de spelers.
Konden de gaten niet eventueel opgevuld worden door Jong Feyenoord spelers dan?

Tuurlijk is het logischer dat ze Verbeek er uit hebben gegooid ipv wat spelers. Maar eigenlijk zit je nu met een nog grotere rotzooi. Spelers met mentaliteit van helemaal niets.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:36:18 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65075963
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Maar in elk bedrijf zou dit toch niet worden geaccepteerd? Ervan uitgaande dat het rijnmond-verhaal klopt, kun je niet accepteren dat werknemers achter de rug van hun baas iets 'verzinnen' om hun baas te laten ontslaan. Dat is gewoonweg onacceptabel. Ik snap dat het moeilijk is om je halve basiselftal eruit te bonjouren, maar wil je met opgeheven hoofd je wedstrijden blijven spelen is dat eigeniljk wel de enige optie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65076271
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
pi_65076420
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Konden de gaten niet eventueel opgevuld worden door Jong Feyenoord spelers dan?

Tuurlijk is het logischer dat ze Verbeek er uit hebben gegooid ipv wat spelers. Maar eigenlijk zit je nu met een nog grotere rotzooi. Spelers met mentaliteit van helemaal niets.
Alle spelers van jong Feyenoord zitten nu al bij de selectie
Het zal me niks verbazen als spelers bewust de boel op het veld hebben gesaboteerd.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar in elk bedrijf zou dit toch niet worden geaccepteerd? Ervan uitgaande dat het rijnmond-verhaal klopt, kun je niet accepteren dat werknemers achter de rug van hun baas iets 'verzinnen' om hun baas te laten ontslaan. Dat is gewoonweg onacceptabel. Ik snap dat het moeilijk is om je halve basiselftal eruit te bonjouren, maar wil je met opgeheven hoofd je wedstrijden blijven spelen is dat eigeniljk wel de enige optie.
Dit wordt nergens geaccepteerd, ook niet in de voetballerij maar wel bij Feyenoord. Het Rijnmond verhaal klopt gewoon. Dit geeft aan dat de spelersgroep Verbeek heeft ontslagen. Daar komt het gewoon op neer. Het zijn gewoon allemaal mannetjes die alleen maar klagen en geen ballen hebben. Daarom voetballen ze ook als wijven. Verbeek is wekenlang in de maling genomen. De ervaren mannen in de selectie hadden naar Verbeek moeten stappen en moeten aangeven dat het zo niet langer kon en dat er totaal geen vertrouwen meer was. Die mongolen zijn te laf om naar Verbeek te stappen dus doen ze het m aar achter z'n rug om En gelijk lekken naar de pers. Dat moeten ze ook een aanpakken. Alles lekt altijd uit bij Feyenoord.
Wat heeft de selectie nu bereikt? De trainer is weg en alle supporters kunnen hun bloed wel drinken. Ze waren beter af met Verbeek. Ik walg van deze gang van zaken. Ze verdienen het niet om in het rood-wit te spelen
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:50:11 #241
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65076547
quote:
Timothy Derijck is na Danny Buijs de tweede speler die deze week de overstap maakt van Feyenoord naar Ado den Haag. Timothy Derijck tekent een contract van 3,5 jaar. Derijck speelde 23 duels in de hoofdmacht van Feyenoord. De Rotterdammers leenden het talent de afgelopen seizoenen uit aan Nac Breda en FcV Dender. Voor de winterstop leek het erop dat Derijck zou vertrekken naar het Belgische Club Brugge, maar die club zag op het laatste moment af van een transfer.
pi_65076549
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar een voetbalclub IS niet zomaar een bedrijf. Als je nu spelers eruit gooit, krijg je helemaal gezeik met de andere spelers en los je helemáál niets op.

Wel ben ik het met je eens dat als het waar is, dat bericht op rijnmond, de spelers op de een of andere manier gestraft moeten worden, straftraining, boetes, van mij maakt het niet uit, maar dit soort naaierij KAN GEWOON NIET.

Wie denken jullie dat de hoofd-teringlijers in de selectie zijn dan? Timmer, Lucius, maar verder??
pi_65076624
Gio: Verbeek heeft ons beschadigd

do, 15/01/2009 - 15:42

Gertjan Verbeek wees gisteren na zijn ontslag bij Feyenoord deels met een verwijtende vinger naar de spelersgroep. Terwijl hij naar eigen zeggen altijd 'open en eerlijk' was geweest, kon hij dat van zijn selectie niet zeggen. Die uitspraak is bij Giovanni van Bronckhorst & co in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen", reageerde Van Bronckhorst op het tumult bij zijn club.

Bron: Telegraaf
pi_65076651
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Maar een voetbalclub IS niet zomaar een bedrijf. Als je nu spelers eruit gooit, krijg je helemaal gezeik met de andere spelers en los je helemáál niets op.

Wel ben ik het met je eens dat als het waar is, dat bericht op rijnmond, de spelers op de een of andere manier gestraft moeten worden, straftraining, boetes, van mij maakt het niet uit, maar dit soort naaierij KAN GEWOON NIET.

Wie denken jullie dat de hoofd-teringlijers in de selectie zijn dan? Timmer, Lucius, maar verder??
Hofland en De Cler.
Dat groepje vertrouw ik voor geen meter.
Alleen maar klagen maar niet presteren.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:56:12 #245
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65076797
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Luni het volgende:
Gio: Verbeek heeft ons beschadigd

do, 15/01/2009 - 15:42

Gertjan Verbeek wees gisteren na zijn ontslag bij Feyenoord deels met een verwijtende vinger naar de spelersgroep. Terwijl hij naar eigen zeggen altijd 'open en eerlijk' was geweest, kon hij dat van zijn selectie niet zeggen. Die uitspraak is bij Giovanni van Bronckhorst & co in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen", reageerde Van Bronckhorst op het tumult bij zijn club.

Bron: Telegraaf
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_65076876
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die zin viel mij ook op. Ze hebben zeker geen idee hoeveel schade hun gedrag de club heeft aangedaan!
pi_65076952
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat heeft de selectie nu bereikt? De trainer is weg en alle supporters kunnen hun bloed wel drinken.
Dat vind ik eigenlijk nog het opmerkelijkste. Had niet eens verwacht dat ze dit zouden durven. Lef hebben ze in ieder geval wel, behalve in het veld natuurlijk .
pi_65076960
Wat een gajank zeg van die spelers, istie weg dan is het nog niet goed

Ben benieuwd wat er gebeurd als jullie de komende 2 duels van SCH verliezen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:00:56 #249
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65077014
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Die zin viel mij ook op. Ze hebben zeker geen idee hoeveel schade hun gedrag de club heeft aangedaan!
"op een goede manier", dat kun je op meerdere manieren opvatten natuurlijk. Goed voor wie?
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:01:04 #250
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65077019
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Sowieso, als je het verhaal van Verbeek leest over de laatste training; de spelers keken hem doodleuk niet meer aan. Ja, dat is een goede manier van afscheid nemen, Gio!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')