Het probleem was dat de selectie niet overweg kon met Verbeek. Waarom zou de selectie niet overweg kunnen met Been?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de selectie hetzelfde is?
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk dus wel een persconferentie. Nergens live te volgen natuurlijk.
Sportjournaal. Vlemmings en De Bronckquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?
Was ie erweer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Jochie was nog iets jonger volgens mijquote:
jaar of 2/3 hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jochie was nog iets jonger volgens mij
Mooi hequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Wauw, krijg er een brok van in mijn keel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
Ja in de Kuipquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Calciumdude het volgende:
is er nu een persconferentie en zo ja waar ?
Hij liep wel achter een speler aan, tegelijk liep hij tegen Slory aan, maar gelukkig heeft hij geen scheur in zijn hamstring, of iets gebroken, of iets verrektquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Die reacties ook tussendoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
En die gilstem: Stil nouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die reacties ook tussendoor
"Die Timmer moet optieven"
"Chemie...we hebben geen chemie met jou ook"
Lucius. Hij riep namelijk ook iets over PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Alsof dit op de planning stondquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie willen jullie als feyenoord supporters als trainer hebben dan?
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Na dit seizoen Beenhakker TD en Been hoofdtrainer. Wie het seizoen moet afmaken weet ik niet. Misschien Beenhakker, Van Hanegem zou misschien een shockeffect kunnen veroorzaken waardoor het ineens gaat lopen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem is idd het tegenbeeld van Verbeek.
Dan mogen ze uitrusten op woensdag omdat Willem zijn kinderen naar school moet brengen.
De krachthonk wordt dan ook afgebroken.
Allemaal nieuwerwetse dingen.
quote:De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Het maakt geen reet uit wie dit seizoen afmaakt, het wordt toch niks meer en de spelers blijven kut. Mits de bezem door de spelersgroep wordt gehaald volgende zomer mag Been komen, als deze troep blijft maakt het nog steeds niks uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |