waar te volgen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Tomasso het volgende:
Schijnt om 13.30 weer een persconferentie te zijn?
onder welke steen heb jij gezeten ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Geen idee, ik heb nog geen eens een idee of het ook echt zo is...quote:
in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
Euh, 10 kg overgewicht is geen onzin, als ervaren spelers als Van Bronckhorst of Makaay 10 kg te zwaar zijn is dat echt geen onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 05:08 schreef Becel het volgende:
Niet aan Been beginnen want dan krijg je precies dezelfde problemen als met Verbeek.
Van Beukering kun je nog wegsturen als hij te zwaar is maar met zulke onzin moet je niet bij spelers als v Bronckhorst of Makaay aankomen .
net zoals hoe jullie wankelde in de kuip tegen 11 balletdansersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe Feyenoord nu wankelt.
Denk dat Leo Beenhakker de leiding gaat overnemen.
Omdat de selectie hetzelfde is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef TC03 het volgende:
Ik zie niet in waarom Been voor dezelfde problemen als Verbeek zou zorgen.
Mja, kunnen we van de zomer eindelijk weer eens met beide benen op de grond staan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Brownietje het volgende:
Beenhakker nu interim, dan doorschuiven volgend seizoen naar TD. Dan Been trainer. Brard, Lammers eruit, Fräser terug. Eventueel nu v. Hanegem als coach en Beenhakker dan al als TD, al denk ik dat hij toch niet zo veel kan doen nu, er is toch geen geld.
Misschien omdat de spelers mogelijk hem niet saboteren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de selectie hetzelfde is?
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou Been ineens zoveel beter zijn dan Verbeek? Verbeek had als trainer net zo veel of meer gepresteerd. Ik snap niet zo goed waarom nou ineens alle heil van Mario Been wordt verwacht.
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie vorig jaar NEC aan het voetballen kreeg (lees punten pakten)
en het is natuurlijk een kind van de Kuip ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is leuk maar toch ook weer niet wereldschokkend.
Het probleem was dat de selectie niet overweg kon met Verbeek. Waarom zou de selectie niet overweg kunnen met Been?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk dus wel een persconferentie. Nergens live te volgen natuurlijk.
Sportjournaal. Vlemmings en De Bronckquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk, behalve op Fok en andere fora?
Was ie erweer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Jochie was nog iets jonger volgens mijquote:
jaar of 2/3 hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jochie was nog iets jonger volgens mij
Mooi hequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef denthemen het volgende:
Mooi om te zien net, een supporter, kind op zijn arm, die de spelers eens laat weten hoe hij er over denkt
Wauw, krijg er een brok van in mijn keel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
Ja in de Kuipquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Calciumdude het volgende:
is er nu een persconferentie en zo ja waar ?
Hij liep wel achter een speler aan, tegelijk liep hij tegen Slory aan, maar gelukkig heeft hij geen scheur in zijn hamstring, of iets gebroken, of iets verrektquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Die reacties ook tussendoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Dat is nou de charme van een Feyenoord supporter. Net zoals Verbeek die gister de supporters te woord kwam staan
En die gilstem: Stil nouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die reacties ook tussendoor
"Die Timmer moet optieven"
"Chemie...we hebben geen chemie met jou ook"
Lucius. Hij riep namelijk ook iets over PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me af tegen wie die gast met dat kind het had.
Alsof dit op de planning stondquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie willen jullie als feyenoord supporters als trainer hebben dan?
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Na dit seizoen Beenhakker TD en Been hoofdtrainer. Wie het seizoen moet afmaken weet ik niet. Misschien Beenhakker, Van Hanegem zou misschien een shockeffect kunnen veroorzaken waardoor het ineens gaat lopen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem is idd het tegenbeeld van Verbeek.
Dan mogen ze uitrusten op woensdag omdat Willem zijn kinderen naar school moet brengen.
De krachthonk wordt dan ook afgebroken.
Allemaal nieuwerwetse dingen.
quote:De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Het maakt geen reet uit wie dit seizoen afmaakt, het wordt toch niks meer en de spelers blijven kut. Mits de bezem door de spelersgroep wordt gehaald volgende zomer mag Been komen, als deze troep blijft maakt het nog steeds niks uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat een timing ook om een trainer te ontslaan, doe t dan voor de winterstop zodat een andere trainer er in de winterstop mee aan de slag kan! Wat een wanbeleid zeg!
Ja van Hanegem heeft recht van sprekenquote:
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Een coach moet ook voor de lange termijn zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.
Een kansloos seizoen. Klaar.
Uiteraard. Maar die kun je beter aanstellen als er een flinke schoonmaak is gehouden binnen de club. Vanaf dan sla je een nieuwe weg in, niet eerder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een coach moet ook voor de lange termijn zijn
die hadden we ook ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een coach moet ook voor de lange termijn zijn
Theo heb zeker weer zitten smsen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was
Hebben ze dat toegegeven ja?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
op RR net een verslag van een interview met Giovanni.
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was , om ze voor het blok te zetten zodat ze niets anders konden dan hem ontslaan.
terwijl de RvC met Verbeek in gesprek was .
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was , om ze voor het blok te zetten zodat ze niets anders konden dan hem ontslaan.
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
Rijnmond.nlquote:Ontslag Verbeek: "Schuld spelers"
15 januari 2009
Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
Wat een muiterij zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Kan er niet ff een vrachtschip toevallig op die spelers pleuren?
Griep zonder vaccinatie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wens Lucius of Hofland een dodelijke ziekte.
Vanaf nu is een luciusje hebben een dodelijke ziektequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wens Lucius een dodelijke ziekte
Volgend jaar geen rood/witte shirts als tenue, maar bruine hemdenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Haha, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Ik weet nog wel een nieuw embleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgend jaar geen rood/witte shirts als tenue, maar bruine hemden
Zeg ook niet dat er iets te redden valt, was gewoon benieuwd wie ze als trainer t liefste wouden hebben!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Al zet je daar een van de ballenjongens neer, d'r valt niets te redden.
Een kansloos seizoen. Klaar.
Dat zou momenteel de ideale trainer zijn idd...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Adolf H. zou er jaloers op zijn...
Wouden heet Romeo van vorenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er iets te redden valt, was gewoon benieuwd wie ze als trainer t liefste wouden hebben!
nee , een luciusje is iemand een dolk in zijn rug steken en daarna snel alles doorspelen naar de mediaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf nu is een luciusje hebben een dodelijke ziekte
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een nieuw embleem.
En de slogan sluit ook mooi aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.
Vrijdag nog niet dan??quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een tering rotte selectie. Die gaan Dinsdag een lading shit over zich heen krijgen.
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Wat een tyfusstreekquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
S C H A N D A L I G ! ! !quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[Ontslag Verbeek: "Schuld spelers"]
Rijnmond.nl
don't care , denk ook dat je daar nooit achter komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
Allemaal subtoppersquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).
Dat is nogal een milde straf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook de jonge lichting heeft een grote vinger in de pap, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Mijn gok is Timmer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
je kunt niet van de jongere generatie verwachten dat ze openlijk stelling nemen tegen spelers als hofland , , de cler en timmer etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Uit dat verhaal in de VI blijkt dat niemand echt achter Verbeek stond. Ik denk dat een paar oudere spelers die echt tegen hem waren het voortouw hebben genomen. Dus Lucius, Timmer, De Cler en Hofland.
Dit is gewoon lager dan laag. Welke tering idioot, want dat is het, verzint nou zoiets? Denken ze dat het een spelletje is ofzo? De club heeft op zowel sportief gebied als financieel gebied geen feestje kunnen vieren....quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |