Dat zou momenteel de ideale trainer zijn idd...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Adolf H. zou er jaloers op zijn...
Wouden heet Romeo van vorenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er iets te redden valt, was gewoon benieuwd wie ze als trainer t liefste wouden hebben!
nee , een luciusje is iemand een dolk in zijn rug steken en daarna snel alles doorspelen naar de mediaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf nu is een luciusje hebben een dodelijke ziekte
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een nieuw embleem.
En de slogan sluit ook mooi aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die is ook rood en wit. Denk dat de spelers dat wel gaan eisen ja. Ik bedoel, je moet toch immers spelen in iets waar je je lekker en thuis in voelt.
Vrijdag nog niet dan??quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een tering rotte selectie. Die gaan Dinsdag een lading shit over zich heen krijgen.
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Wat een tyfusstreekquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rijnmond.nl
Kan er niet ff een vrachtschip toevallig op die spelers pleuren?
S C H A N D A L I G ! ! !quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[Ontslag Verbeek: "Schuld spelers"]
Rijnmond.nl
don't care , denk ook dat je daar nooit achter komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
Allemaal subtoppersquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Benieuwd wat de rol is van Gio, Mols en Makaay (Landzaat, Tomasson).
Dat is nogal een milde straf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan er niet ff een vrachtschip toevallig op die spelers pleuren?
Ook de jonge lichting heeft een grote vinger in de pap, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius, Timmer, De Cler en Hofland zijn verantwoordelijk?
Mijn gok is Timmer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vraag me af wanneer er naar buiten komt wie er gelekt heeft.
Lucius is te obvious, denk Makaay eigenlijk.
je kunt niet van de jongere generatie verwachten dat ze openlijk stelling nemen tegen spelers als hofland , , de cler en timmer etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Uit dat verhaal in de VI blijkt dat niemand echt achter Verbeek stond. Ik denk dat een paar oudere spelers die echt tegen hem waren het voortouw hebben genomen. Dus Lucius, Timmer, De Cler en Hofland.
Dit is gewoon lager dan laag. Welke tering idioot, want dat is het, verzint nou zoiets? Denken ze dat het een spelletje is ofzo? De club heeft op zowel sportief gebied als financieel gebied geen feestje kunnen vieren....quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
op RR net een verslag van een interview met Giovanni.
na de gesprekken van de spelers met de RvC heeft iemand van de spelers de media ingelicht dat Verbeek ontslagen was , om ze voor het blok te zetten zodat ze niets anders konden dan hem ontslaan.
terwijl de RvC met Verbeek in gesprek was .
te triest voor woorden .
wat een grafnekken zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |