Hopelijk wijzer & volwassenerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Omdat? Wijzer? Ervaren ? Sociale zekerheid? Financiele zekerheid?![]()
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
Je moet ff de OP uit de wiki link halen
Kopieer, als je wilt, de tekst even die hier staat: http://wiki.fok.nl/index.php/Singlesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
shit...kansloosquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
Dawg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef dawg het volgende:
Oh. Nieuw topic. Hoi singles van het goede leven!
Die behoefte heb ik absoluut niet, maar goed. Ik ben zelf 21, dus ik denk dat dat meer voor 'oudere' dames is ( als je dat hier ook een beetje volgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
You are in a festive mood! Ik doe mee!quote:
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhokquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Dat geloof ik inderdaad meteenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhok
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Inderdaad. Je hoopt dat een ouder iemand wat volwassener is, maar dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoor
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.
22 of 28, dat scheelt veel qua volwassenheid, geloof mij maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
Wat is jouw doelgroep dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
Ik niet .quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)
Kan mij voorstellen dat je daar ook niet meteen zin in hebt
Natuurlijk kan dat, maar er zijn vast ook wel dames van 28 die zelf ook niet al te sterk in de schoenen staan en nog met zichzelf in de knoop zitten, dus ik ga er niet meteen vanuit dat dames van 28 ook meteen heel volwassen zijn in hun doen en laten. Dan heb ik wat dat betreft liever een dame van 22 die wel zeker is van zichzelf en geestelijk stabiel is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ook wel wat ouder, maar het maakt nu minder uit dan toen ik 20 was bv.
Nu is van mijn leeftijd ook okee.
Veel jonger ga ik ws niet trekken trouwens
als ze al een nestje gehad hebben worden ze wat makkelijker in de omgangquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.
Het is een voorkeur Q.quote:
Heb je het nu over bejaarde vrouwen of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oo keuze zatquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:doelgroep, tussen de 18 en ergens in de 30
Als het maar niet strafbaar isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:doelgroep, tussen de 18 en ergens in de 30
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Feitosa het volgende:
Minimumleeftijd voor mij is toch wel 26 denk ik zo.
Ongeveer..quote:
Hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
als ik even de extremen neem van wat ik gehad heb ligt mijn doelgroep tussen de 22 en de 41
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het wel gehad met vrouwen die ouder zijn als ik.
Ik wil ze jonger!
wanneer ben je jarig?quote:
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
als ik even de extremen neem van wat ik gehad heb ligt mijn doelgroep tussen de 22 en de 41
6 jaar jonger was al een drama maar dat lag niet aan de leeftijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 11 jaar jonger gehad, lekkermaar verder een drama
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ik
duurt te langquote:
45....auwquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ik
quote:
Ja, ik wilde eigenlijk de msn smile :| hebbenquote:
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.quote:
Ahh, wil je er over praten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
En JB ? Wat staat er op jouw verlanglijstje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het maar niet strafbaar is
Leuke edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ongeveer..
En voor jou zou ik zo een uitzondering maken![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
ja maar...45quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.
maar neuken dat ze kon!![]()
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde smaak breezerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Het werkt niet !!
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar...45![]()
mijn +13'er had een tattoo van haar rechterschouder tot aan haar linkerenkel...aan 1 stuk
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
heb ik het record dan met 15 jaar jonger? En nu tja... Ik weet het niet, meeste vrouwen van mijn eigen leeftijd heb ik niet zo heel veel mee. Of beter gezegd had ik niet zo heel veel mee, want ik ontdek nu links en rechts toch wel wat oudere zielsverwanten die toch een zelfde manier van leven hebben als ik er tot op heden op na houdt.
Nu wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...
echt, was niet helemaal goed bij mijn hoofd toen ook
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You just made my day.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !
*denkt terug* Toen ik die leeftijd had ...*zucht*
Ik schijnbaar nog steeds niet , als je een nood-wipkip hebt van 43 ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ben al paar dagen ouder dan dat, maar toch... Het was tot op zekere hoogte redelijk stabiel, alleen ze was iets wat te makkelijk te sturen door haar tante die hele andere plannen voor haar had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !
Damn , die was echt grappig !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
mijn verjaardsmoment...
koffie met slagroom![]()
wordt de slagroom toch nog gebruikt
gadverdamme zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53
sterkte
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
Het oudste voor mij was 38 denk ik. een jaartje geleden. valt mee dus. en Kluts is een lief jong meisje
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
Nu hebben jullie het niet over een relatie, maar ook over neukertjes.
Dan is mijn oudste 46 jaar. Vrienden dachten dat ze 26 was
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Dan krijg je dit soort situaties:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!
Haha, daar moest ik ook aan denkenquote:
nog niet eens wat ik over een half jaar wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe.. goeie!...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nog niet eens wat ik over een half jaar wil
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.
Ik vind het vooral belangrijk om over dat soort dingen na te denken.
Fijne avond adol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
enjoy de rest van je verjaardag!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Shiiittttt die kende ik nog niet !quote:
quote:
Idd. Maar dit is misschien ook een verkeerd voorbeeld. Mijn moeder bijvoorbeeld, trouwde met mijn paps, die geen kinderen wilde. Zij dacht toen: dat veranderd nog wel. Raakte zwanger van mij, en mijn ouders zijn ook gescheiden omdat mijn pa gewoon niks met kinderen had. Hij heeft ook nooit andere kinderen gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.
Er kunnen zoveel dingen gebeuren.
[..]
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.
Er over nadenken is goed.
Mijn leven was een half jaar geleden iig 100% anders dus ik ga nu echt geen enkele uitspraak doen. Alle mensen die nu mijn leven beheersen kende ik een half jaar geleden nog niet. Zo hoort het eigenlijk ook, in een dynamisch leven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:18 schreef dawg het volgende:
En ik plan niet veel. Geen idee hoe mijn leven er over een half jaar weer uit ziet.
Zeker is het goed om daarover na te denken. Ouders zijn wel vaker het voorbeeld voor hun kinderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dit is misschien ook een verkeerd voorbeeld. Mijn moeder bijvoorbeeld, trouwde met mijn paps, die geen kinderen wilde. Zij dacht toen: dat veranderd nog wel. Raakte zwanger van mij, en mijn ouders zijn ook gescheiden omdat mijn pa gewoon niks met kinderen had. Hij heeft ook nooit andere kinderen gehad.
Aan de hand van dat voorbeeld, vind ik het wel belangrijk om over dat soort dingen na te denken. Ik wil nu nog geen kinderen, maar uiteindelijk wel. Dat is een ding dat ik heel zeker weet. Als ik een relatie met iemand begin die stellig is in het wel of niet willen van kinderen, maak ik liever een keuze of ik daarmee verder wil aan het begin van een relatie dan wanneer je al jaren verder bent.
Niet mee eens .. als je ze van dichtbij ziet ... vooral die kleine dan zit je er ook om te springen hoor( temminste ik dan)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
Ik hoef geen kinderen, maar als ik helemaal gek ben op een meid die na een paar jaar toch kinderen wil , zal ik geen nee zeggen.
Je neemt toch geen kinderen omdat iemand anders het wil?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
Ik hoef geen kinderen, maar als ik helemaal gek ben op een meid die na een paar jaar toch kinderen wil , zal ik geen nee zeggen.
Ja, maar je bindt jezelf zo op een bepaalde manier, als je jaren vooruit denkt. Vind ik dan. En sowieso, ik heb al zo vaak grote veranderingen meegemaakt, onverwachts ook, en ondanks dat het natuurlijk niet altijd rozegeur en maneschijn is, geeft me dat wel het gevoel dat ik leef.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn leven was een half jaar geleden iig 100% anders dus ik ga nu echt geen enkele uitspraak doen. Alle mensen die nu mijn leven beheersen kende ik een half jaar geleden nog niet. Zo hoort het eigenlijk ook, in een dynamisch leven.
Geeft niet kwijl maar gewoon door , wij kwijlen mee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je neemt toch geen kinderen omdat iemand anders het wil?
Het lijkt mij vooral een tof idee om een kindje te hebben met iemand waar je echt van houdt en die dus ook van allebei iets weg heeft. Dat klinkt echt veel te kwijlerig voor mijn doen, maar goed.
Hoezo ,niet mee eens????quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niet mee eens .. als je ze van dichtbij ziet ... vooral die kleine dan zit je er ook om te springen hoor( temminste ik dan)
2 kleine nichtjes en een vriend van me heeft een zoon gekregen , ik moet zeggen dat mijn eierstok... uuhmmm mijn tijd begint ook wel te komen ...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoezo ,niet mee eens????![]()
Het is geen stelling......
Precies. Maar je kiest er natuurlijk wel voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
tvp als dit al nut heeft....
ps kinderen NEEM je niet die krijg jeals je geluk hebt
dat is maar net hoe je het zien wilt, stel he.. hypotetisch gezien gaan wij tweeen een keer elkaar ontmoeten, vonken vuur manenschijn en al wat nog niet meer komt uit de heldere hemel gevallen. Dan neem ik jouw kinderen er toch wel degelijk op een bepaalde manier bij. Jij bent niet zonder je kinderen lijkt mequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
bre kkkkoud, ik kruip weer snel als ziek kipje op de bank onder mn dekentje
Ik ben vet braaf geweest dit jaar... en geen kinderen gekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
Haha. Misschien dit jaar beter? Even aan Sinterklaas vragen danquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik ben vet braaf geweest dit jaar... en geen kinderen gekregen
En er is ruimte zat in mijn berging !
Oh, ben je er zo een.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
je moet ook niet meer twijfelen over belgie, zelfs niet omdat iedereen daar lacht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
oefening baart kunst, als je verkeerd oefent baart ze een kindquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Owww damn ... die knop Invoeren s ook wel erg gevoelig vandaag de dag
Uhmmm ik bedoel dat ze daar zo leuk kunnen spelen enz.
Dussssss...
Moeten de dames niet oefenen alvast dan op het kinderen krijgen ?
Kan altijd weggehaald wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oefening baart kunst, als je verkeerd oefent baart ze een kind
Uhuh, heel vreemdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef PrincePolly het volgende:
Het komt toch steeds op kinderen uit hier hè.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
tja... het naaikransje is meer voor de nachtploeg, net als op tv. Sex mag pas na 11 uur uitgezonden worden.
Dan wacht ik nog effequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
tja... het naaikransje is meer voor de nachtploeg, net als op tv. Sex mag pas na 11 uur uitgezonden worden.
Defineer oud?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Feitosa het volgende:
Te veel ouwe rukkers met kinderen hier.
Ja inderdaad ja, O wacht effequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Feitosa het volgende:
Te veel ouwe rukkers met kinderen hier.
Ik heb het al aan een ander beloofdquote:
te oudquote:
quote:
nee hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef dawg het volgende:
Misschien zijn er dan wel geile mannetjes aanwezig die je PM-box gaan spammen. Als ze dat niet al doen.
wedden van wel?quote:
T gaat beginnen denkquote:
De dames worden nat geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
het is nog geen 11 uur toch?
nee er wordt dus nog niet verleid tot hebben van consumptie sex, en het vervolgens dan toch niet doen omdat er altijd iets te bedenken is om niet hoeven neuken!quote:
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
De dames worden nat geloof ik
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoor
Oh, is dat zo? Tja, ik zit nog niet zolang in de single topic reeks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoor
Slaap lekker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
Genoeg voor vandaag!
Slaap lekker allemaal!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Tja, ik zit nog niet zolang in de single topic reeks.
OMGquote:dat vroeg ik me ook af
JB'tje toch?! Wat is dat dan? Is er niemand meer uit de taart gesprongen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, ik was wel van plan om zo te gaan douchen en mn bed in te duiken.
En dat was dan jouw 14e januari 2009quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
Autoflirten is leuk. Wordt er altijd zeer verlegen van, maar toch blijft het leuk![]()
Net kwam mannetje naast me staan bij het stoplicht en bij het optrekken (ik trok iets sneller op dan hij verwachtte, hihi) bleef ie links van me 'hangen'. Durfde bijna niet te kijken
En good eve'
Ja, halleluja, praise the Lordquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat was dan jouw 14e januari 2009![]()
zij die de schoen past, heeft deze al aangetrokkenquote:
Ik heb t niet zo op slagroomquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
JB'tje toch?! Wat is dat dan? Is er niemand meer uit de taart gesprongen?
= edit =
Good night B!
is dat flirten? geen wonder dat ik het niet herken als vrouwen met me flirtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
Autoflirten is leuk. Wordt er altijd zeer verlegen van, maar toch blijft het leuk![]()
Net kwam mannetje naast me staan bij het stoplicht en bij het optrekken (ik trok iets sneller op dan hij verwachtte, hihi) bleef ie links van me 'hangen'. Durfde bijna niet te kijken
En good eve'
Toch maar eens een auto kopen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
Ik heb heul geen schoenen aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zij die de schoen past, heeft deze al aangetrokken
Haha, heldquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
En good eve'
ik knipoog bij deze even naar je, dus.. ik zou even niet deze kant op kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
En good eve'
aha!... dus tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heul geen schoenen aan
Okeujquote:
Filerijden, beste tijdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
is dat flirten? geen wonder dat ik het niet herken als vrouwen met me flirten![]()
Daarom moet je ook slippers aan in een zwembad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heul geen schoenen aan
Ik word altijd verlegen van extra aandacht, aard van het beestje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ik knipoog bij deze even naar je, dus.. ik zou even niet deze kant op kijken...
hihi... je ziet er best leuk uit zo met die blos van schaamtje op je wangetjes!
Oh wacht,... ik ging op tijd slapen vandaag, das waar ook!.. Damn.. ben ik net zo lekker op de dreef met het topicflirten, moet ik alweer naar bed toe.
Waarom zie ik geen geile foto's van je in je niet bestaande FoBoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Techno het volgende:
Welterusten dan maar, kwaakvaak. En niet meer in deze topics plassen hè?![]()
ik sta 10x per week in de file maar dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?quote:
Ik probeer niet te slijmerig over te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 23:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?
Heb het ook niet dagelijks, maar wel regelmatig. Gewoon eens een keertje proberen, wat kan jou het schelen. Als ze terugkijkt, is het geinig en als ze niet kijkt, zet je gewoon de muziek een beetje harder en zing je meequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik sta 10x per week in de file maar dat heb ik nog nooit meegemaakt
fruit ja, daar was je. Welk fruit, waar en hoe?quote:
Hmm, als ik je wat beter ken, dan mag je mijn MSN misschien. Maar eh, waarom ben je zo geinteresseerd in mij, als man zijnde?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef PrincePolly het volgende:
Waarom zie ik geen geile foto's van je in je niet bestaande FoBo
Wat?! Geen kusje?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?
Haha!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik probeer niet te slijmerig over te komen.Ook weer niet goed?
![]()
MSN doe ik niet aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, als ik je wat beter ken, dan mag je mijn MSN misschien. Maar eh, waarom ben je zo geinteresseerd in mij, als man zijnde?
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 23:03 schreef dawg het volgende:
Files, er zijn maar weinig dingen waar ik zo geirriteerd van raak als van files.
LOL!!! Mijn huisgenoot zegt altijd dat hij mij daar zo in herkentquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat?! Geen kusje?!
hij wordt echt flauw
Ik heb net een auto. Wel zo handig als ik een krat bier moet halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het ook niet dagelijks, maar wel regelmatig. Gewoon eens een keertje proberen, wat kan jou het schelen. Als ze terugkijkt, is het geinig en als ze niet kijkt, zet je gewoon de muziek een beetje harder en zing je mee
Dus toch maar geen auto kopen dan? Mijn baas betaald alleen OV. <_<quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijk
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Mijn huisgenoot zegt altijd dat hij mij daar zo in herkent![]()
Maar goed, even terug ontopic (heb alleen geen goede stelling die me nu kan redden). Dawgje, heb jij iets?
quote:
Dat gaat me dan weer net iets te ver. Gelukkig sta ik ook niet zo vaak in de file.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
Dank voor je back-upquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.
quote:In sommige streken wordt een vrijgezel van 30 "os" genoemd. Buren of vrienden verspreiden dan een foto met "Voornaam is Os", een poging om uitgenodigd te worden op een tractatie.
Ow, dat is een leukequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
Om maar ontopic te blijven...
Stelling: Singles denken meer aan sex dan stelletjes.
Pfff... vermoeidend (no offence)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef ArTiC het volgende:
zonder relatie kan ik beter zonder sex dan met iig...als ik een relatie heb wil ik wel 24/7 sex
Als single heb je minder de kans om het te doen, dus er lijkt mij wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef MNR het volgende:
Ow, dat is een leuke
Hoe denk je er zelf over?
Dat hou je echt niet vol, gevalletje grootspraak. Bovendien is doen niet denken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
niet dat ik er 24/7 om zeur...8 uur per dag is al lang zat![]()
maar ik zeg iig geen nee
grootspraak?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hou je echt niet vol, gevalletje grootspraak. Bovendien is doen niet denken.
Dat lijkt me logisch. Mensen willen zo graag een relatie dat ze er wel éen creeren ookal is het alleen maar om niet alleen te zijn.quote:belooft de datingsite Lexa binnen twaalf maanden de ware te vinden. Lukt dat niet dan krijg je je geld terug, want deze bijzondere dienst kost wel tot euro 25 per maand
Hehehe. Dat wist ik helemaal niet dat dat gebeurd wasquote:Lexa heeft aangekondigd marktleider te willen worden in Nederland, maar het lukt nog niet echt, zegt Tjeerd Korenstra, directeur van Relatieplanet, met hoorbaar genoegen. 'Ze hebben ons dichter op de hielen gezeten.' Korenstra wijst fijntjes op de pijnlijke steken die Lexa liet vallen op de site toen het overgenomen werd door Meetic. Mannen vielen opeens op mannen. Gebruikers die zich hadden uitgeschreven en ondertussen een relatie hadden, stonden plotseling weer online met een profiel en ontvingen berichten van belangstellenden
Speciaal voor gothics ja? En psy patienten?quote:Ook is er ruimte voor nichespelers die geen tienduizenden bezoekers nodig hebben en dure reclame om quitte te draaien, zegt Klaassen. Voor gothics (gothicdating.nl), hoger opgeleiden (match4me.nl), psychiatrische patiënten (vriendstap.nl) is duizend leden misschien al genoeg. Verder wordt op online-ontmoetingsplekken als chatboxen en op Hyves natuurlijk ook heel wat afgeflirt.
Idd, geld, geld, geldquote:Maar er is ook geld te verdienen met singlefeesten, met singlereizen of met een fotodienst of een coach (datingcoach.nl) om de succeskansen op de datingsite te vergroten.
quote:One2Gether Travel biedt zelfs een omboekverzekering voor singles die voor ze op vakantie gaan toch nog iemand ontmoeten. De singlereis kan dan kosteloos worden omgeboekt in een reis voor twee.
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.quote:
Ik type een mooi artikel uit, jullie praten over nymphs. Ga vooral rustig verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.
Zat dat artikel even te lezen. Maar verder geen ervaring met datingsites, dus kan er weinig zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef MNR het volgende:
Ik type een mooi artikel uit, jullie praten over nymphs. Ga vooral rustig verder
ik had het over 8 uur zeuren eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.
Ik heb een account gehad in de tijd dat Lexa nog gratis was, verder ook geen ervaring. Maar hey, je kunt altijd ergens een mening over hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef Techno het volgende:
Zat dat artikel even te lezen. Maar verder geen ervaring met datingsites, dus kan er weinig zinnigs over zeggen.
Oh, dat veranderd de zaak.quote:
Welterusten MNR. Slaap zacht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef MNR het volgende:
Ik heb een account gehad in de tijd dat Lexa nog gratis was, verder ook geen ervaring. Maar hey, je kunt altijd ergens een mening over hebben.
Voor nu ga ik je een goedennacht wensen. Trustu Techno, sleep tight
Die zijn echt erg jahquote:
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef MNR het volgende:
Singles denken meer aan sex dan stelletjes
Ik denk dat ze er misschien allebei evenveel aan denken, maar dat iemand in een relatie het makkelijker heeft omdat hij/zij niet meer hoeft te jagen, alleen maar te verleiden.
Ik weet niet wie jij gedate hebt de laatste tijd... maar ik heb 4 woorden voor je : Dont Do IT Again !quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zijn echt erg jah
Zeker toen de struisvogel mij ook nog wou zoenen
En een flesje water dat als je daaraan zat je zou veranderen in een weerwolf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.
En dat je er dan ook minder aan gaat denken.
Denk niet dat dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:51 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik weet niet wie jij gedate hebt de laatste tijd... maar ik heb 4 woorden voor je : Dont Do IT Again !
Zoek je de dromen wel eens op? Vraag ik me wel eens af, waarom ik zo'n wazige dromen heb.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er mee te maken heeft
Ik denk er sowieso niet zo heel veel aan eigenlijk, single of niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.
En dat je er dan ook minder aan gaat denken.
Ik wel eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk er sowieso niet zo heel veel aan eigenlijk, single of niet.
Ik zou dat miss moeten doen ja. Maar ik wil eigenlijk af van dat ik ze kan herinneren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoek je de dromen wel eens op? Vraag ik me wel eens af, waarom ik zo'n wazige dromen heb.
Zien we elkaar wéér niet komen weekend?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen vrijgezelle duifjes!
Mijn dagelijkse portie anti conceptie zojuist ook weer achter de kiezen, heerlijk in de rode rups door Den Haag mogen toeren van Centraal helemaal naar de Javastraat, te samen met groep 3 van de lokale basisschool. Deze heerlijke kakafonie van schreeuwende kinderen in 5 talen is ruim voldoende om mijn lange jan voor de komende dagen weer tot een pinkeltje te doen verschrompelen
Kinderen als anti-conceptiemiddel. Als dat geen paradox is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen vrijgezelle duifjes!
Mijn dagelijkse portie anti conceptie zojuist ook weer achter de kiezen, heerlijk in de rode rups door Den Haag mogen toeren van Centraal helemaal naar de Javastraat, te samen met groep 3 van de lokale basisschool. Deze heerlijke kakafonie van schreeuwende kinderen in 5 talen is ruim voldoende om mijn lange jan voor de komende dagen weer tot een pinkeltje te doen verschrompelen
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zien we elkaar wéér niet komen weekend?
Het resultaat is hetzelfde; in het rond vliegende klodders. Alleen de kleur en de plaats van herkomst is anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregen
Dank je Air, voor deze mental image op de vroege morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het resultaat is hetzelfde; in het rond vliegende klodders. Alleen de kleur en de plaats van herkomst is anders.
En dat terwijl de neiging tot visualiseren over het algemeen wordt toegekend aan het mannelijk geslacht,quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Kluts het volgende:
Dank je Air, voor deze mental image op de vroege morgen.
Oh. Als dat al veel is dan wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk.
Tja, wat is veel.
Meerdere keren op een dag iig.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregen
Ik weet het, maar de gedachte om met JB te vrijen maakte mij dermate bronstig dat ik gewoon helemaal op ging in mijn eigen fantasie wereldje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zei toch wéér niet
Dat bedoelde ik natuurlijk ook, dan ben je die schreeuwende kinderen zo weer vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de gedachte om met JB te vrijen maakte mij dermate bronstig dat ik gewoon helemaal op ging in mijn eigen fantasie wereldje.
Ehh oke. Lekker lullig :/quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Prutsersquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Ja en neequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Hahaquote:
Heb geen zin vandaag, scheelt dat we hier een supersnel glasvezel netwerk hebben en dat ik binnen een uur een filmpje binnenhebquote:
Bedtime stories is overigens wel een aanraderquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Oo dat is wel slecht!
Film kijken op je werk
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
I wishquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Bedtime stories is toch een comedy. Lijkt me leuk als al je verhaaltjes waar worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedtime stories is overigens wel een aanrader
Aan het werk kan ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Oo vandaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Ben ik ook, dus da's geen excuus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Ok, sounds like a plan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Hmm.. dan moet ik iets anders verzinnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Meets zijn stom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
De foute 80's en 90's FOK!meet!
Binnenkort twee Fok!meets iemand interesse om te gaan.
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Arme jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |