quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
Het oudste voor mij was 38 denk ik. een jaartje geleden. valt mee dus. en Kluts is een lief jong meisje
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
Nu hebben jullie het niet over een relatie, maar ook over neukertjes.
Dan is mijn oudste 46 jaar. Vrienden dachten dat ze 26 was
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Dan krijg je dit soort situaties:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!
Haha, daar moest ik ook aan denkenquote:
nog niet eens wat ik over een half jaar wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe.. goeie!...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nog niet eens wat ik over een half jaar wil
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.
Ik vind het vooral belangrijk om over dat soort dingen na te denken.
Fijne avond adol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
enjoy de rest van je verjaardag!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Shiiittttt die kende ik nog niet !quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |