Hopelijk wijzer & volwassenerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Omdat? Wijzer? Ervaren ? Sociale zekerheid? Financiele zekerheid?![]()
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
Je moet ff de OP uit de wiki link halen
Kopieer, als je wilt, de tekst even die hier staat: http://wiki.fok.nl/index.php/Singlesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
shit...kansloosquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
Dawg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef dawg het volgende:
Oh. Nieuw topic. Hoi singles van het goede leven!
Die behoefte heb ik absoluut niet, maar goed. Ik ben zelf 21, dus ik denk dat dat meer voor 'oudere' dames is ( als je dat hier ook een beetje volgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
You are in a festive mood! Ik doe mee!quote:
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhokquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Dat geloof ik inderdaad meteenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhok
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Inderdaad. Je hoopt dat een ouder iemand wat volwassener is, maar dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoor
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.
22 of 28, dat scheelt veel qua volwassenheid, geloof mij maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
Wat is jouw doelgroep dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
Ik niet .quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)
Kan mij voorstellen dat je daar ook niet meteen zin in hebt
Natuurlijk kan dat, maar er zijn vast ook wel dames van 28 die zelf ook niet al te sterk in de schoenen staan en nog met zichzelf in de knoop zitten, dus ik ga er niet meteen vanuit dat dames van 28 ook meteen heel volwassen zijn in hun doen en laten. Dan heb ik wat dat betreft liever een dame van 22 die wel zeker is van zichzelf en geestelijk stabiel is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ook wel wat ouder, maar het maakt nu minder uit dan toen ik 20 was bv.
Nu is van mijn leeftijd ook okee.
Veel jonger ga ik ws niet trekken trouwens
als ze al een nestje gehad hebben worden ze wat makkelijker in de omgangquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.
Het is een voorkeur Q.quote:
Heb je het nu over bejaarde vrouwen of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oo keuze zatquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:doelgroep, tussen de 18 en ergens in de 30
Als het maar niet strafbaar isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:doelgroep, tussen de 18 en ergens in de 30
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Feitosa het volgende:
Minimumleeftijd voor mij is toch wel 26 denk ik zo.
Ongeveer..quote:
Hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
als ik even de extremen neem van wat ik gehad heb ligt mijn doelgroep tussen de 22 en de 41
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het wel gehad met vrouwen die ouder zijn als ik.
Ik wil ze jonger!
wanneer ben je jarig?quote:
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
als ik even de extremen neem van wat ik gehad heb ligt mijn doelgroep tussen de 22 en de 41
6 jaar jonger was al een drama maar dat lag niet aan de leeftijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 11 jaar jonger gehad, lekkermaar verder een drama
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ik
duurt te langquote:
45....auwquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmzz, ja, dan zit ik tussen de 17 en 45 geloof ik
quote:
Ja, ik wilde eigenlijk de msn smile :| hebbenquote:
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.quote:
Ahh, wil je er over praten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
En JB ? Wat staat er op jouw verlanglijstje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het maar niet strafbaar is
Leuke edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ongeveer..
En voor jou zou ik zo een uitzondering maken![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
ja maar...45quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.
maar neuken dat ze kon!![]()
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde smaak breezerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Het werkt niet !!
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar...45![]()
mijn +13'er had een tattoo van haar rechterschouder tot aan haar linkerenkel...aan 1 stuk
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
heb ik het record dan met 15 jaar jonger? En nu tja... Ik weet het niet, meeste vrouwen van mijn eigen leeftijd heb ik niet zo heel veel mee. Of beter gezegd had ik niet zo heel veel mee, want ik ontdek nu links en rechts toch wel wat oudere zielsverwanten die toch een zelfde manier van leven hebben als ik er tot op heden op na houdt.
Nu wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...
echt, was niet helemaal goed bij mijn hoofd toen ook
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You just made my day.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !
*denkt terug* Toen ik die leeftijd had ...*zucht*
Ik schijnbaar nog steeds niet , als je een nood-wipkip hebt van 43 ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ben al paar dagen ouder dan dat, maar toch... Het was tot op zekere hoogte redelijk stabiel, alleen ze was iets wat te makkelijk te sturen door haar tante die hele andere plannen voor haar had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !
Damn , die was echt grappig !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
mijn verjaardsmoment...
koffie met slagroom![]()
wordt de slagroom toch nog gebruikt
gadverdamme zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53
sterkte
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
Het oudste voor mij was 38 denk ik. een jaartje geleden. valt mee dus. en Kluts is een lief jong meisje
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
Nu hebben jullie het niet over een relatie, maar ook over neukertjes.
Dan is mijn oudste 46 jaar. Vrienden dachten dat ze 26 was
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Op zich maakt leeftijd niet uit, als je maar hetzelfde over bepaalde dingen denkt. Als ik een relatie zou krijgen met iemand die binnen 3 jaar kinderen wil omdat hij bijvoorbeeld al ouder is, dan zou ik dat niet willen. Nu zijn mannen daar sowieso al anders in, maar dat soort dingen zijn dan wel dingen om over na te denken.
Dan krijg je dit soort situaties:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en daarom wil ik ze dus niet meer ouder als mezelf!
Haha, daar moest ik ook aan denkenquote:
nog niet eens wat ik over een half jaar wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet jij nu al wat je over 3 jaar wil??
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe.. goeie!...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nog niet eens wat ik over een half jaar wil
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.
Ik vind het vooral belangrijk om over dat soort dingen na te denken.
Fijne avond adol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
enjoy de rest van je verjaardag!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Shiiittttt die kende ik nog niet !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |