Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....quote:
En terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
Nou, dat vind ik wel erg veel ja. Maar Q. bedoelde met die 15 jaar dat ik ons leeftijdsverschil dan wel aan kanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Zoals verwacht... Neequote:
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...
Pff... "gezellig"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Okee, dat is best wel extreem. En goed gedaan van die vriend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
alweer een edit? volgens mij denkt ze niet meer na, voor ze wat neerzetquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snelle edit schoonheid..
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent al 56?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Tja... Het is echt waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Nee, naar mijn weten heeft hij dat niet. Ook geen dikke baan ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Adolecens het volgende:
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!
Dan moet ie wel heel veul geld hebben
Das minder...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ouder..... jonger.... och.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Zoals verwacht... Nee
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ouder..... jonger.... och.Ligt er aan hoe oud en hoe jong.
Mja, idioot... Verwachting is dat er zo'n 50 bedrijven inschrijven... Nu mogen die mensen van inkoop straks 25 mappen per inschrijver gaan beoordelen... Echt, wat een weggegooid geld allemaal toch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...
Dont push it ... he dame?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder is
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dont push it ... he dame?
Maar echt serieus... Leg een Mango , een Hamer , en een Lul op tafel en ze kunnen hem niet eens aanwijzen...
Ja, je moet ook geen kindjes van 12 nemen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dont push it ... he dame?
Maar echt serieus... Leg een Mango , een Hamer , en een Lul op tafel en ze kunnen hem niet eens aanwijzen...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Zo mijn boekenstash voor de maand vakantie is wederom groter gewordenLeten we zeggen een slordige 30 centimeter hoog nu de laatste van 1150 pagina's erbij is gekomen
En goedenavond
Ah trouwen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen ja
Over welke te gebruiken jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen ja
Die kijken toch alleen maar naar de staat met prijzen. Een Europese aanbesteding is weer zo'n typisch voorbeeld van een middel dat tot doel is verheven. Het kost je bergen met tijd en je moet aanbieden voor een schijtprijs anders lig je er sowieso al uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
Mja, idioot... Verwachting is dat er zo'n 50 bedrijven inschrijven... Nu mogen die mensen van inkoop straks 25 mappen per inschrijver gaan beoordelen... Echt, wat een weggegooid geld allemaal toch.
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kijken toch alleen maar naar de staat met prijzen. Een Europese aanbesteding is weer zo'n typisch voorbeeld van een middel dat tot doel is verheven. Het kost je bergen met tijd en je moet aanbieden voor een schijtprijs anders lig je er sowieso al uit.
mwah, een beetje maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.
maar goed, dit is offtopic
Ooo nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je hem graag weg wil hebben.![]()
Rebel..... niet gaaaaaaaaaaaaan....
Wie zegt dat jij ermee moet omgaan ? Ik kan goed hameren hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik de hamer herken, betekent niet dat ik ermee om kan gaan he...
Nee hoor, duurt nog wel evenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je hem graag weg wil hebben.![]()
Rebel..... niet gaaaaaaaaaaaaan....
Hoeveel single mensen zaten er in je team?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Adolecens het volgende:
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.
maar goed, dit is offtopic
Wederom bewijs waarom internet en dergelijke media geen toon overbrengt bij sommige dingen die gezegd worden. It happens to all of usquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, zo bedoelde ik het niet
Mooi bruggetjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel single mensen zaten er in je team?
Iets langerquote:
Ouder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
Ik ga nu voor jonger.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |