Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....quote:
En terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
Nou, dat vind ik wel erg veel ja. Maar Q. bedoelde met die 15 jaar dat ik ons leeftijdsverschil dan wel aan kanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Zoals verwacht... Neequote:
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...
Pff... "gezellig"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Okee, dat is best wel extreem. En goed gedaan van die vriend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
alweer een edit? volgens mij denkt ze niet meer na, voor ze wat neerzetquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snelle edit schoonheid..
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent al 56?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Tja... Het is echt waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Nee, naar mijn weten heeft hij dat niet. Ook geen dikke baan ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Adolecens het volgende:
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!
Dan moet ie wel heel veul geld hebben
Das minder...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ouder..... jonger.... och.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Zoals verwacht... Nee
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ouder..... jonger.... och.Ligt er aan hoe oud en hoe jong.
Mja, idioot... Verwachting is dat er zo'n 50 bedrijven inschrijven... Nu mogen die mensen van inkoop straks 25 mappen per inschrijver gaan beoordelen... Echt, wat een weggegooid geld allemaal toch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...
Dont push it ... he dame?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |