quote:
Ja, ik wilde eigenlijk de msn smile :| hebbenquote:
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.quote:
Ahh, wil je er over praten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
En JB ? Wat staat er op jouw verlanglijstje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het maar niet strafbaar is
Leuke edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ongeveer..
En voor jou zou ik zo een uitzondering maken![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de gasten die jonger zeggen ... s`Avonds buiten met een breezer in je ene hand en een pakje malboro light in je nadere roepen: '' hiiieeeeerr poessie poessie , kijk een wat ik voor onze breazahhh heb? ''
Het werkt niet !!
ja maar...45quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, dat was echt zo'n kamp wijf. Reed in een dikke mercedes E klasse van haar man, onwijs anita haar, getoupeerd, of hoe noem je dat? nepnagels, neptieten, make up van heb ik jou daar... echt bizar.
maar neuken dat ze kon!![]()
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde smaak breezerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Het werkt niet !!
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar...45![]()
mijn +13'er had een tattoo van haar rechterschouder tot aan haar linkerenkel...aan 1 stuk
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
heb ik het record dan met 15 jaar jonger? En nu tja... Ik weet het niet, meeste vrouwen van mijn eigen leeftijd heb ik niet zo heel veel mee. Of beter gezegd had ik niet zo heel veel mee, want ik ontdek nu links en rechts toch wel wat oudere zielsverwanten die toch een zelfde manier van leven hebben als ik er tot op heden op na houdt.
Nu wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en ik was zelf iets van 24 toen geloof ik...
echt, was niet helemaal goed bij mijn hoofd toen ook
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You just made my day.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Net even bij kluts gekeken ! Tis een broekie ! Zooo jong !
*denkt terug* Toen ik die leeftijd had ...*zucht*
Ik schijnbaar nog steeds niet , als je een nood-wipkip hebt van 43 ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ben al paar dagen ouder dan dat, maar toch... Het was tot op zekere hoogte redelijk stabiel, alleen ze was iets wat te makkelijk te sturen door haar tante die hele andere plannen voor haar had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Yup en als je wat solidere relatie wil... dan is zo een 14 18 jarig meisje natuurlijk niets !
Damn , die was echt grappig !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
mijn verjaardsmoment...
koffie met slagroom![]()
wordt de slagroom toch nog gebruikt
gadverdamme zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
45-24=21, dan is het maximum in je doelgroep nu 21+32=53
sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |