Ik ben vet braaf geweest dit jaar... en geen kinderen gekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
tvp als dit al nut heeft....
ps kinderen NEEM je niet die krijg jeals je geluk hebt
Haha. Misschien dit jaar beter? Even aan Sinterklaas vragen danquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik ben vet braaf geweest dit jaar... en geen kinderen gekregen
En er is ruimte zat in mijn berging !
Oh, ben je er zo een.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
je moet ook niet meer twijfelen over belgie, zelfs niet omdat iedereen daar lacht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
oefening baart kunst, als je verkeerd oefent baart ze een kindquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Owww damn ... die knop Invoeren s ook wel erg gevoelig vandaag de dag
Uhmmm ik bedoel dat ze daar zo leuk kunnen spelen enz.
Dussssss...
Moeten de dames niet oefenen alvast dan op het kinderen krijgen ?
Kan altijd weggehaald wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oefening baart kunst, als je verkeerd oefent baart ze een kind
Uhuh, heel vreemdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef PrincePolly het volgende:
Het komt toch steeds op kinderen uit hier hè.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
tja... het naaikransje is meer voor de nachtploeg, net als op tv. Sex mag pas na 11 uur uitgezonden worden.
Dan wacht ik nog effequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
tja... het naaikransje is meer voor de nachtploeg, net als op tv. Sex mag pas na 11 uur uitgezonden worden.
Defineer oud?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Feitosa het volgende:
Te veel ouwe rukkers met kinderen hier.
Ja inderdaad ja, O wacht effequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Feitosa het volgende:
Te veel ouwe rukkers met kinderen hier.
Ik heb het al aan een ander beloofdquote:
te oudquote:
quote:
nee hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef dawg het volgende:
Misschien zijn er dan wel geile mannetjes aanwezig die je PM-box gaan spammen. Als ze dat niet al doen.
wedden van wel?quote:
T gaat beginnen denkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |