De dames worden nat geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
het is nog geen 11 uur toch?
nee er wordt dus nog niet verleid tot hebben van consumptie sex, en het vervolgens dan toch niet doen omdat er altijd iets te bedenken is om niet hoeven neuken!quote:
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
De dames worden nat geloof ik
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoor
Oh, is dat zo? Tja, ik zit nog niet zolang in de single topic reeks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
In haar geval is het eerder bijzonder te noemen als ze droog is hoor
Slaap lekker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
Genoeg voor vandaag!
Slaap lekker allemaal!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Tja, ik zit nog niet zolang in de single topic reeks.
OMGquote:dat vroeg ik me ook af
JB'tje toch?! Wat is dat dan? Is er niemand meer uit de taart gesprongen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, ik was wel van plan om zo te gaan douchen en mn bed in te duiken.
En dat was dan jouw 14e januari 2009quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
Autoflirten is leuk. Wordt er altijd zeer verlegen van, maar toch blijft het leuk![]()
Net kwam mannetje naast me staan bij het stoplicht en bij het optrekken (ik trok iets sneller op dan hij verwachtte, hihi) bleef ie links van me 'hangen'. Durfde bijna niet te kijken
En good eve'
Ja, halleluja, praise the Lordquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat was dan jouw 14e januari 2009![]()
zij die de schoen past, heeft deze al aangetrokkenquote:
Ik heb t niet zo op slagroomquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
JB'tje toch?! Wat is dat dan? Is er niemand meer uit de taart gesprongen?
= edit =
Good night B!
is dat flirten? geen wonder dat ik het niet herken als vrouwen met me flirtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
Autoflirten is leuk. Wordt er altijd zeer verlegen van, maar toch blijft het leuk![]()
Net kwam mannetje naast me staan bij het stoplicht en bij het optrekken (ik trok iets sneller op dan hij verwachtte, hihi) bleef ie links van me 'hangen'. Durfde bijna niet te kijken
En good eve'
Toch maar eens een auto kopen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |