Jij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nog niet eens wat ik over een half jaar wil
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn idee is niet echt om snel kinderen te krijgen, maar misschien kom ik wel de liefde van mijn leven tegen en loopt het allemaal anders. Maar zoals ik er nu tegenover sta, wil ik ze voorlopig dus niet.
Ik vind het vooral belangrijk om over dat soort dingen na te denken.
Fijne avond adol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
enjoy de rest van je verjaardag!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
goed, ik ben weer weg
fijne avond allen
Shiiittttt die kende ik nog niet !quote:
quote:
Idd. Maar dit is misschien ook een verkeerd voorbeeld. Mijn moeder bijvoorbeeld, trouwde met mijn paps, die geen kinderen wilde. Zij dacht toen: dat veranderd nog wel. Raakte zwanger van mij, en mijn ouders zijn ook gescheiden omdat mijn pa gewoon niks met kinderen had. Hij heeft ook nooit andere kinderen gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom het is gewoon niet te voorspellen, hoe je bent over een half jaar.
Er kunnen zoveel dingen gebeuren.
[..]
Zoals je nu er tegenover staat ja. Maar je kan dus niet in de toekomst kijken.
Er over nadenken is goed.
Mijn leven was een half jaar geleden iig 100% anders dus ik ga nu echt geen enkele uitspraak doen. Alle mensen die nu mijn leven beheersen kende ik een half jaar geleden nog niet. Zo hoort het eigenlijk ook, in een dynamisch leven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:18 schreef dawg het volgende:
En ik plan niet veel. Geen idee hoe mijn leven er over een half jaar weer uit ziet.
Zeker is het goed om daarover na te denken. Ouders zijn wel vaker het voorbeeld voor hun kinderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dit is misschien ook een verkeerd voorbeeld. Mijn moeder bijvoorbeeld, trouwde met mijn paps, die geen kinderen wilde. Zij dacht toen: dat veranderd nog wel. Raakte zwanger van mij, en mijn ouders zijn ook gescheiden omdat mijn pa gewoon niks met kinderen had. Hij heeft ook nooit andere kinderen gehad.
Aan de hand van dat voorbeeld, vind ik het wel belangrijk om over dat soort dingen na te denken. Ik wil nu nog geen kinderen, maar uiteindelijk wel. Dat is een ding dat ik heel zeker weet. Als ik een relatie met iemand begin die stellig is in het wel of niet willen van kinderen, maak ik liever een keuze of ik daarmee verder wil aan het begin van een relatie dan wanneer je al jaren verder bent.
Niet mee eens .. als je ze van dichtbij ziet ... vooral die kleine dan zit je er ook om te springen hoor( temminste ik dan)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
Ik hoef geen kinderen, maar als ik helemaal gek ben op een meid die na een paar jaar toch kinderen wil , zal ik geen nee zeggen.
Je neemt toch geen kinderen omdat iemand anders het wil?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
Ik hoef geen kinderen, maar als ik helemaal gek ben op een meid die na een paar jaar toch kinderen wil , zal ik geen nee zeggen.
Ja, maar je bindt jezelf zo op een bepaalde manier, als je jaren vooruit denkt. Vind ik dan. En sowieso, ik heb al zo vaak grote veranderingen meegemaakt, onverwachts ook, en ondanks dat het natuurlijk niet altijd rozegeur en maneschijn is, geeft me dat wel het gevoel dat ik leef.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn leven was een half jaar geleden iig 100% anders dus ik ga nu echt geen enkele uitspraak doen. Alle mensen die nu mijn leven beheersen kende ik een half jaar geleden nog niet. Zo hoort het eigenlijk ook, in een dynamisch leven.
Geeft niet kwijl maar gewoon door , wij kwijlen mee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je neemt toch geen kinderen omdat iemand anders het wil?
Het lijkt mij vooral een tof idee om een kindje te hebben met iemand waar je echt van houdt en die dus ook van allebei iets weg heeft. Dat klinkt echt veel te kwijlerig voor mijn doen, maar goed.
Hoezo ,niet mee eens????quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niet mee eens .. als je ze van dichtbij ziet ... vooral die kleine dan zit je er ook om te springen hoor( temminste ik dan)
2 kleine nichtjes en een vriend van me heeft een zoon gekregen , ik moet zeggen dat mijn eierstok... uuhmmm mijn tijd begint ook wel te komen ...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoezo ,niet mee eens????![]()
Het is geen stelling......
Precies. Maar je kiest er natuurlijk wel voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
tvp als dit al nut heeft....
ps kinderen NEEM je niet die krijg jeals je geluk hebt
dat is maar net hoe je het zien wilt, stel he.. hypotetisch gezien gaan wij tweeen een keer elkaar ontmoeten, vonken vuur manenschijn en al wat nog niet meer komt uit de heldere hemel gevallen. Dan neem ik jouw kinderen er toch wel degelijk op een bepaalde manier bij. Jij bent niet zonder je kinderen lijkt mequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
tvp als dit al nut heeft....
ps kinderen NEEM je niet die krijg jeals je geluk hebt
Beterschapquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
bre kkkkoud, ik kruip weer snel als ziek kipje op de bank onder mn dekentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |