Was dat toen je 80 kilo woog? Ik kan me jou helemaal niet dik voorstellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
En ik houd alles wat ik eet bij op de site van het voedingscentrum. Ik dacht dat ik dat ruim een jaar geleden heel fanatiek had gedaan, maanden achter elkaar. Maar het ging maar om een maand en in die maand ben ik toen 10 kg afgevallen.![]()
En daarna leerde ik Sven kennen.
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik mijn huidige weegschaal mag geloven dan ben ik 10kg kwijt in vergelijking met een jaar geleden.
Maar ik ga me op de sportschool wegen want ik geloof niet zo dat het er 10 zijn.
Dan is die nu morsdood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Gadver..ik trap net in een gemorste tomaat
Die is zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn blu-ray van "Planet Earth" is binnen
Moet dat nou? Ik heb verdorie honger. Het was al zo ontzettend balen toen bleek dat ik helemaal geen pizza in de diepvries had. Een toetje is nou ook niet bepaald een goede lunch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en deze niet te vergeten
http://www.paulusfritespaleis.nl/
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
Was dat toen je 80 kilo woog? Ik kan me jou helemaal niet dik voorstellen.
Ik doe mee en ga ook beginnen met sporten, want ik moet conditie opbouwen.
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.![]()
Maar dat zal wel het water zijn dat ik heb gedronken.
[..]
pindakaas met honingquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Pindakaas met honing / suiker / hagelslag/ chocoladepasta![]()
Ik ben nog aan het teruglezen
Ik heb een mountainbike, maar dat ding zit voor geen meter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.
Dat had ik ook altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.![]()
Ik vond 'm best grappigquote:Dan is die nu morsdood.
Tim-grapje
Ja he? En sinds mijn laptop blu-ray heeft en een HD uitgang heb ik maar blu-ray gekocht en geen DVD.quote:
Kun je beter een goede gewone fiets kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.
wil wel een beetje sportief fietsen en ook af en toe lekker door het bos raggen. Op een gewone fiets is dat een beetje lastig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter een goede gewone fiets kopen
Deze dames zijn daar ook goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan goed foto's maken vanuit bepaalde hoeken.![]()
[ afbeelding ]
Sinds die foto nog 2 kg erbij.![]()
Ik moest hier aan denken, mijn cake. (Nu dus mijn lunch, bij gebrek aan pizza.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn blu-ray van "Planet Earth" is binnen
Dun gezicht. Je bent een peertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan goed foto's maken vanuit bepaalde hoeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind jou dan ook een thee/koffiekletstype, en geen sportschoolmeisje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei iedereen gaat hier goed bezig met sporten en ik heb net mn sportabonnement opgezegd
Ik hoor tot die categorie meisjes die met zn tweeën naar de fitness gaan en dan vooral tussen de oefeningen door gezellig kletsen
Ik heb geen plannen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei iedereen gaat hier goed bezig met sporten en ik heb net mn sportabonnement opgezegd
Ik ken het uit The Nannyquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef MaJo het volgende:
Hmmm das balen timwel mooi woordgebruik. Met name togus, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Bingo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jou dan ook een thee/koffiekletstype, en geen sportschoolmeisje.
Ja ik heb het wel vaker op TV gehoord en zelf ook nog wel eens gebruikt. En toegenwoordig "toekeloekus" wat daar weer vanaf komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken het uit The Nanny![]()
Mijn vriend gebruikt het ook heel vaaken ook als scheldwoord: lui kadaver
Die ken ik dan weer niet.... op de een of andere manier krijg ik bij dat woord ook een ander lichaamsdeel in gedachtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel vaker op TV gehoord en zelf ook nog wel eens gebruikt. En toegenwoordig "toekeloekus" wat daar weer vanaf komt
Ja toekeloekus ís ook een ander onderdeelquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.... op de een of andere manier krijg ik bij dat woord ook een ander lichaamsdeel in gedachten![]()
![]()
Ik ben iets minder dik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze dames zijn daar ook goed in
http://www.totallyupyours(...)r_more_pictures.html
http://www.vkmag.com/maga(...)e_fotos_moet_vragen/
Trouwens, 2 kg erbij zie je niet.
Scheelt niet veel? Kap nouquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben iets minder dik.![]()
Maar scheelt niet veel. En dat dunne gezicht valt ook tegen, dat komt als je schuin van boven een foto maakt.
Jij kunt verstoppertje spelen in haar lichaamsplooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ben iets minder dik.![]()
Maar scheelt niet veel.
Oja! Daar ken ik het dus ook van.quote:
Kom maar op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik hulp met mijn dilemma jongensToeoeoe *insert smeeksmileywantdiehebbenzeniet
^^quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Ben toch naar huis gegaanKwam nog een vriendin tegen in de bus, was wel gezellig. En nu wil ze m'n schaatsen wel overnemen (die ik toch niet kan gebruiken omdat ik er niet op kan schaatsen) maar nu ben ik vergeten te vragen of ze er voor wilde betalen
en ik ben er zelf niet als ze langskomt om ze te passen, dus ik zit een beetje te twijfelen hoe ik dat ga brengen
Ohquote:
Geen idee of haar nummer nog kloptquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Heb je haar nummer niet? En zeggen dat je er wel wat voor wil hebben.
Of Pitt de prijs laten noemen
Ja dat neem ik ook wel aan, maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, als het een vriendin is neem ik aan dat ze je er wel wat voor geeft toch?
Oeh, goeiequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
Op hyves staat soms het telefoonnummer.
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee of haar nummer nog klopt![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk maken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk maken
Jullie hebben gelijkquote:
Rijbewijs afpakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
Trein ramt 2 auto's, slechts 1 gewonde
Wat moet je nou met dat soort mensen?
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Jullie hebben gelijkmaar ik heb een hekel aan bellen
[..]
Rijbewijs afpakken
En ook nog met een kindje op de achterbank.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer extra gas geven in die trein.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
Meer kolen in het vuur gooien zul je bedoelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
De volgende keer extra gas geven in die trein.
Als het een stroomtrein is wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meer kolen in het vuur gooien zul je bedoelen.
quote:
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:
En ik wilde net zeggen dat het ineens weer rustig was
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Soempie het volgende:
Ohja! Nem, ik sprak Sirda vandaag en hij probeert zaterdag ook langs te komen.
Heb je je scriptie nog gemaild naar je begeleider trouwens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook sollicitatiebrieven moeten schrijven
Maar ik heb vandaag 2 keer gewerkt dus helemaal geen zin meer om iets te doen. Ben sowieso sufgeluld door die twee vrouwen dus nu een muziekje op en alleen maar typen
Ja dat schiet dan op hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.![]()
Dus tja, Fok is niet de enige afleiding.![]()
Jazekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je je scriptie nog gemaild naar je begeleider trouwens?
[..]
Ja dat schiet dan op he
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.![]()
Dus tja, Fok is niet de enige afleiding.![]()
Spannend, hoop dat het goed nieuws wordtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazeker2 weken geleden nu dus begin m al flink te knijpen voor de reactie die een dezer dagen ongetwijfeld gaat komen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk...je vrouw uit eten meenemen. Gezellig!
[ afbeelding ]
Kweenie....ze trekken wel allebei een gekke bekquote:
Ik had erover gelezen in een column van Aaf Brandt Corstiusquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens gelezen dat als je naar Amerika wilt, je vanaf nu via een website toestemming moet gaan VRAGEN en dat je dan bij de gratie Gods toestemming krijgt en het land in mag?
Als je geen toestemming via de website vraagt en erheen gaat, maar je nog één keer door de douane en daarna niet meer
Die Amerikanen zijn gek.
Dat is ook weer zo... een hele waslijst of je dingen aan het invoeren was, of je je koffer (ik typte koffiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik hoorde hetMaar je moest normaal een kaart invullen in het vliegtuig ofzo, en dat schijnt nu niet meer te hoeven
Oh een Visa Waiver. Maar dat was geen toestemming vragen. Goed, als dat als vervanging is, kan ik er wel mee leven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik hoorde hetMaar je moest normaal een kaart invullen in het vliegtuig ofzo, en dat schijnt nu niet meer te hoeven
Bij mij bestaat dat vanavond uit een trainingspak en voetbalschoenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrr het wordt tijd voor mn avondtenue: een wollen trui, dikke sokken en een makkelijke broek
Ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had erover gelezen in een column van Aaf Brandt Corstius![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Doordeweeks NRC Next en in het weekend de dikke NRC![]()
Of het is een neptopic.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hij heeft het ook helemaal niet door of wel?
Ja, dan is het ineens koud he, in je trainingsbroek en t-shirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Krijg net een mailtje, we mogen nog niet trainen op het trainingsveld vanwege de vorst
Echt niet? Ik begin me langzamerhand af te vragen of ik allemaal hele vreemde woorden ken want ik heb ook al aan een hoop mensen moeten uitleggen wat het woord santenkraam betekendequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef MaJo het volgende:
Hmmm das balen timwel mooi woordgebruik. Met name togus, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Beetje een plothole. Ergens zegt ie een keer dat er wel 'living human tissue' doorheen kan en niets anders, waardoor het niet mogelijk is om bijvoorbeeld vette guns mee te numen uit de toekomst. Maar omdat een terminator een endoskeleton surrounded by living tissue is, kan het wel. Neem dan ook een gun mee ingepakt in levend weefsel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?
Volgens mij was T2 de eerste film ooit met een budget >100 miljoen dollar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ik wel mooi vind bij Terminator 2 (maar ook bij andere films) is dat je kan zien dat het echt een hele hoop geld heeft gekost. Erg knap bij T2 vind ik ook dat sommige van de special effects er geloofwaardiger uitzien dan effecten van dezelfde categorie uit veel recentere films
Waarom wilde je dan van die hometrainer af ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik ook zo'n 20 kilo kwijt wil, waarvan er nu zo'n 5 kilo daadwerkelijk al verdwenen zijn?
Het probleem is alleen dat ik nauwelijks kan sporten vanwege mijn knie.
Hardlopen lukt niet meer, fietsen zou nog een optie zijn.
Maar ik val in slaap op een hometrainer en met dit weer buiten fietsen vind ik ook niet echt geweldig.
We kunnen bijna een AKQSC afval clubje starten zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is die nu morsdood.
Tim-grapje
Ik verbaasde me ook nogal over de grote borden 'welcome to the USA' toen ik er kwam, terwijl de rijen en procedures allesbehalve een idee gaven van een warm welkom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens gelezen dat als je naar Amerika wilt, je vanaf nu via een website toestemming moet gaan VRAGEN en dat je dan bij de gratie Gods toestemming krijgt en het land in mag?
Als je geen toestemming via de website vraagt en erheen gaat, maar je nog één keer door de douane en daarna niet meer
Die Amerikanen zijn gek.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo... een hele waslijst of je dingen aan het invoeren was, of je je koffer (ik typte koffie) onbemand had gelaten... of je een verblijfplaats had en een datum van terugreis
Echt een warm welkom
Wikipedia geeft je gelijk. Overigens komt T2 nu niet meer voor in de lijst van 50 duurste films ooit. Inflaite meegerekend zou Cleopatra de duurste ooit zijn, met 290,2 miljoen. Op een andere lijst staat War & Peace als duurste ooit, voor een luttele 700 miljoen dollar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij was T2 de eerste film ooit met een budget >100 miljoen dollar.
Is het heel vreemd als ik die beide niet ken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wikipedia geeft je gelijk. Overigens komt T2 nu niet meer voor in de lijst van 50 duurste films ooit. Inflaite meegerekend zou Cleopatra de duurste ooit zijn, met 290,2 miljoen. Op een andere lijst staat War & Peace als duurste ooit, voor een luttele 700 miljoen dollar.
Beide films heb ik nooit gezien. War & Peace is gebaseerd op een boek van Tolstoj wat op zich redelijk bekend is (en onmeunig dik). Maar die is gemaakt in de Sovjetunie dus echt veel informatie over de winstgevendheid zal niet te vinden zijn. Overigens duurt de totale War & Peace ruim 8 uur...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het heel vreemd als ik die beide niet ken ?
En als follow-up.. waren dat dan niet de twee grootste flops ooit ?
Hah, als ik het niet dacht:quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beide films heb ik nooit gezien. War & Peace is gebaseerd op een boek van Tolstoj wat op zich redelijk bekend is (en onmeunig dik). Maar die is gemaakt in de Sovjetunie dus echt veel informatie over de winstgevendheid zal niet te vinden zijn. Overigens duurt de totale War & Peace ruim 8 uur...
Cleopatra valt wel mee qua grootte van de flop. Het heeft ze een hoop geld gekost maar procentueel gezien zijn er veel grotere flops:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._box_office_bombs
De Amerikaners durfden hem niet in de bios te kijken, maar wel stiekem thuis met de dvd in de speler en de leuter in de handquote:After failing at the US box office, Showgirls enjoyed huge success on the home video market; generating more than $100 million from video rentals [2] also having become one of MGM's top 20 all-time bestsellers.[3] For its video premiere, Verhoeven prepared an R-rated cut for rental outlets which refused to carry films with an NC-17 rating. This edited version runs 128 minutes and deletes some of the more graphic footage. Showgirls is now regarded as a cult classic.[citation needed]
Dat zijn alleen de bioscoopopbrengsten in de VS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cleopatra valt wel mee qua grootte van de flop. Het heeft ze een hoop geld gekost maar procentueel gezien zijn er veel grotere flops:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._box_office_bombs
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze dames zijn daar ook goed in
http://www.totallyupyours(...)r_more_pictures.html
http://www.vkmag.com/maga(...)e_fotos_moet_vragen/
Even wachten op MaJo of wyccie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)
Pleeg een bankoverval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro
Er stond hier bij mn ouders laatst een flesje met een label 'shampoo met paardenmelk'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)
Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro
Standaard shampoo van de Hemaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzo
Fructis is ook prima trouwens.
Ruikt het ook lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Standaard shampoo van de Hema![]()
Goedkoop, werkt prima en is dierproefvrij
Zelfde geldt trouwens voor Etos en Kruidvathuismerken enzo.
Wahaha cool shirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]
Boh, daar let ik nooit heel erg op, maar er zijn altijd verschillende soorten he, gewoon even snuffelen in de winkelquote:
Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]
Daar heb ik het plaatje ook wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:
[ afbeelding ]
Die heeft Soempie hier ook een keer gepost geloof ik. Heb m toen opgeslagen en ik kan er nog steeds om dubbel liggenquote:
Ja serieus. Niet goedkoop overigens..maargoedquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus???![]()
![]()
Maak je even een foto als je m binnen hebt?
Ik moest er ook even over nadenken.. maar ik gok op best friends foreverquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
BFF?
Er zijn wel meer hele goeie daar op die site
PS zal dit hoofdschuddend lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken.. maar ik gok op best friends forever
Ik denk dat er de laatste tijd relatief veel tieners vermist worden. Anders werd het wel explicieter gebracht toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Hart van Nederland zijn er "op dit moment heel veel tieners vermist. De politie heeft haar handen vol aan zoekacties".
Moet ik dat nou letterlijk dat er sinds vandaag een hoop tieners missen? Of gewoon in het algemeen? Want ze brengen alsof het een hot item is dat vandaag begonnen is.
Yups was me inderdaad opgevallenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat IARL niet heeft gepost?
Die is vast hard aan het blokken.... succes voor als je meeleest
Ik hoop tenminste niet dat het iets met Tinuviel en/of Nemo te maken heeft
Kijk, dat is dan goeie infoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yups was me inderdaad opgevallen
Ik hoop het ook niet
Maar aangezien Tuniviel op MSN is denk ik van niet
-edit- speaking of which, Red, over nog geen 2 dagen begint BSG weer in de VS.
Het schijnt toch populair te zijn gezien de populariteit vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
PS zal dit hoofdschuddend lezen
Pindakaas met jam lijkt me goor
Mijn vriend eet kaas met hagelslagen nog wel meer onwaarschijnlijke combinaties.
Goed punt. Pindakaas daar is ook behoorlijk anders dan onze Calvéquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
hoewel ik sterk twijfel of wat daar 'jelly' is lijkt op wat we hier jam noemen.
Het heet hier jam omdat het in Engeland jam heet. En in Amerika heet het jelly maar snappen ze met jam ook wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hm. Engelse marmelade is wel iets anders toch?
En waarom heet het bij ons eigenlijk jam? Waar komt dat woord vandaan?
* wiki aanzwengelt...
Wiki is of no use here....quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Tja... waarom noemen we dat pinda spul hier 'kaas' en daar 'boter'
wiki dat ook meteen maar
omdat boter een beschermde naam was, daar moest dan zuivel inzitten geloof ik en in pinda(boter/kaas) zit geen zuivelquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Tja... waarom noemen we dat pinda spul hier 'kaas' en daar 'boter'
wiki dat ook meteen maar
Dan heb ik in een trein of in de auto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb heel vaak van dit soort momentenbij voorkeur als ik aan het werk ben, de stofzuiger aan het loeien en dan gaan mn gedachten op gang komen. De raarste woorden heb ik al ontleed en teruggebracht naar een of ander ouderwets of buitenlands woord
quote:In een winkel in Weert heeft de politie vandaag een 25-jarige man opgepakt die in zijn geboortekostuum en sportschoenen door de winkel liep. Tijdens zijn wandeling zwaaide hij met een rauwe vis waaruit hij zo nu en dan een hap nam.
Really...you don't sayquote:Op het politiebureau bleek dat de man psychiatrisch patiënt was...()
quote:
Dat ja. En ook vaak dat als ik net wakker wordt maar nog half slaap. Dan wil ik nog even doorslapen en denk ik: straks opschrijven. En daarna is het natuurlijk compleet wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik half slaap ideeen voor verhalen en dan denk ik: dat moet ik onthouden en opschrijven. En dan word ik weer wakker de volgende dag, en vind ik het idee helemaal niks
Ik onthoud het vaak wel, maar op de een of andere manier is het nooit zo leuk als toen ik het bedachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ja. En ook vaak dat als ik net wakker wordt maar nog half slaap. Dan wil ik nog even doorslapen en denk ik: straks opschrijven. En daarna is het natuurlijk compleet weg
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_durex_bunnies/
Marmelade is inderdaad met schillen meegekookt maar wordt ook gemaakt van bittere vruchten in plaats van zoete zoals bij jam. Jelly kan je maken van vruchtensap en als je dat doet zitten er geen stukjes meer in zoals bij jam wel het geval is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Marmelade is met schillen meegekooktjam niet.
Ik gok dat jam dan iets te maken heeft met het feit dat de vruchten gepureerd worden (jammed dan). Ik zocht eigenlijk een Franse herkomst maar da's dom bedenk ik nu want die noemen het confiture
Ik gebruik nu nog gewoon Head & Shoulders.quote:
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruik nu nog gewoon Head & Shoulders.
Wel al Lush shampooblokjes in bestelling, ben overstag gegaan toen ik hoorde dat zo'n ding net zo lang meegaat als drie flessen shampoos.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:44 schreef Whiteguy het volgende:
Argh .. harddisk is wel degelijk verrot. Niks meer vanaf te krijgen. Niet dat er veel niet-gebackupte dingen op stonden.. maar toch irritant.
Mensen die er verstand van hebben klooien er ook vaker mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom lijkt het alsof pc's alleen kapotgaan bij de mensen die er verstand van hebben? Bij mij gaan ze wel trager werken, maar harddisks blijven altijd leven.
Even afkloppen.
Nee, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezegd. Ik bedoelde die rare schijfjes, de Shampoo bars, niet de blokken die je afsnijdt zoals de zepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo mee
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezegd. Ik bedoelde die rare schijfjes, de Shampoo bars, niet de blokken die je afsnijdt zoals de zepen.
[ afbeelding ]
Hmm......MaJohooo!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang mee
Ik had "New" en het was een sample. Maar wel van normaal formaat geloof ik.
Zoals ik al zei: ik zal het vast verkeerd gedaan hebbenquote:
Zal je vast bevallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik heb er al twee besteld. Ik zie wel. Ben gewoon benieuwd, het is ook de gadget-factor.
Yup dat kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
Als je morgen kunt uitslapen zou ik doorgaan.
Tja.. mijn pc heeft vier van die schijven er in.. zodat ik alles netjes kan verdelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom lijkt het alsof pc's alleen kapotgaan bij de mensen die er verstand van hebben? Bij mij gaan ze wel trager werken, maar harddisks blijven altijd leven.
Even afkloppen.
En dat laatste is een probleem omdat....?quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:09 schreef wyccie het volgende:
Ik moet in stilte werken of met klassieke muziek, anders ga ik meezingen.
Met 4 schijven kun je vast een faal-overt makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. mijn pc heeft vier van die schijven er in.. zodat ik alles netjes kan verdelen.
4x zo veel kans op een grote faal dus.
Helaas.
Omdat ik:quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
En dat laatste is een probleem omdat....?
Toch had ik het bij deze schijf het minst verwacht... in principe zouden die raptors het beste moeten zijn. Zit 5jr garantie op, hij had maar iets meer dan 2jr nodig om het te begevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met 4 schijven kun je vast een faal-overt maken
Ah. Ik ken ook vaak de tekst niet. Dan neurie ik gewoon meequote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik:
- niet kan zingen
- de tekst niet ken
- daarom de tekst opzoek en meezing
- daardoor dus niet kan studeren
Je hebt toch nooit shampoo gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo mee
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit shampoo gekochtBen benieuwd wat je dan in je haar smeert
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang mee
Ik had "New" en het was een sample. Maar wel van normaal formaat geloof ik.
Zo, da's geen strafquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo tentamen christendomik moet een 1 halen voor een 5,5 dus dat moet wel lukken dacht ik zo
en toch goed geleerd want ik ga minstens voor de 7
Ik had 3 uur de tijd maar dat vond ik wat veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, da's vlug!
Een keertje of 20 denk ik.
Ik ga naar de stad
Oh kijk, dat verklaart alles. Twintig keer voor een sample is veel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, da's vlug!
Een keertje of 20 denk ik.
Ik ga naar de stad
Heeft dus ook met andere factoren te maken: je hoeft niet zoveel te gebruiken per keer en moet het buiten de douche bewarenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh kijk, dat verklaart alles. Twintig keer voor een sample is veel.
Dus dan zou ik daar zo'n 6 weken mee doen. Net zo lang als een fles shampoo.
Maar: je zei dat je sample net zo groot is als het echte ding. En ik smeer veel meer in mijn haar dan jij.
In het Lush-topic werd wel gezegd dat het ongeveer 80 wasbeurten meegaat.
Hehe nee hoorquote:
Dat lijkt me mafquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nee hoorHet is een blok die je door je haar haalt, net als een zeepje
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, en gewoon doorslikken. Het voedt je haar van binnenuit.
Omdat je het waard bent.
Zonder marketing kom je natuurlijk nergens als je zo duur bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen. Maar ik heb nog steeds het idee dat LUSH toch vooral marketing is.Maar ja, welke zeep is dat niet.
Ik hou niet van B&Jquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Lush doet me denken aan B&JSpeelse namen, leuke verpakkingen, oftewel: goede marketing.
Oh ja, MaJo, B&J heeft (in Amerika in elk geval) een nieuw ijsje: Yes pecan!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, MaJo, B&J heeft (in Amerika in elk geval) een nieuw ijsje: Yes pecan!
Ik kan ook alleen maar met muziek die ik niet ken studerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik:
- niet kan zingen
- de tekst niet ken
- daarom de tekst opzoek en meezing
- daardoor dus niet kan studeren
Twee dagen vrij per week, bedoel je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens semester twee dagen vrij heb in plaats van 1Zwaar relaxed
Het beste studeer ik nog met een pot thee en biscuits.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan ook alleen maar met muziek die ik niet ken studerenHet gaat het allerbeste in stilte maar dat hou ik altijd maar heel kort vol want dan móet ik gewoon muziek horen
en liefst meezingen
Eerste een filmpje maken met alleen de foto als beeld en de muziek er onder zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand hoe je een geluidsfragment op Youtube zet?
Ik wil een cd erop zetten maar heb er natuurlijk geen beeld bij, dus wilde ik een foto doen. Maar t lukt niet
En hoe doe ik dat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste een filmpje maken met alleen de foto als beeld en de muziek er onder zetten.
Daarna het filmpje bij YouTube uploaden...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met moviemaker zou ik zeggen LB
Ennem, de plannen worden toch niet veranderd
Wanneer krijg je nou iets te horen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met moviemaker zou ik zeggen LB
Ennem, de plannen worden toch niet veranderd
Eind april op z'n vroegstquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer krijg je nou iets te horen?
Yep 2 dagen per weekquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee dagen vrij per week, bedoel je dat?
Dus nu heb jij maar 1 vrije dag in de week. Ik snap niet hoe jij dat combineert met twee baantjes.
Als ik een tweede baantje erbij neem moet dat op de zondag.
[..]
Het beste studeer ik nog met een pot thee en biscuits.
Zwarte krullen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar de kappervind het altijd weer eng
![]()
Haha, ja die is leuk. Altijd wel ok als ze zelf doorhebben dat ze een reclame aan het maken zijn en daar de draak mee steken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Dit vind ik echt een geniale reclame, met die muziek
Jeetje, wat veel moeite! Ik was mijn haar, wrijf een paar keer met een handdoek en prop het in een elastiekje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik had gedouched, toen m'n haar handdoekdroog was () handdoek eraf gedaan, laten drogen, toen Andrelon cremepje erin gedaan, geborsteld. That's it. Geniaal
Goh, zou je denken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Dat komt door dat elastiekje denk ikAls ik een staart maak met nat haar dan droogt het volgens mij 2x zo langzaam. En het klinkt meer werk dan het is hoor
Ik zei toch al dat ik iets fout had gedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had 3 uur de tijd maar dat vond ik wat veel
Hmmm 20x is wel heel weinig. En je had een hele? Je hoeft hem maar een paar keer door je haar te halen he? Het scheelt ook of je hem onder de douche had liggen, als er steeds water overheen komt gaat het ook sneller
Pics or it didnt happenquote:Ik ga zo naar de kapper
Vorige keer zat het ook hardstikke leuk dus dat komt vast goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar de kappervind het altijd weer eng
![]()
Nee, na december is het nooit zo druk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja het is koopavond natuurlijk he. Dat gaat echt al 5 jaar volledig aan mij voorbij omdat ik dan altijd repeteer
Wel druk zeker
Je shampoo was toch op? Weet je gelijk waar je die knopen van krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vanochtend geen knopen in m'n haar
fohnen? Wasdaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken?![]()
Ik heb gewoon geen zin en tijd om mijn haar te föhnen en los is het te lastig.
Blegh, ik heb geen zin om vanavond te werken. Ik ga zo even in bed liggen.
Nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je shampoo was toch op? Weet je gelijk waar je die knopen van krijgt
Ik heb wel een straightener, gekocht toen ik een pony had.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
fohnen? WasdaIk fohn m'n haar nooit
En ik doe ook niet aan krullers en straigthen en weet ik veel wat voor zooi
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef wyccie het volgende:
HarTstikke, Nem. HarTstikke.
Ik kan volgens mij niet met die dingen omgaan, dat ik mezelf brand enzo zeg maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een straightener, gekocht toen ik een pony had.
(Oh, dierenbeul!)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okay, je hebt gelijk
Ik ben ook aan het werken om "ofso" wederom goed te schrijven.
Wijf dat je bent!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
nu eerst een loempia eten en een jurkje kopen voor bij mijn nieuwe haar
Heel goed mogelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zou ik nou hoofdpijn hebben omdat ik nog geen koffie heb gehad?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die er verstand van hebben klooien er ook vaker mee.
juist. Verslaafd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zou ik nou hoofdpijn hebben omdat ik nog geen koffie heb gehad?![]()
![]()
Erg hoor, ik drink hooguit 2 koppen koffie per dagquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
juist. Verslaafd.
(heb er ook last van gehad.)
En bedankt, nu moet ik ook aan de koffiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Erg hoor, ik drink hooguit 2 koppen koffie per dag
Alhoewel, als dat thuis is, dan is het wel retesterke espresso
Ik doe met jou mee.quote:
quote:
Superweinig! Sven moet wel een grapje makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
Ik heb op:
6 uur: een banaan
half 9: 2 broodjes rosbief
2 uur: 2 broodjes rosbief en een plakje ontbijtkoek.
Verder alleen nog thee. En vanavond eet ik sla met tonijn.
Vandaag: 7:45 bak imitatie-Smacks met melkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
Nee heel weinig rijstquote:
De loempia deed het hem hequote:
En van het jurkjequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Heb zo'n leuk jurkje gekochtWeer bij Lemon
Ik ga even een foto maken van mijn haar
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou dat banden plakken hoef ik echt niet te gaan proberen. Heb net de binnenkant bekeken, over een lengte van zeker een centimeter of 20 is de band gespleten
Dat weet ik niet, dat is vreemd. Ik was naar werk gegaan, niets aan de hand. Ik wil naar huis fietsen en toen was m'n achterband helemaal leegquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!! Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Die fiets moet wel slecht behandeld worden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou dat banden plakken hoef ik echt niet te gaan proberen. Heb net de binnenkant bekeken, over een lengte van zeker een centimeter of 20 is de band gespleten
Ja best welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Lekker kort! Is er een groot stuk af?
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?quote:
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?
En Kitty op de achtergrond of niet?
Ziet er goed uit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?
Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Leuk jurkje ook trouwens
Ik ga naar de winkel.
Forum Opties | |
---|---|