Even wachten op MaJo of wyccie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)
Pleeg een bankoverval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro
Er stond hier bij mn ouders laatst een flesje met een label 'shampoo met paardenmelk'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)
Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro
Standaard shampoo van de Hemaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzo
Fructis is ook prima trouwens.
Ruikt het ook lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Standaard shampoo van de Hema![]()
Goedkoop, werkt prima en is dierproefvrij
Zelfde geldt trouwens voor Etos en Kruidvathuismerken enzo.
Wahaha cool shirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]
Boh, daar let ik nooit heel erg op, maar er zijn altijd verschillende soorten he, gewoon even snuffelen in de winkelquote:
Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]
Daar heb ik het plaatje ook wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:
[ afbeelding ]
Die heeft Soempie hier ook een keer gepost geloof ik. Heb m toen opgeslagen en ik kan er nog steeds om dubbel liggenquote:
Ja serieus. Niet goedkoop overigens..maargoedquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus???![]()
![]()
Maak je even een foto als je m binnen hebt?
Ik moest er ook even over nadenken.. maar ik gok op best friends foreverquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
BFF?
Er zijn wel meer hele goeie daar op die site
PS zal dit hoofdschuddend lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken.. maar ik gok op best friends forever
Ik denk dat er de laatste tijd relatief veel tieners vermist worden. Anders werd het wel explicieter gebracht toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Hart van Nederland zijn er "op dit moment heel veel tieners vermist. De politie heeft haar handen vol aan zoekacties".
Moet ik dat nou letterlijk dat er sinds vandaag een hoop tieners missen? Of gewoon in het algemeen? Want ze brengen alsof het een hot item is dat vandaag begonnen is.
Yups was me inderdaad opgevallenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat IARL niet heeft gepost?
Die is vast hard aan het blokken.... succes voor als je meeleest
Ik hoop tenminste niet dat het iets met Tinuviel en/of Nemo te maken heeft
Kijk, dat is dan goeie infoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yups was me inderdaad opgevallen
Ik hoop het ook niet
Maar aangezien Tuniviel op MSN is denk ik van niet
-edit- speaking of which, Red, over nog geen 2 dagen begint BSG weer in de VS.
Het schijnt toch populair te zijn gezien de populariteit vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
PS zal dit hoofdschuddend lezen
Pindakaas met jam lijkt me goor
Mijn vriend eet kaas met hagelslagen nog wel meer onwaarschijnlijke combinaties.
Goed punt. Pindakaas daar is ook behoorlijk anders dan onze Calvéquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
hoewel ik sterk twijfel of wat daar 'jelly' is lijkt op wat we hier jam noemen.
Het heet hier jam omdat het in Engeland jam heet. En in Amerika heet het jelly maar snappen ze met jam ook wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hm. Engelse marmelade is wel iets anders toch?
En waarom heet het bij ons eigenlijk jam? Waar komt dat woord vandaan?
* wiki aanzwengelt...
Wiki is of no use here....quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Tja... waarom noemen we dat pinda spul hier 'kaas' en daar 'boter'
wiki dat ook meteen maar
omdat boter een beschermde naam was, daar moest dan zuivel inzitten geloof ik en in pinda(boter/kaas) zit geen zuivelquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Tja... waarom noemen we dat pinda spul hier 'kaas' en daar 'boter'
wiki dat ook meteen maar
Dan heb ik in een trein of in de auto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb heel vaak van dit soort momentenbij voorkeur als ik aan het werk ben, de stofzuiger aan het loeien en dan gaan mn gedachten op gang komen. De raarste woorden heb ik al ontleed en teruggebracht naar een of ander ouderwets of buitenlands woord
quote:In een winkel in Weert heeft de politie vandaag een 25-jarige man opgepakt die in zijn geboortekostuum en sportschoenen door de winkel liep. Tijdens zijn wandeling zwaaide hij met een rauwe vis waaruit hij zo nu en dan een hap nam.
Really...you don't sayquote:Op het politiebureau bleek dat de man psychiatrisch patiënt was...()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |