Dat ja. En ook vaak dat als ik net wakker wordt maar nog half slaap. Dan wil ik nog even doorslapen en denk ik: straks opschrijven. En daarna is het natuurlijk compleet wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik half slaap ideeen voor verhalen en dan denk ik: dat moet ik onthouden en opschrijven. En dan word ik weer wakker de volgende dag, en vind ik het idee helemaal niks
Ik onthoud het vaak wel, maar op de een of andere manier is het nooit zo leuk als toen ik het bedachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ja. En ook vaak dat als ik net wakker wordt maar nog half slaap. Dan wil ik nog even doorslapen en denk ik: straks opschrijven. En daarna is het natuurlijk compleet weg
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_durex_bunnies/
Marmelade is inderdaad met schillen meegekookt maar wordt ook gemaakt van bittere vruchten in plaats van zoete zoals bij jam. Jelly kan je maken van vruchtensap en als je dat doet zitten er geen stukjes meer in zoals bij jam wel het geval is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Marmelade is met schillen meegekooktjam niet.
Ik gok dat jam dan iets te maken heeft met het feit dat de vruchten gepureerd worden (jammed dan). Ik zocht eigenlijk een Franse herkomst maar da's dom bedenk ik nu want die noemen het confiture
Ik gebruik nu nog gewoon Head & Shoulders.quote:
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruik nu nog gewoon Head & Shoulders.
Wel al Lush shampooblokjes in bestelling, ben overstag gegaan toen ik hoorde dat zo'n ding net zo lang meegaat als drie flessen shampoos.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:44 schreef Whiteguy het volgende:
Argh .. harddisk is wel degelijk verrot. Niks meer vanaf te krijgen. Niet dat er veel niet-gebackupte dingen op stonden.. maar toch irritant.
Mensen die er verstand van hebben klooien er ook vaker mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom lijkt het alsof pc's alleen kapotgaan bij de mensen die er verstand van hebben? Bij mij gaan ze wel trager werken, maar harddisks blijven altijd leven.
Even afkloppen.
Nee, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezegd. Ik bedoelde die rare schijfjes, de Shampoo bars, niet de blokken die je afsnijdt zoals de zepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo mee
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezegd. Ik bedoelde die rare schijfjes, de Shampoo bars, niet de blokken die je afsnijdt zoals de zepen.
[ afbeelding ]
Hmm......MaJohooo!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang mee
Ik had "New" en het was een sample. Maar wel van normaal formaat geloof ik.
Zoals ik al zei: ik zal het vast verkeerd gedaan hebbenquote:
Zal je vast bevallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik heb er al twee besteld. Ik zie wel. Ben gewoon benieuwd, het is ook de gadget-factor.
Yup dat kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
Als je morgen kunt uitslapen zou ik doorgaan.
Tja.. mijn pc heeft vier van die schijven er in.. zodat ik alles netjes kan verdelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom lijkt het alsof pc's alleen kapotgaan bij de mensen die er verstand van hebben? Bij mij gaan ze wel trager werken, maar harddisks blijven altijd leven.
Even afkloppen.
En dat laatste is een probleem omdat....?quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:09 schreef wyccie het volgende:
Ik moet in stilte werken of met klassieke muziek, anders ga ik meezingen.
Met 4 schijven kun je vast een faal-overt makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. mijn pc heeft vier van die schijven er in.. zodat ik alles netjes kan verdelen.
4x zo veel kans op een grote faal dus.
Helaas.
Omdat ik:quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
En dat laatste is een probleem omdat....?
Toch had ik het bij deze schijf het minst verwacht... in principe zouden die raptors het beste moeten zijn. Zit 5jr garantie op, hij had maar iets meer dan 2jr nodig om het te begevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met 4 schijven kun je vast een faal-overt maken
Ah. Ik ken ook vaak de tekst niet. Dan neurie ik gewoon meequote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik:
- niet kan zingen
- de tekst niet ken
- daarom de tekst opzoek en meezing
- daardoor dus niet kan studeren
Je hebt toch nooit shampoo gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf ik heb iets verkeerds gedaan óf die dingen gaan niet 3 flessen shampoo mee
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit shampoo gekochtBen benieuwd wat je dan in je haar smeert
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die had ik. En dat ging niet zo lang mee
Ik had "New" en het was een sample. Maar wel van normaal formaat geloof ik.
Zo, da's geen strafquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo tentamen christendomik moet een 1 halen voor een 5,5 dus dat moet wel lukken dacht ik zo
en toch goed geleerd want ik ga minstens voor de 7
Ik had 3 uur de tijd maar dat vond ik wat veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, da's vlug!
Een keertje of 20 denk ik.
Ik ga naar de stad
Oh kijk, dat verklaart alles. Twintig keer voor een sample is veel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, da's vlug!
Een keertje of 20 denk ik.
Ik ga naar de stad
Heeft dus ook met andere factoren te maken: je hoeft niet zoveel te gebruiken per keer en moet het buiten de douche bewarenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh kijk, dat verklaart alles. Twintig keer voor een sample is veel.
Dus dan zou ik daar zo'n 6 weken mee doen. Net zo lang als een fles shampoo.
Maar: je zei dat je sample net zo groot is als het echte ding. En ik smeer veel meer in mijn haar dan jij.
In het Lush-topic werd wel gezegd dat het ongeveer 80 wasbeurten meegaat.
Hehe nee hoorquote:
Dat lijkt me mafquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nee hoorHet is een blok die je door je haar haalt, net als een zeepje
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, en gewoon doorslikken. Het voedt je haar van binnenuit.
Omdat je het waard bent.
Zonder marketing kom je natuurlijk nergens als je zo duur bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen. Maar ik heb nog steeds het idee dat LUSH toch vooral marketing is.Maar ja, welke zeep is dat niet.
Ik hou niet van B&Jquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Lush doet me denken aan B&JSpeelse namen, leuke verpakkingen, oftewel: goede marketing.
Oh ja, MaJo, B&J heeft (in Amerika in elk geval) een nieuw ijsje: Yes pecan!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, MaJo, B&J heeft (in Amerika in elk geval) een nieuw ijsje: Yes pecan!
Ik kan ook alleen maar met muziek die ik niet ken studerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik:
- niet kan zingen
- de tekst niet ken
- daarom de tekst opzoek en meezing
- daardoor dus niet kan studeren
Twee dagen vrij per week, bedoel je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens semester twee dagen vrij heb in plaats van 1Zwaar relaxed
Het beste studeer ik nog met een pot thee en biscuits.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan ook alleen maar met muziek die ik niet ken studerenHet gaat het allerbeste in stilte maar dat hou ik altijd maar heel kort vol want dan móet ik gewoon muziek horen
en liefst meezingen
Eerste een filmpje maken met alleen de foto als beeld en de muziek er onder zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand hoe je een geluidsfragment op Youtube zet?
Ik wil een cd erop zetten maar heb er natuurlijk geen beeld bij, dus wilde ik een foto doen. Maar t lukt niet
En hoe doe ik dat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste een filmpje maken met alleen de foto als beeld en de muziek er onder zetten.
Daarna het filmpje bij YouTube uploaden...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met moviemaker zou ik zeggen LB
Ennem, de plannen worden toch niet veranderd
Wanneer krijg je nou iets te horen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met moviemaker zou ik zeggen LB
Ennem, de plannen worden toch niet veranderd
Eind april op z'n vroegstquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer krijg je nou iets te horen?
Yep 2 dagen per weekquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee dagen vrij per week, bedoel je dat?
Dus nu heb jij maar 1 vrije dag in de week. Ik snap niet hoe jij dat combineert met twee baantjes.
Als ik een tweede baantje erbij neem moet dat op de zondag.
[..]
Het beste studeer ik nog met een pot thee en biscuits.
Zwarte krullen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar de kappervind het altijd weer eng
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |