abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65037111
Hi, hoe kan ik mn cache legen in vista? heb al geprobeerd via uitvoeren >> ipcofig /flushdns ofzo maar dat werkt niet.. cachegebruik blijft rond de 1800 en komt geen verandering in.. ik heb niet zoveel verstand van caché dus weet ook niet wat ik moet doen om 'm standaard leger te houden, want die laptop koelt nu meer dan hij hoort te doen zeg maar. heb al gegoogled maar overal waar ik uitkom is dat flushdns wat niet werkt.. irritante is dat coolen dus en dat doet ie al vanaf dat ik opstart zeg maar

iemand die kan helpen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 17:17:34 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65037166
Over welke cache heb je het?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65037326
Sinds wanneer heeft cache (in welke vorm dan ook) te maken met cooling?
pi_65037357

deze?
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:23:08 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65037372
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef El_Psycho het volgende:
Hooguit dat je harde schijf wat meer gebruikt wordt en dat íe daar warmer van wordt.
Maar TS snapt niet dat de cache niets te maken heeft met het flushen van de DNS.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 17:24:13 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65037408
quote:
Swappen danwel cachen van het geheugen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65037414
CCleaner misschien

http://www.ccleaner.com/
pi_65037424
quote:
da's het enige wat ik nog kan bedenken, cpu en hd temps zijn allebei oké, (cpu rond de 50 en hd rond de 30 dacht ik) dus ben op zoek naar de oplossing. als ik m opstart loopt mn caché meteen al heb aangevinkt dat ik alleen mn virusscanner automatisch wil starten bij opstarten.
pi_65037461
quote:
Wellicht heeft TS daar een sluitende theorie over, ik ben namelijk érg benieuwd. Ook ben ik benieuwd wat een caché precies is

Always eager to learn....
pi_65037601
Oh trouwens CCleaner zei dat alles is verschoont maar helpt geen fuck, caché blijft hetzelfde.
pi_65037869
Maak even de koelvinnen van de laptop schoon met een stofzuiger of een busje perslucht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_65037900
heb je de kickstart al uitgezet?
pi_65037936
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef Jordy-B het volgende:
Maak even de koelvinnen van de laptop schoon met een stofzuiger of een busje perslucht.
Oh... en lees even dit stukje tekst aandachtig door:

[Geen search nodig!] De oplossing voor alle problemen!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_65037988
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef Jordy-B het volgende:
heb al rustig geprobeerd de cooler stofvrij te maken, maar het vreemde is dat ik m nooit op iets stoffigs of wat dan ook zet en vaak op een verhoging zodat er genoeg lucht onder komt. nu toch dit probleem
pi_65038091
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Yacht het volgende:

[..]

heb al rustig geprobeerd de cooler stofvrij te maken, maar het vreemde is dat ik m nooit op iets stoffigs of wat dan ook zet en vaak op een verhoging zodat er genoeg lucht onder komt. nu toch dit probleem
Alle computers en laptops vangen stof, tenzij je hem in een speciale stofvrije ruimte gebruikt.
pi_65038112
Ik wéét óók dé óplóssíng níét máár wíl tóch évén zéggén dát ík hét héél kút vóór jé vínd dát jé CACHE vól zít.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_65038206
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Alle computers en laptops vangen stof, tenzij je hem in een speciale stofvrije ruimte gebruikt.
ja, maar niet alle laptops maken herrie. doet er ook verder niet zo veel toe, hij koelt nu nog steeds maar wel stukkie minder maar wil gewoon mn caché leeg hebben, en dat lukt niet. staat nu de hele tijd op rond de 2100 in cache en 20 beschikbaar..
pi_65038263
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Yacht het volgende:

[..]

ja, maar niet alle laptops maken herrie. doet er ook verder niet zo veel toe, hij koelt nu nog steeds maar wel stukkie minder maar wil gewoon mn caché leeg hebben, en dat lukt niet. staat nu de hele tijd op rond de 2100 in cache en 20 beschikbaar..
Dus je probleem is eigenlijk dat je koeler herrie maakt en dat wil je gaan oplossen door de cache te legen?
pi_65038321
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dus je probleem is eigenlijk dat je koeler herrie maakt en dat wil je gaan oplossen door de cache te legen?
het probleem is dat ik mn caché niet kan legen want ik ben opties aan het zoeken om 'm wat stiller te krijgen, ja.
pi_65038377
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef Yacht het volgende:

[..]

het probleem is dat ik mn caché niet kan legen want ik ben opties aan het zoeken om 'm wat stiller te krijgen, ja.
Logisch.

cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache, cache.
pi_65038562
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef Yacht het volgende:

[..]

Ja, daarom gaf ik ook die link. [Geen search nodig!] De oplossing voor alle problemen!

Als jouw probleem is dat de computer teveel herrie maakt, open dan een topic dat de computer teveel herrie maakt.
Nu heb je bedacht dat je computer misschien wel stiller wordt als je de cache leegt, maar je weet niet hoe je de cache moet legen, dus wordt het legen van de cache ineens je probleem... terwijl eigenlijk je probleem is dat de computer teveel herrie maakt.

Het legen van je cache gaat je computer niet/nauwelijks koeler/stiller maken.
pi_65038616
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, daarom gaf ik ook die link. [Geen search nodig!] De oplossing voor alle problemen!

Als jouw probleem is dat de computer teveel herrie maakt, open dan een topic dat de computer teveel herrie maakt.
Nu heb je bedacht dat je computer misschien wel stiller wordt als je de cache leegt, maar je weet niet hoe je de cache moet legen, dus wordt het legen van de cache ineens je probleem... terwijl eigenlijk je probleem is dat de computer teveel herrie maakt.

Het legen van je cache gaat je computer niet/nauwelijks koeler/stiller maken.
ja heb ik al een topic over gemaakt een paar maanden terug, maar kwam geen oplossing uit.

Nieuwe laptop zoemt
pi_65038705
En wat zeiden ze bij de computerzaak waar je donderdag wel effe langs zou gaan?
pi_65038813
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
En wat zeiden ze bij de computerzaak waar je donderdag wel effe langs zou gaan?
dat ding wou niet zoemen toen ik in die zaak stond
maar hij kwam met standaard oplossingen, of ie niet te warm werd enz, en heb er ook een tijd geen last van gehad maar nu begint ie weer (nu toevallig weer ff niet )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')