Was dat toen je 80 kilo woog? Ik kan me jou helemaal niet dik voorstellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
En ik houd alles wat ik eet bij op de site van het voedingscentrum. Ik dacht dat ik dat ruim een jaar geleden heel fanatiek had gedaan, maanden achter elkaar. Maar het ging maar om een maand en in die maand ben ik toen 10 kg afgevallen.![]()
En daarna leerde ik Sven kennen.
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik mijn huidige weegschaal mag geloven dan ben ik 10kg kwijt in vergelijking met een jaar geleden.
Maar ik ga me op de sportschool wegen want ik geloof niet zo dat het er 10 zijn.
Dan is die nu morsdood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Gadver..ik trap net in een gemorste tomaat
Die is zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn blu-ray van "Planet Earth" is binnen
Moet dat nou? Ik heb verdorie honger. Het was al zo ontzettend balen toen bleek dat ik helemaal geen pizza in de diepvries had. Een toetje is nou ook niet bepaald een goede lunch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en deze niet te vergeten
http://www.paulusfritespaleis.nl/
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
Was dat toen je 80 kilo woog? Ik kan me jou helemaal niet dik voorstellen.
Ik doe mee en ga ook beginnen met sporten, want ik moet conditie opbouwen.
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was dat toen je 80 kilo woog? Ik kan me jou helemaal niet dik voorstellen.
Ik doe mee en ga ook beginnen met sporten, want ik moet conditie opbouwen.
[..]
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.![]()
Maar dat zal wel het water zijn dat ik heb gedronken.
[..]
pindakaas met honingquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Pindakaas met honing / suiker / hagelslag/ chocoladepasta![]()
Ik ben nog aan het teruglezen
Ik heb een mountainbike, maar dat ding zit voor geen meter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.
Dat had ik ook altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
Elke keer als ik heb gefitnesst en op de weegschaal ga staan in de sportschool ben ik juist zwaarder geworden.![]()
Maar dat zal wel het water zijn dat ik heb gedronken.
Ik vond 'm best grappigquote:Dan is die nu morsdood.
Tim-grapje
Ja he? En sinds mijn laptop blu-ray heeft en een HD uitgang heb ik maar blu-ray gekocht en geen DVD.quote:
Kun je beter een goede gewone fiets kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga ook wat aan mijn conditie doen en aan mijn gewicht. Ga morgen een mountainbike kopen en dan een paar keer in de week de weg op/het bos in.
wil wel een beetje sportief fietsen en ook af en toe lekker door het bos raggen. Op een gewone fiets is dat een beetje lastig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter een goede gewone fiets kopen
Deze dames zijn daar ook goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan goed foto's maken vanuit bepaalde hoeken.![]()
[ afbeelding ]
Sinds die foto nog 2 kg erbij.![]()
Ik moest hier aan denken, mijn cake. (Nu dus mijn lunch, bij gebrek aan pizza.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn blu-ray van "Planet Earth" is binnen
Dun gezicht. Je bent een peertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan goed foto's maken vanuit bepaalde hoeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind jou dan ook een thee/koffiekletstype, en geen sportschoolmeisje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei iedereen gaat hier goed bezig met sporten en ik heb net mn sportabonnement opgezegd
Ik hoor tot die categorie meisjes die met zn tweeën naar de fitness gaan en dan vooral tussen de oefeningen door gezellig kletsen
Ik heb geen plannen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei iedereen gaat hier goed bezig met sporten en ik heb net mn sportabonnement opgezegd
Ik ken het uit The Nannyquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef MaJo het volgende:
Hmmm das balen timwel mooi woordgebruik. Met name togus, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Bingo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jou dan ook een thee/koffiekletstype, en geen sportschoolmeisje.
Ja ik heb het wel vaker op TV gehoord en zelf ook nog wel eens gebruikt. En toegenwoordig "toekeloekus" wat daar weer vanaf komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken het uit The Nanny![]()
Mijn vriend gebruikt het ook heel vaaken ook als scheldwoord: lui kadaver
Die ken ik dan weer niet.... op de een of andere manier krijg ik bij dat woord ook een ander lichaamsdeel in gedachtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel vaker op TV gehoord en zelf ook nog wel eens gebruikt. En toegenwoordig "toekeloekus" wat daar weer vanaf komt
Ja toekeloekus ís ook een ander onderdeelquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.... op de een of andere manier krijg ik bij dat woord ook een ander lichaamsdeel in gedachten![]()
![]()
Ik ben iets minder dik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze dames zijn daar ook goed in
http://www.totallyupyours(...)r_more_pictures.html
http://www.vkmag.com/maga(...)e_fotos_moet_vragen/
Trouwens, 2 kg erbij zie je niet.
Scheelt niet veel? Kap nouquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben iets minder dik.![]()
Maar scheelt niet veel. En dat dunne gezicht valt ook tegen, dat komt als je schuin van boven een foto maakt.
Jij kunt verstoppertje spelen in haar lichaamsplooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ben iets minder dik.![]()
Maar scheelt niet veel.
Oja! Daar ken ik het dus ook van.quote:
Kom maar op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik hulp met mijn dilemma jongensToeoeoe *insert smeeksmileywantdiehebbenzeniet
^^quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Ben toch naar huis gegaanKwam nog een vriendin tegen in de bus, was wel gezellig. En nu wil ze m'n schaatsen wel overnemen (die ik toch niet kan gebruiken omdat ik er niet op kan schaatsen) maar nu ben ik vergeten te vragen of ze er voor wilde betalen
en ik ben er zelf niet als ze langskomt om ze te passen, dus ik zit een beetje te twijfelen hoe ik dat ga brengen
Ohquote:
Geen idee of haar nummer nog kloptquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Heb je haar nummer niet? En zeggen dat je er wel wat voor wil hebben.
Of Pitt de prijs laten noemen
Ja dat neem ik ook wel aan, maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, als het een vriendin is neem ik aan dat ze je er wel wat voor geeft toch?
Oeh, goeiequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
Op hyves staat soms het telefoonnummer.
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee of haar nummer nog klopt![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk maken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
een beller is sneller. Gewoon proberen en het jezelf niet zo moeilijk maken
Jullie hebben gelijkquote:
Rijbewijs afpakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
Trein ramt 2 auto's, slechts 1 gewonde
Wat moet je nou met dat soort mensen?
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Jullie hebben gelijkmaar ik heb een hekel aan bellen
[..]
Rijbewijs afpakken
En ook nog met een kindje op de achterbank.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer extra gas geven in die trein.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
Meer kolen in het vuur gooien zul je bedoelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
De volgende keer extra gas geven in die trein.
Als het een stroomtrein is wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meer kolen in het vuur gooien zul je bedoelen.
quote:
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:
En ik wilde net zeggen dat het ineens weer rustig was
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Soempie het volgende:
Ohja! Nem, ik sprak Sirda vandaag en hij probeert zaterdag ook langs te komen.
Heb je je scriptie nog gemaild naar je begeleider trouwens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook sollicitatiebrieven moeten schrijven
Maar ik heb vandaag 2 keer gewerkt dus helemaal geen zin meer om iets te doen. Ben sowieso sufgeluld door die twee vrouwen dus nu een muziekje op en alleen maar typen
Ja dat schiet dan op hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.![]()
Dus tja, Fok is niet de enige afleiding.![]()
Jazekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je je scriptie nog gemaild naar je begeleider trouwens?
[..]
Ja dat schiet dan op he
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken waarbij ik gefilmd word. Steeds op pauze zetten en bekijken wat voor een rare kop ik dan trek, omdat ik dan midden in een zin ben oid.![]()
Dus tja, Fok is niet de enige afleiding.![]()
Spannend, hoop dat het goed nieuws wordtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazeker2 weken geleden nu dus begin m al flink te knijpen voor de reactie die een dezer dagen ongetwijfeld gaat komen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk...je vrouw uit eten meenemen. Gezellig!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |