Ahquote:
Vast censuurcheck !?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
staat er. Wiki openen duurt een eeuwigheid bij mij.
7eleven zijn hier al genoeg van, al heet het hier anders. Starfuck is zo hopeloos dat men dat hier zelfs niet wil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ah! Enniwee, het wordt eens tijd dat ze eens 7eleven en Starbucks op elke hoek van een straat gooien in Nederland!!
Je woont toch in Jakarta? Is dat zo anders dan Bali?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7eleven zijn hier al genoeg van, al heet het hier anders. Starfuck is zo hopeloos dat men dat hier zelfs niet wil.
Jakarta heb ik nooit gewoond, zie mijn onderschrift.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:42 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Je woont toch in Jakarta? Is dat zo anders dan Bali?
Wel waanzinnig! Heb je ook ergens een weblog, naast je websitequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jakarta heb ik nooit gewoond, zie mijn onderschrift.Gelukkig is Bali heel anders als de rest van het land ja. Er zijn enkele Starbucks vestigingen in dit land, maar gelukkig heel beperkt en verdere uitbreiding wordt tegengehouden door het feit dat ze alleen een merknaam verkopen. Daar strappen Indonesiers minder massaal in dan Westerlingen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, de wekker maakte me wakker.
Jah, m'n dagboek is vol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:47 schreef Klonk het volgende:
je was zo lekker in jezelf aan het praten
Snap het ook niet...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dagboek, toetsenbord en volgnummers. Even teruglezen
Ik ook, tijd om te gaan lunchen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel wat beters te doen dan teruglezen...
whehehe, eet smakelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, tijd om te gaan lunchen.
wtf moet mijn toetsenbord daar nu weer meequote:Op woensdag 14 januari 2009 06:58 schreef JoeThePlumber het volgende:
Groeten aan je toetsenbord enzo...
Geen id, jij begon daarmee....quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wtf moet mijn toetsenbord daar nu weer mee
Menig mensen hier moeten het doen met broodje kaas met mosterd a la 3 euries van tankstation!quote:
Die gast moet zich dood vervelen in Indahland.quote:
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 13 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 187 Pheno
22. 139 marcb1974
48. 103 Ladylike
65. 080 Fha
82. 072 Kuukske
93. 068 indahnesia.com
Ik moest testen. Nu werk ik weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?
Goed excuus. Succes dan maar weer.quote:
leugens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-hallucinaties.dhtml
Niet vermeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?
Als het rechtsonder is oppassen. Uit ervaring. Dan sta je zelfs in de jaartop whatever.quote:
Meestal heb ik alleen diarree.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het rechtsonder is oppassen. Uit ervaring. Dan sta je zelfs in de jaartop whatever.
Oh, dat boeit niet.quote:
Ja.quote:
Sorry voor de rotschop, maar dat topic stond nog open voor niets. En de TR knop kon ik even niet vindenquote:
Wat klinkt dat vies. Realdollsquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Aarti het volgende:
morning dollfaces!
posten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
goedemorgen![]()
Net even wat foto's op de computer gegooidik wist niet dat dat kon zonder programma
best leuk! maar ik met rode kop, omdat ik het warm had van de alcohol
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
goedemorgen![]()
Net even wat foto's op de computer gegooidik wist niet dat dat kon zonder programma
best leuk! maar ik met rode kop, omdat ik het warm had van de alcohol
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Californium het volgende:
jah of niet
ik wil wel 1tje met mijn zus d'r kater posten
dis is lief
doe de charmantste maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Californium het volgende:
helaas geen leukemannenfoto'sjah of ik moet erbij op staan en ik sta niet overal even charmant op
Wat een schatje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal moe en gekronkeld
Mwoa, ik sla over.quote:
Leuk beest!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal moe en gekronkeld
lief hequote:
binnenkattenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Gewoon schoppen als ze in de tuin proberen te kakken. En nu met split in de tuin willen ze niet meer
Zeeleeuwenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch. Katten jagen op vogels, en dus ook op pinguïns.
dude.quote:
Maar iedere dat dat vreten gaat ook vervelen hoor, dus vanavond een handgemaakte pizza..quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Menig mensen hier moeten het doen met broodje kaas met mosterd a la 3 euries van tankstation!
Lucky basterd.....!
doe eens wel vertellen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef JortK het volgende:
Zal ik maar niet weer dat verhaal vertellen dat ik vroeger katten neerschoot met me BBgun omdat ze in de tuin zaten te schijten?
Heck waarom niet? heb het schijnbaar gemist, de eerste, of tweede keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef JortK het volgende:
Zal ik maar niet weer dat verhaal vertellen dat ik vroeger katten neerschoot met me BBgun omdat ze in de tuin zaten te schijten?
Ah, de pr0n komt weer op gang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindelijk
Na drie weken kut-verbinding te hebben met mijn internet (de wijk hier is notoir vanwege de vele studenten en laptops) heb ik nu volwaardig HSPDA internet... eens wat downloadtests doen zo midden op de dag
Dan hebben ze sexy korte burka's aanquote:
die de voeten vrijlatenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze sexy korte burka's aan
Dan zie je daar nog het schaamhaarquote:
Marcquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze sexy korte burka's aan
h, nu ga je te ver hoorquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Marc
[..]
[..]
h, nu ga je te ver hoor
hoi, doeiquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Pien85 het volgende:
Hoi!
Oh en meteen doei, verslapen enzo, dus nu werken!
En je was nog wel om 6 uur wakker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Pien85 het volgende:
Hoi!
Oh en meteen doei, verslapen enzo, dus nu werken!
zeker omdat ik net een appeltje aan het eten wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die visualisatie kwam hard aan he
lekker sappig en dan ineens zo'n dikke zwarte krulhaar erinquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
zeker omdat ik net een appeltje aan het eten was
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker sappig en dan ineens zo'n dikke zwarte krulhaar erin
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker sappig en dan ineens zo'n dikke zwarte krulhaar erin
leugenaar, ook met langzaam en niet werkend internet spamde je als eenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz, toch wel nadelig dat snelle en werkende internet, ik blijf maar posten
Dat deed je daarvoor ook al, dus ik merk geen verschil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
leugenaar, ook met langzaam en niet werkend internet spamde je als een
dan denk ik dat jullie bedrogen uitkomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed je daarvoor ook al, dus ik merk geen verschil.
Tot nu toe voldoe je nog primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
dan denk ik dat jullie bedrogen uitkomen
da's een mooie tijd om te lunchen inderdaad. Ik ga wat sate laten halen voor het avondeten denk ik. Rijst heb ik nog. De eerdergenoemde pizza is van de baan voor vandaag overigens.quote:
Gedraag je eens zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Daarom ga ik naar buiten!quote:
Ben geen Mac-fan, maar begin toch te twijfelen nu.. moet binnenkort aan een nieuwe laptop namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik wil deze :
http://www.apple.com/nl/macbookpro/
de kantine hier is echt superslechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms zit het mee, en soms zit het tegen
Nee, gewoon iets anders te kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Om daar je kantine-lunch te nuttigen?
prima dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
de kantine hier is echt superslecht
Gelukkig zit ik meestal bij klanten.
Ik ga het nu weer bewijzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dat kan ook buiten ja.
Hey Indie.quote:
Daar komt het op neer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
en dat is iets als goeiemiddag ?
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbijquote:
Voorbij is goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbij
en slaat de verveling ook meteen toe
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbij
en slaat de verveling ook meteen toe
Dan moet ik er nog 5. Boehoehoehoe.quote:
Ze heeft dr portie roomsaus vast al gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?
Vers geïmporteerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
terug van eten... zodadelijk nog even een halve rookworst (Unox!) wegwerken..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog 5. Boehoehoehoe.
Altijd op woensdag.quote:
Warme roomsaus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft dr portie roomsaus vast al gehad.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt een lange, lange dag vandaag.
Flessiepessiequote:
Ehh.. nee. Ik werk altijd lang op woensdag. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Is dat niet lastig, iedere woensdag nieuwe werktijden?
Ja. Vraag maar aan Flesquote:
Neuh. 1130.quote:
Dat welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?
quote:Het menu van Woensdag
14 januari 2009
D A G S C H O T E L
Kalfsgehaktballetjes met tapassaus 330 Kcal ¤ 3.00
Verse vissticks 500 Kcal ¤ 3.00
met kruidensaus 29 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken courgettes 79 Kcal ¤ 0.78
Pasta met basilicum 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Erwtensoep 99 Kcal ¤ 0.73
Heldere kippensoep 87 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenkroket 230 Kcal ¤ 0.62
Groentenpasteitje 311 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalensalade 120 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Uitsmijter ham 644 Kcal ¤ 1.34
Frikandel 220 Kcal ¤ 0.50
Sate wrap 230 Kcal ¤ 1.79
True.quote:
Erhm.. Waarom staan de caloriën erbij? Wat is dat voor restaurant?quote:
Ghèh! Die's leuk.quote:
Omdat LL nog in de breedte moet groeienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Erhm.. Waarom staan de caloriën erbij? Wat is dat voor restaurant?
Hmmm... okay.quote:
ohquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehh.. nee. Ik werk altijd lang op woensdag. Dat bedoel ik.
Daar hoef je niet boos om te worden!quote:
Dat is niet slecht nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
download speed 446kB/s. Niet slecht voor een wireless verbinding hier in de verre binnenlanden van Java en op het drukste tijdstip van de dag zo'n beetje.
Later op de avond nog een paar keer proberen, de piek in internetverkeer ligt ergens tussen nu en 22 uur.quote:
Ah ok. En dan is het nog sneller hm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Later op de avond nog een paar keer proberen, de piek in internetverkeer ligt ergens tussen nu en 22 uur.
met piek bedoelde ik piekbelasting. Hopelijk blijft het dan net zo snel dus. Morgenochtend tussen 04:00 en 06:00 zou het het rustigst moeten zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ok. En dan is het nog sneller hm?
Kun jij niet eens contact opnemen met Ziggo? Advies geven enzo.
owh, dan wist ik dat eigenlijk welquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Ziggo is het nieuwe Casema, @home en.. eh.. nog iets. Never mind.
Ja, goed! Eigenlijk.quote:
Zoiets...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alleen nog maar import (illegaal) Playboys helaas. Maar de FHM, Maxim en tig andere bladen zijn toch net zo leuk.![]()
HOAX, ambtenaren werken niet, die zuipen koffiequote:
die zitten toch voor het raam?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
HOAX, ambetnaren werken niet, die zuipen koffie
Zoals gordijnen, zo stilquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zitten toch voor het raam?
ben ik blij dat ik gewoon dikke pr0n kan kijken zonder dat er zo'n ambtenaar achter in mijn nek staat te spetteren.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
HOAX, ambtenaren werken niet, die zuipen koffie
doe er mij ook maar 1 dan, als je toch aan het lopen bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef schoonOA het volgende:
OA, beste kerel, zou je mij even een bakje koffie kunnen brengen? Alvast bedankt.
ik vond het al zo stil hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo, had ik daar mooi even wat te doen!
ff scannen en laten zien danquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een nieuwe handtekening, ter uwer leering ende vermaeck.
Goed zo meid!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo, had ik daar mooi even wat te doen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ff scannen en laten zien dan
quote:Stress:
Stress is the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
als kloon jezelf quotenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef schoonAO het volgende:
[..]
Goed zo meid!
oh grutjes, dat ging een beetje fout.
quote:
Ohquote:
Ik een nieuw digitaal certificaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een nieuwe handtekening, ter uwer leering ende vermaeck.
met mijn supersnelle internet moet ik gewoon wachten tot er iemand reageert. Tot gisteren kon ik gewoon doorposten, er stond altijd wel een reply van iemand.quote:
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijlquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met mijn supersnelle internet moet ik gewoon wachten tot er iemand reageert. Tot gisteren kon ik gewoon doorposten, er stond altijd wel een reply van iemand.
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...quote:
Hee Marcquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijl
Flesquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Marc
Verbeek is ontslagen hoor ik net
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fles
Ja, grote paniek hier bij een paar
ik ga gewoon wat vaker een tukkie doen denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijl
dat klinkt inderdaad niet goed nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...
Hier wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Faalhazen
Het kwam zeker als een volslagen verrassing?
Hij is echt vervelend hequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...
Trainer van Faalenoordquote:
Gert janquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Verbeek?
Tijd voor een functioneringsgesprek met AO?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef schoonAO het volgende:
waar blijft godverdomme mijn koffie nu
Dank voor de verbetering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |