Inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt een lange, lange dag vandaag.
Flessiepessiequote:
Ehh.. nee. Ik werk altijd lang op woensdag. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Is dat niet lastig, iedere woensdag nieuwe werktijden?
Ja. Vraag maar aan Flesquote:
Neuh. 1130.quote:
Dat welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?
quote:Het menu van Woensdag
14 januari 2009
D A G S C H O T E L
Kalfsgehaktballetjes met tapassaus 330 Kcal ¤ 3.00
Verse vissticks 500 Kcal ¤ 3.00
met kruidensaus 29 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken courgettes 79 Kcal ¤ 0.78
Pasta met basilicum 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Erwtensoep 99 Kcal ¤ 0.73
Heldere kippensoep 87 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenkroket 230 Kcal ¤ 0.62
Groentenpasteitje 311 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalensalade 120 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Uitsmijter ham 644 Kcal ¤ 1.34
Frikandel 220 Kcal ¤ 0.50
Sate wrap 230 Kcal ¤ 1.79
True.quote:
Erhm.. Waarom staan de caloriën erbij? Wat is dat voor restaurant?quote:
Ghčh! Die's leuk.quote:
Omdat LL nog in de breedte moet groeienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Erhm.. Waarom staan de caloriën erbij? Wat is dat voor restaurant?
Hmmm... okay.quote:
ohquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehh.. nee. Ik werk altijd lang op woensdag. Dat bedoel ik.
Daar hoef je niet boos om te worden!quote:
Dat is niet slecht nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
download speed 446kB/s. Niet slecht voor een wireless verbinding hier in de verre binnenlanden van Java en op het drukste tijdstip van de dag zo'n beetje.
Later op de avond nog een paar keer proberen, de piek in internetverkeer ligt ergens tussen nu en 22 uur.quote:
Ah ok. En dan is het nog sneller hm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Later op de avond nog een paar keer proberen, de piek in internetverkeer ligt ergens tussen nu en 22 uur.
met piek bedoelde ik piekbelasting. Hopelijk blijft het dan net zo snel dus. Morgenochtend tussen 04:00 en 06:00 zou het het rustigst moeten zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ok. En dan is het nog sneller hm?
Kun jij niet eens contact opnemen met Ziggo? Advies geven enzo.
owh, dan wist ik dat eigenlijk welquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Ziggo is het nieuwe Casema, @home en.. eh.. nog iets. Never mind.
Ja, goed! Eigenlijk.quote:
Zoiets...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alleen nog maar import (illegaal) Playboys helaas. Maar de FHM, Maxim en tig andere bladen zijn toch net zo leuk.![]()
HOAX, ambtenaren werken niet, die zuipen koffiequote:
die zitten toch voor het raam?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
HOAX, ambetnaren werken niet, die zuipen koffie
Zoals gordijnen, zo stilquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zitten toch voor het raam?
ben ik blij dat ik gewoon dikke pr0n kan kijken zonder dat er zo'n ambtenaar achter in mijn nek staat te spetteren.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
HOAX, ambtenaren werken niet, die zuipen koffie
doe er mij ook maar 1 dan, als je toch aan het lopen bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef schoonOA het volgende:
OA, beste kerel, zou je mij even een bakje koffie kunnen brengen? Alvast bedankt.
ik vond het al zo stil hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo, had ik daar mooi even wat te doen!
ff scannen en laten zien danquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een nieuwe handtekening, ter uwer leering ende vermaeck.
Goed zo meid!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo, had ik daar mooi even wat te doen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ff scannen en laten zien dan
quote:Stress:
Stress is the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
als kloon jezelf quotenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef schoonAO het volgende:
[..]
Goed zo meid!
oh grutjes, dat ging een beetje fout.
quote:
Ohquote:
Ik een nieuw digitaal certificaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een nieuwe handtekening, ter uwer leering ende vermaeck.
met mijn supersnelle internet moet ik gewoon wachten tot er iemand reageert. Tot gisteren kon ik gewoon doorposten, er stond altijd wel een reply van iemand.quote:
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijlquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met mijn supersnelle internet moet ik gewoon wachten tot er iemand reageert. Tot gisteren kon ik gewoon doorposten, er stond altijd wel een reply van iemand.
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...quote:
Hee Marcquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijl
Flesquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Marc
Verbeek is ontslagen hoor ik net
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fles
Ja, grote paniek hier bij een paar
ik ga gewoon wat vaker een tukkie doen denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, al die tijd over, wat moet je nu? Dat past toch niet bij de indolevensstijl
dat klinkt inderdaad niet goed nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...
Hier wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Faalhazen
Het kwam zeker als een volslagen verrassing?
Hij is echt vervelend hequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alles. Het gaat nog een grote ellende worden met mijn ex...
Trainer van Faalenoordquote:
Gert janquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Verbeek?
Tijd voor een functioneringsgesprek met AO?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef schoonAO het volgende:
waar blijft godverdomme mijn koffie nu
Dank voor de verbetering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |