quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
leugenaar, ook met langzaam en niet werkend internet spamde je als een
dan denk ik dat jullie bedrogen uitkomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed je daarvoor ook al, dus ik merk geen verschil.
Tot nu toe voldoe je nog primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
dan denk ik dat jullie bedrogen uitkomen
da's een mooie tijd om te lunchen inderdaad. Ik ga wat sate laten halen voor het avondeten denk ik. Rijst heb ik nog. De eerdergenoemde pizza is van de baan voor vandaag overigens.quote:
Gedraag je eens zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz, toch wel nadelig dat snelle en werkende internet, ik blijf maar posten
Daarom ga ik naar buiten!quote:
Ben geen Mac-fan, maar begin toch te twijfelen nu.. moet binnenkort aan een nieuwe laptop namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik wil deze :
http://www.apple.com/nl/macbookpro/
de kantine hier is echt superslechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms zit het mee, en soms zit het tegen
Nee, gewoon iets anders te kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Om daar je kantine-lunch te nuttigen?
prima dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
de kantine hier is echt superslecht
Gelukkig zit ik meestal bij klanten.
Ik ga het nu weer bewijzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dat kan ook buiten ja.
Hey Indie.quote:
Daar komt het op neer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
en dat is iets als goeiemiddag ?
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbijquote:
Voorbij is goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbij
en slaat de verveling ook meteen toe
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kende het gevoel.. nu is de drukte voorbij
en slaat de verveling ook meteen toe
Dan moet ik er nog 5. Boehoehoehoe.quote:
Ze heeft dr portie roomsaus vast al gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet kijken wat er op het menu staat ?
Vers geïmporteerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
terug van eten... zodadelijk nog even een halve rookworst (Unox!) wegwerken..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog 5. Boehoehoehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |