Ahquote:
Vast censuurcheck !?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
staat er. Wiki openen duurt een eeuwigheid bij mij.
7eleven zijn hier al genoeg van, al heet het hier anders. Starfuck is zo hopeloos dat men dat hier zelfs niet wil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ah! Enniwee, het wordt eens tijd dat ze eens 7eleven en Starbucks op elke hoek van een straat gooien in Nederland!!
Je woont toch in Jakarta? Is dat zo anders dan Bali?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7eleven zijn hier al genoeg van, al heet het hier anders. Starfuck is zo hopeloos dat men dat hier zelfs niet wil.
Jakarta heb ik nooit gewoond, zie mijn onderschrift.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:42 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Je woont toch in Jakarta? Is dat zo anders dan Bali?
Wel waanzinnig! Heb je ook ergens een weblog, naast je websitequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jakarta heb ik nooit gewoond, zie mijn onderschrift.Gelukkig is Bali heel anders als de rest van het land ja. Er zijn enkele Starbucks vestigingen in dit land, maar gelukkig heel beperkt en verdere uitbreiding wordt tegengehouden door het feit dat ze alleen een merknaam verkopen. Daar strappen Indonesiers minder massaal in dan Westerlingen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, de wekker maakte me wakker.
Jah, m'n dagboek is vol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:47 schreef Klonk het volgende:
je was zo lekker in jezelf aan het praten
Snap het ook niet...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dagboek, toetsenbord en volgnummers. Even teruglezen
Ik ook, tijd om te gaan lunchen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel wat beters te doen dan teruglezen...
whehehe, eet smakelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, tijd om te gaan lunchen.
wtf moet mijn toetsenbord daar nu weer meequote:Op woensdag 14 januari 2009 06:58 schreef JoeThePlumber het volgende:
Groeten aan je toetsenbord enzo...
Geen id, jij begon daarmee....quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wtf moet mijn toetsenbord daar nu weer mee
Menig mensen hier moeten het doen met broodje kaas met mosterd a la 3 euries van tankstation!quote:
Die gast moet zich dood vervelen in Indahland.quote:
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 13 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 187 Pheno
22. 139 marcb1974
48. 103 Ladylike
65. 080 Fha
82. 072 Kuukske
93. 068 indahnesia.com
Ik moest testen. Nu werk ik weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?
Goed excuus. Succes dan maar weer.quote:
leugens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-hallucinaties.dhtml
Niet vermeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Al je goede voornemens weer overboord nu je 60 mbit hebt, Ph.?
Als het rechtsonder is oppassen. Uit ervaring. Dan sta je zelfs in de jaartop whatever.quote:
Meestal heb ik alleen diarree.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het rechtsonder is oppassen. Uit ervaring. Dan sta je zelfs in de jaartop whatever.
Oh, dat boeit niet.quote:
Ja.quote:
Sorry voor de rotschop, maar dat topic stond nog open voor niets. En de TR knop kon ik even niet vindenquote:
Wat klinkt dat vies. Realdollsquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Aarti het volgende:
morning dollfaces!
posten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
goedemorgen![]()
Net even wat foto's op de computer gegooidik wist niet dat dat kon zonder programma
best leuk! maar ik met rode kop, omdat ik het warm had van de alcohol
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
goedemorgen![]()
Net even wat foto's op de computer gegooidik wist niet dat dat kon zonder programma
best leuk! maar ik met rode kop, omdat ik het warm had van de alcohol
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Californium het volgende:
jah of niet
ik wil wel 1tje met mijn zus d'r kater posten
dis is lief
doe de charmantste maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Californium het volgende:
helaas geen leukemannenfoto'sjah of ik moet erbij op staan en ik sta niet overal even charmant op
Wat een schatje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal moe en gekronkeld
Mwoa, ik sla over.quote:
Leuk beest!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal moe en gekronkeld
lief hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |