binnenkattenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Gewoon schoppen als ze in de tuin proberen te kakken. En nu met split in de tuin willen ze niet meer
Zeeleeuwenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch. Katten jagen op vogels, en dus ook op pinguïns.
dude.quote:
Maar iedere dat dat vreten gaat ook vervelen hoor, dus vanavond een handgemaakte pizza..quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Menig mensen hier moeten het doen met broodje kaas met mosterd a la 3 euries van tankstation!
Lucky basterd.....!
doe eens wel vertellen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef JortK het volgende:
Zal ik maar niet weer dat verhaal vertellen dat ik vroeger katten neerschoot met me BBgun omdat ze in de tuin zaten te schijten?
Heck waarom niet? heb het schijnbaar gemist, de eerste, of tweede keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef JortK het volgende:
Zal ik maar niet weer dat verhaal vertellen dat ik vroeger katten neerschoot met me BBgun omdat ze in de tuin zaten te schijten?
Ah, de pr0n komt weer op gang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindelijk
Na drie weken kut-verbinding te hebben met mijn internet (de wijk hier is notoir vanwege de vele studenten en laptops) heb ik nu volwaardig HSPDA internet... eens wat downloadtests doen zo midden op de dag
Dan hebben ze sexy korte burka's aanquote:
die de voeten vrijlatenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze sexy korte burka's aan
Dan zie je daar nog het schaamhaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |