Showen, pochen, opscheppen, jeweets!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
En det miens...?
Hey ik heb een mod gevondenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Greys, XFA begint vrijdag, ga je ook kijken?
Ik vind dat juist coolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoowmoow
Ik heb ook niet graag de lapo
Moet je ff aan een lif-mod vragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik heb een mod gevonden.
Kan jij ergens in de titel een 470 verstoppen?
Ow ja, dat ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Nou Greys, wel heel trots het linkje naar de officiele uitslagen posten he? Dan hoef ik zelf niet te zoeken.
Is de Paus katholiek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Greys, XFA begint vrijdag, ga je ook kijken?
hee ksst jij, je hoort hier niet sportpipoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff aan een lif-mod vragen
nee joh, gewoon zelf doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff aan een lif-mod vragen
Kom eens in XFA danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de Paus katholiek?
Ja!
(Al snap ik even niet dat Gordon in een persbericht had geroepen dat zij alleen maar 'de goeie' zouden uitzenden en ik in de voorstukjes toch allemaal bagger zag)
En kom jij hier dan ook afvallen?
Of heb je geen dikke kont?
(Wij ook niet, we doen alleen alsof)
Dan ga ik weer dromen van static en een hooivorkquote:
0643..8.6. zo danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MooiDan bel ik je als we bij 290 zijn
Ik hoop het niet zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef Svensational het volgende:
Adelante, XFA begint vrijdag, gaat je vriendin ook weer kijken?
Ik lig al op mijn knieën in je FaQ-fags topic met rode konen van schaamte.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom eens in XFA dan! En dat van Gordon vond ik ook wat vreemd idd
.
*kwijl* ik ben zó dol op slush, en op cassislimonade... ik zou wel mijn eigen cassislimonade slush apparaat willen hebben...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
oh ik heb er zó om gehuild! om t boek ook trouwens. dat heb ik eerst gelezen, toen t net uit was... aan en stuk door uitgelezen, gejankt, en gelachen.quote:
Vergeet vooral niet al je wachtwoorden te deletenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik gok dat ik mn vrije zondag ga gebruiken om deze pc van a tot z leeg te gooien!
ik zeg gewoon niks, ik zeg niks...quote:
Mevrouw B., alles goed met Pluimquote:
K zal jou is laten deleten uit de SportCrew door Queen Nuonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet al je wachtwoorden te deleten.
Ze zoeken nog een nieuwe VBL mod, gewoon over laten plaatsen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zal jou is laten deleten uit de SportCrew door Queen Nuon
Oh die!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee want die functie gaat naar Happel!
Worteltjesquote:
Wat danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:08 schreef Laureline het volgende:
Gisteren naar de ellendigste, krenterigste nieuwjaarsborrel ooit geweest, en uit frustratie thuis nog maar zitten drinken en eten met.
Vandaag dus een balanslijstje![]()
O: frambozen magere yoghurt, grapefruitsap
L: tosti ham-kaas met ketchup
D: spinazie, anderhalf tartaartje, 1 puntje pizza
T: magere kwark
geen sport, en niet genoeg werk verzet.
Gooi zelf iets in de groep en doe er intelligent over; dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me en hier is het ook veel te rustig of gaat het over dingen waar ik niets van weet
Samequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me en hier is het ook veel te rustig of gaat het over dingen waar ik niets van weet
Nou, vertel eens. Wat had je er allemaal op danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb pizza gegeten chico, maar dat zal je ook weinig interesseren is het wel?
Het gaat je niet redden ben ik bang!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zeg gewoon niks, ik zeg niks...
Ja. Entertain ons.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens. Wat had je er allemaal op dan
Ja dahag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Jullie zijn wel wakker. Maar nu is het te laat, ik krijg te horen dat ik moet gaan slapen
.
Morgenochtend als ontbijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag!
Nu zal je onze lulverhalen aanhoren ook!
Kan jij het volgende topic weer openen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, daar is mijn pak koekjes bij de koffie niks bij!. Dan durf ik het ook wel toe te geven
.
En waren het wel Linessa koekjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, daar is mijn pak koekjes bij de koffie niks bij!. Dan durf ik het ook wel toe te geven
.
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij het volgende topic weer openen?
Ah? Toe?
De ijshoorntjes ( aardbei + vanille en de choco ) zijn echt fantastischquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
Die Linessa meuk!
Is dat van de Lidl? Ja toch? Is het wat? Ik ben over een flink aantal dingen van de Lidl wel te spreken namelijk!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor ben.
Ik hou mijn snavel vandaag. Dit ging namelijk echt nergens over. Ik leek wel een labiele puberquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
.
Nee, dezequote:
Doe mij het nr. effe dan? Dan check ik het even!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor ben.
Die ijshoorntjes zijn een beetje Cornetto achtig dan ofzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef SHE het volgende:
[..]
De ijshoorntjes ( aardbei + vanille en de choco ) zijn echt fantastisch
De pizza is vies (maar ik heb 'm natuurlijk wel op)
De chips was wel lekker, maar ik ben een slechte graadmeter want ik eet echt nooit chips dus ik weet niet hoe het moet smaken.
Als je verder alleen een boterham smeerworst op had is er niets aan de hand!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, deze.
[ afbeelding ]
Volgens de verpakking maar 1000kcal.
Is er een relatie tussen de dronkenschap van je beeb en je vermoedelijke zwangerschap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zwanger denk ik, want ik heb een vreetkick, dat wil je niet wetenEn mijn beeb is aangeschoten
gefeliciteerd??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zwanger denk ik, want ik heb een vreetkick, dat wil je niet wetenEn mijn beeb is aangeschoten
En je moet morgen werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet plassenmaar dat komt door teveel bier
Online (dat we hier gewoon allemaal gaan zitten lallen en emoën en burpen enzo?) of irl?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar gelukkig heb ik flexibele tijden
heb overigens wel zin om eens met het Slank-topic flink bezopen te rakengewoon, omdat het kan
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Online (dat we hier gewoon allemaal gaan zitten lallen en emoën en burpen enzo?) of irl?
Het is niet eens grappigquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie er ook heul niets grappigs in
Van een half glas???quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.
Hihi, en dan kan ik zo lang blijven als ik wil want dan heb ik een zimmerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar gelukkig heb ik flexibele tijden
heb overigens wel zin om eens met het Slank-topic-meet flink bezopen te rakengewoon, omdat het kan
ik vind het serieus heel tof voor je dat je een kamer hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, en dan kan ik zo lang blijven als ik wil want dan heb ik een zimmer![]()
![]()
Nee, want ik ben misselijk. Ik hoef weer een half jaar geen crap meer te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!![]()
SHE, kan je niet alsnog een vierde hoorntje in je snavel frotten?
Kan jou het schelen, het kwaad is nu toch al geschied. Morgen weer een nieuwe dag!
Jullie gaan het nog een week lang elke dag horenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het serieus heel tof voor je dat je een kamer hebt![]()
je moet even naar de administratie van je HBO om een bewijs van inschrijving te krijgen. Dit kan even duren, maar krijg je gewoon thuisgestuurd. Dit krijg je zodra je je collegegeld betaald hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog een week lang elke dag horen
Aaaaaaaah ik ben echt helemaal in een roes nuIk weet alleen niet waar/hoe ik mijn
- Een kopie van het geldige bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent.
kan vinden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet even naar de administratie van je HBO om een bewijs van inschrijving te krijgen. Dit kan even duren, maar krijg je gewoon thuisgestuurd. Dit krijg je zodra je je collegegeld betaald hebt
vandaag één keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef P.F het volgende:
Post Pandorah hier vaak of zie ik haar altijd over 't hoofd![]()
?
Oei, en ik heb het maandag al nodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
je moet 't aanvragen bij de administratie
je krijgt het alleen als je het aanvraagt én je een complete inschrijving hebt
Dat is er nog niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef conleche het volgende:
O ik heb heul niet bijgelezen en heb van alles gemist, maar ik wil Greysie heel erg feliciteren met d'raward en zou ook graag een linkje hebben naar een topic, wat daar over rept?? Kenda?
Ze was er wel bij bij de vorige meetquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef P.F het volgende:
Post Pandorah hier vaak of zie ik haar altijd over 't hoofd![]()
?
het is pas woensdag morgen, dus als je die toko nou morgenochtend even belt komt 't helemaal goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Oei, en ik heb het maandag al nodig![]()
?!
Ja en ik zag dat ze nu weer komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was er wel bij bij de vorige meet
nee, ze post gewoon nooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en ik zag dat ze nu weer komtMaar ik bedacht me dat ik haar dan stelselmatig negeer in dit topic of zo
Er gaan geen belletjes rinkelen
Wanneer komt de uitslag dan??quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is er nog niet!
Dus wacht voor de zekerheid maar gewoon nog even met feliciteren en ik voel me er nogal ongemakkelijk bij allemaal, maar da's vast geen verrassing![]()
Yups, eerlijk waar en niets van gelogenquote:
Dat wil je nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!![]()
O nou ja, misschien lurkt ze wel heel fanatiek, je weet 't niet! En daarbij zijn wij geen kliekje (quote:
Pandorah vindt meeten leuker dan posten!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en ik zag dat ze nu weer komtMaar ik bedacht me dat ik haar dan stelselmatig negeer in dit topic of zo
Er gaan geen belletjes rinkelen
Hehe, ja zie de post boven jequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Pandorah vindt meeten leuker dan posten!!
(denk ik, maar maakt mij echt niet uit, hoe more the marrier!)
Uhhh... meeten misschienquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
en als er iemand komt die gewoon nooit meepost, dan vraag ik me gewoon af wat je daar doet dan, op een meeting.
Dat zou ik voor mezelf ook vinden, maar ik kan me best voorstellen dat iemand daar anders over denkt. Als je maar met z'n vieren bent is het misschien wat vreemd, maar met zo'n grote groep maakt het helemaal niet uit. Bovendien kent ze Liejannuh vrij goed, als ik me goed herinner. Ik zou me er niet druk om maken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, ik vind gewoon dat een meeting an sich gewoon het leukst is als je gewoon de algemeen posters daar hebt..
van een topic dus..
en als er iemand komt die gewoon nooit meepost, dan vraag ik me gewoon af wat je daar doet dan, op een meeting.
Ik ga ook niet naar een VBL meeting ofzo, gewoon, omdat ik daar nooit meepost enzo, dus ga ik niet, ondanks dat ik daar wel wat mensen ken, zeg maar
scherp +1quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... meeten misschien
Ja, ik doe er ook maar een gooi naar hoor
En dat is een probleem, want...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
scherp +1![]()
maar als álle lurkers zouden komen zouden de mannen vast in de meerderheid zijn
Nou danquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
met mannen an sich heb ik dan ook weer niet zo'n probleem
verslag van een studie-weekendquote:. Nog een ding voor de volgende weekendcommissie: Gaby mag op het volgende weekend weer een grote pan met nasi klaarmaken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
Ik liet hem wel eens iets meelezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
En nu is je vader dat vergeten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
Ik vind 't wel leuk om te delen maar ik wil niet dat hij dan dingen leest die ik over hem heb gezegd als ik weer eens ten einde raad was
Mijn vader wist eerst wel dat ik op fok zat en dat werd altijd tegen mij gebruikt
Ik zeg eigenlijk nooit iets onaardigs over hem. Maar wel over z'n moeder!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
Ik vind 't wel leuk om te delen maar ik wil niet dat hij dan dingen leest die ik over hem heb gezegd als ik weer eens ten einde raad was
Mijn vader wist eerst wel dat ik op fok zat en dat werd altijd tegen mij gebruikt
Dat over die make up gaat hij niet leuk vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk nooit iets onaardigs over hem. Maar wel over z'n moeder!!
Beter dan dat broodje shoarma, waar je eigenlijk zin in hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje eet nu een knackebrod met brie
O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
Truffeltje!! Ik vind het wel wat tuttig daar eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
[..]
O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!
En jij hebt ook een pony die altijd goed zit, hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga slapen meissies!![]()
Weltrusten allemaal voor strakkies!
Dan hebben ze misschien te weinig haar geknipt?? Doe anders morgen eens een foto, dan kan ik het beter beoordelen. Nu ga ik ook slapen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik ookBah!
O Co, mijn pony valt altijd in sliertjes, alsof hij te dun isTips
?!
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
quote:
Speltip 7: Betrek je eigen lichaam er niet bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Sugar het volgende:
Oh god, nou denk ik weer: hoe komt dít nu weer over?
Maar ik bedoel het goed. Goed. Echt! Ik ben gewoon vol bewondering over je armen!
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
.
Bij de Lidl ook nooit de chocolade in de roze verpakking kopen. Die met noten en rozijnen. Of de blauwe, met alleen noten. Ik zweer het, ze doen er iets verslavends doorheen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben naar de lidl gelopen gisteren en heb mezelf door een pak roze koeken geworsteld.![]()
![]()
Vandaag maar balansen.
dat is het probleem!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Syrena het volgende:
Ik reken met mijn auto ook altijd op het ergsteVerschil is alleen dat jij echt je motor laft
en ik mijn auto een onbetrouwbaar kreng vind
SORRY AUTO!
Als de band gemaakt is ben ik benieuwd wat het volgende euvel gaat worden
En ik kan wel iedere keer mijn pony gratis laten knippen dus dat scheelt weer in de centenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.Volgens mij word je daar nog mooier van.
Het vertrouwen is wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is het probleem!
Probeer van 'm te houden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:03 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Greys, heel erg, maar ik stapte gisteravond in mijn niksie uit de douche en concludeerde zomaar ineens dat jij echt jaloersmakende armen hebt!![]()
![]()
Echt, mijn armen zijn horror naast de jouwe! Koester jij ze?
![]()
Oh, en uw benen zijn vast van hetzelfde laken een pak, want meestal gaan die dingen samen en is the whole package in orde of niet in orde. Ik hoef niet te zeggen tot welke categorie ik behoor, he?
wou zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
met mannen an sich heb ik dan ook weer niet zo'n probleem
Oh! Ik ga er zo nog even naar kijken dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef Sugar het volgende:
Je galafoto!Die was briljant op bovenarmgebied.
![]()
k heb me ook verslapen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
goodmeuning....
verslapen en alles doet zeer... maar ik moet braaf douchen en te laat naar mn werk... getver...
(ik laat ook mn haar groeien... maar ik laat wel regelmatig de laagjes verversen bij de kapper...anders wordt t té sloom en massief...)
Nog steeds teut Mo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
al die topicsik raak ervan in de war
Hij weet wel dat ik een account heb, maar niet dat ik zelf nu meepost en al helemaal niet dat er een meet zit aan te komen. Nou verklaarde hij me al voor gek dat ik op Fok! zit (hij is zelf een fanatiek poster op tweakers en daar staat Fok! nou niet echt goed aangeschreven) dus dat wordt nog wat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Interessant! Wat zeggen ze dan??quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik een account heb, maar niet dat ik zelf nu meepost en al helemaal niet dat er een meet zit aan te komen. Nou verklaarde hij me al voor gek dat ik op Fok! zit (hij is zelf een fanatiek poster op tweakers en daar staat Fok! nou niet echt goed aangeschreven) dus dat wordt nog wat...
Dus Chico, je bent niet de enige!
Oh lieve schat, gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Zoals al eerder gezegd: je gunt haar natuurlijk die rust, maar voor jou is het natuurlijk verschrikkelijk moeilijk om haar vanaf nu te moeten missenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Nou. Oma is vannacht overleden. Ik had niet verwacht dat ik nu nog zo zou schrikken...
Wat raar, was ie boos omdat je niet verteld had dat je op Fok zat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaan. Oh en omdat ik weer eens blut was. Dat ook.
aaaw sterkte, ga je naar NL als ze wordt begraven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Nou. Oma is vannacht overleden. Ik had niet verwacht dat ik nu nog zo zou schrikken...
Sterkte. Zoiets komt toch altijd nog onverwacht hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
troost je met de gedachte dat ze nu welverdiend rust heeftquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk eerder dat hij boos en teleurgesteld was dat ze het al die tijd niet tegen hem had durven zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat raar, was ie boos omdat je niet verteld had dat je op Fok zat?Je hoeft toch niet alles van een ander te weten? Het klinkt zo claimerig
Thenks allen! Ik ga zo even met m'n reisverzekering bellen, wil vrijdag terug naar Nederland vliegen. Wil haar zeker nog zien voor de crematie, en het meest logische is dat ze maandag gecremeerd word. Nu vanalles regelen. Onder andere dat ik zondag zou gaan verhuizen, maar dat dat nu lastig word. Dus moet m'n vriendje me maar gaan verhuizen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
aaaw sterkte, ga je naar NL als ze wordt begraven?
gecondoleerd nynke. dikke knuffel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessant! Wat zeggen ze dan??
*gaat eens bij tweakers kijken, om te kijken of het daar nóg leuker is dan hier![]()
* streept tweakers van haar to do list af.............is niet zo'n techneut....quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.
Techquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tech![]()
Minder toegankelijk![]()
Ik denk dat ik fok leuker vind
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
quote:
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tech![]()
Minder toegankelijk![]()
Ik denk dat ik fok leuker vind
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geboren en getogen in een dorpje net onder Rotterdam. Maar mijn betere helft komt uit het noorden
We think alikequote:
Ja, die van mij gaat altijd klassiek zingen tijdens het borenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...
Succes Kaasplankje! Tandartsen zijn evol!
Heu... Mijn vriendje is geen nerd (tong uitsteekt - smileys doen het hier niet) ja!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je prbly wel van de nerdy variant van het mannendom houden.....
Nee, ik ben al bezetquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Succes Sterkte (is meer op z'n plaats) Kaasplankje! Tandartsen zijn evol!
L'horreur!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, die van mij gaat altijd klassiek zingen tijdens het boren
Bleiswijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?
Die zag ik aankomen!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heu... Mijn vriendje is geen nerd (tong uitsteekt - smileys doen het hier niet) ja!!
Haha, inkoppertje he. Ik moést wel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen!!![]()
Iets met uitzonderingen en regels en zo.......
Oww...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Cycle, dat heeft gewoon met dat stoppen met de pil te maken.
Want je hebt het over superregelmatig, maar in bijna 3 maanden?De eerste keer na het stoppen is nog een onttrekkingsbloeding (zo heet dat toch geloof ik?) zo'n nep ongesteldheid die je ook krijgt in de stopweek van je pil. Daarna ben je dus 1 keer keurig na een maand ongesteld geweest. Maar dat zegt helaas niet zo veel.
Heel veel van de pilstoppers rommelen wat af qua regelmaat in het eerste half jaar tot een jaar na het stoppenGoogle er maar eens op! Dus ik denk dat het weinig met je griep te maken heeft. Maar ik ben geen dokter
Gecondoleerd, Nynkequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Dat had je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Dude.... die smiley beweegt gewoon!![]()
![]()
Die ogen, freaky!
Warm, warm, beetje warm, koud...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?
Dus jij dacht gelijk dat je nog niet helemaal hersteld was van je griepje?quote:
Oohh die knippert!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Deze beweegt ook:. Had je dat dan wel gezien?
.
Aahwquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Ik ben net heel hard gevallen/gevlogenOp en perron vol mensen
En toen dacht ik aan viking die zich altijd schaamde en toen ging ik mij ook schamen
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.Volgens mij word je daar nog mooier van.
De VVE vergadering komt er weer aan, en het staat nog op mijn lijstje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je mag er NIET eentje in de tuin!![]()
Ja maar dan zeggen ze weer dat het echt nodig is hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leuk(Plus ze hoeven de achterkant toch niet te knippen
Misschien haarmaskers of zo??)
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.. eenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
En toen dacht ik aan viking die zich altijd schaamde en toen ging ik mij ook schamen
Haha ja m'n all stars hebben geen profiel meer blijkbaar en er lag allemaal modder en ik voelde al dat het niet goed ging en toen werden m'n benen pudding na al 200 meter gerend te hebben en toen vloog ik zo 3 meter over m'n tas heen. En nu is m'n laptop wiebeligquote:
freud!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
PF, wie gaat nou die shoot met je doen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Ahhh maar hoezo ga je je schamen omdat iemand anders zich zou schamenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Geld teveel PF?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leuk(Plus ze hoeven de achterkant toch niet te knippen
Misschien haarmaskers of zo??)
Eet Slankie!, snel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
O ik HEB alles en alles ZIT in een map. Maar ik weet niet zo goed hoe het er uitziet dus waar ik naar moet zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
goodmeuning....
verslapen en alles doet zeer... maar ik moet braaf douchen en te laat naar mn werk... getver...
(ik laat ook mn haar groeien... maar ik laat wel regelmatig de laagjes verversen bij de kapper...anders wordt t té sloom en massief...)
oh PF! bij sommige instellingen krijg je het bewijs van betaling collegegeld wel gewoon aan t begin van t collegejaar opgestuurd hoor, aan e collegekaart vast. dus zoek ook even thuis, nadat je ze erover gebeld heb. vandaag. En die brief van de IB...euh tsja, misschien ook bellen voor een kopie?
les 1: ook als je thuiswoont netjes al je brieven van organen als de IB groep en de belasting in een map bewaren...
Hahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De VVE vergadering komt er weer aan, en het staat nog op mijn lijstje.
Mijn argument is dat het dier het gras mooi kort kan houden in de tuin.
Ik heb zelfs een grafiekje gemaakt met de kosten van de tuinmannen tov de geit. Nu alleen nog goede argumenten verzinnen voor de geluidsoverlast
Kunnen sommige mensen in OUD nog wat van leren, hihiquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh maar hoezo ga je je schamen omdat iemand anders zich zou schamen![]()
Moet ineens denken aan een tijdje geleden. Ik stond voor mn werk op het schoolplein te wachten, en zo'n klein meisje komt aanfietsen, mindert vaart en knalt zomaar ondersteboven. Staat haar vader er dus naast en die zegt heel droog: "stap je altijd zo af"![]()
Top vader! Niet gelijk dr heen rennen en gaan reanimeren (was ook niks aan de hand namelijk) maar gewoon grapjes gaan maken
Ja hoi, stokpaardje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen in OUD nog wat van leren, hihi![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahahaha
Heb je echt een grafiek gemaakt?
Oeh, sorry hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
*hormonenpost*
[..]
Ja hoi, stokpaardje!
Kom je ooit wel eens in OUD, en zo ja, lees je dan ook mee, of kijk je alleen plaatjes?
De meeste mensen (ook in OUD) weten namelijk dat het veel verstandiger is om idd eerst te kijken of je kind wel uit zichzelf op staat en gaan pas panieken als dat niet zo is.
Iets minder generaliserend mag.![]()
[sub]Sorry, kom niet aan OUD he!
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, sorry hoor!
Ik zal er verder maar niet op ingaan, want iets minder generaliserend mag best, maar het is maar fok toch
Ja wel pijn gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geld teveel PF?
En heb je je geen pijn gedaan verder? En waarom lag er módder op het perron?
Ik begrijp het ergens wel hoor, je bent niet voor niets mod daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.Vandaar ook het stokpaardje.
Ik moet eigenlijk sorry zeggen, maar ja... zoals gezegd... ik kan het niet laten.
Er stond ook sommige mensen in OUD, mutsie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.Vandaar ook het stokpaardje.
Ik moet eigenlijk sorry zeggen, maar ja... zoals gezegd... ik kan het niet laten.
Ja da's gewoon een lammetje, maar dat wekte bij SHE d'r geitenmoedergevoelens weer opquote:
Hoi Boem! Hoest met jouw garnaal?quote:
Oh cool!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Je moet alle voorstellen gewoon presenteren. Nu is die geit vorig jaar ook al in de vergadering geweest ( toen had ik allemaal plaatjes van geiten in een powerpoint presentatie gefrot )
Maar toen moest ik terugkomen met een kosten/baten analyse.
Nou, dat heb ik gedaan.
( en weer een heleboel plaatjes van geiten in verschillende omgevingen en posities erbij )
Ik probeer ze namelijk op subliminaal niveau te overtuigen van de behoefte aan een geit.
Opschepster!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Op: eitje, jus, minibroodje met gesmolten kaas.
Aan: jeans maat 27
Whehehehhe, ja Boem, vertel eens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hoi Boem! Hoest met jouw garnaal?
Ja, over die garnaal gesproken, ik gisteren een mooi plaatje gemaakt van de echo en dan van het garnaaltje zoals hij weergegeven wordt in het plaatje van mijn ticker, kijk ik net, zitten er ineens handjes en voetjes aan. Die waren er gisteren nog niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond ook sommige mensen in OUD, mutsie!
Maar jij mag je hormonen laten wapperen hoor, met je garnaal!![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Plaatje Mo=dat geen schaap??
Bolletje, heeft iemand je helpen opstaan, of moest je dat in je eentje doen?? Terwijl iedereen zat te gniffelen? Of de andere kant uitkeek: Ik? Niks gezien!
Op: eitje, jus, minibroodje met gesmolten kaas.
Aan: jeans maat 27
Respect!quote:
Wij hebben en hadden echt vergelijkbare maten, maar als ik foto's van jou zie ben jij veel dunner en fragieler dan ik benquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
I know,maar toen ik begon had ik maat 31, dus dat zijn maar liefst 4 maten draf!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
I know,maar toen ik begon had ik maat 31, dus dat zijn maar liefst 4 maten draf!!
Ik mis niks!! Maar ik had eigenlijk ook nooit heupen echt, bij mij zat het meer in de rondte. Ik vind het vooral fijn dat als ik mijn trui optil er geen vetlelletjes overhangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook in mijn kast hangen. *trots*
Al mis ik gek genoeg mijn heupen ook wel weer een beetje
Wij krijgen ook echt wel een geit hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
SHE, het is jarenlang mijn droom geweest, en nog wel... een schattig dijkhuisje met dan een geitje die de boel kaal houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |