O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
Truffeltje!! Ik vind het wel wat tuttig daar eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
[..]
O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!
En jij hebt ook een pony die altijd goed zit, hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga slapen meissies!![]()
Weltrusten allemaal voor strakkies!
Dan hebben ze misschien te weinig haar geknipt?? Doe anders morgen eens een foto, dan kan ik het beter beoordelen. Nu ga ik ook slapen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik ookBah!
O Co, mijn pony valt altijd in sliertjes, alsof hij te dun isTips
?!
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
quote:
Speltip 7: Betrek je eigen lichaam er niet bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Sugar het volgende:
Oh god, nou denk ik weer: hoe komt dít nu weer over?
Maar ik bedoel het goed. Goed. Echt! Ik ben gewoon vol bewondering over je armen!
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, daar is mijn pak koekjes bij de koffie niks bij!. Dan durf ik het ook wel toe te geven
.
Bij de Lidl ook nooit de chocolade in de roze verpakking kopen. Die met noten en rozijnen. Of de blauwe, met alleen noten. Ik zweer het, ze doen er iets verslavends doorheen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben naar de lidl gelopen gisteren en heb mezelf door een pak roze koeken geworsteld.![]()
![]()
Vandaag maar balansen.
dat is het probleem!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Syrena het volgende:
Ik reken met mijn auto ook altijd op het ergsteVerschil is alleen dat jij echt je motor laft
en ik mijn auto een onbetrouwbaar kreng vind
SORRY AUTO!
Als de band gemaakt is ben ik benieuwd wat het volgende euvel gaat worden
En ik kan wel iedere keer mijn pony gratis laten knippen dus dat scheelt weer in de centenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.Volgens mij word je daar nog mooier van.
Het vertrouwen is wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is het probleem!
Probeer van 'm te houden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:03 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Greys, heel erg, maar ik stapte gisteravond in mijn niksie uit de douche en concludeerde zomaar ineens dat jij echt jaloersmakende armen hebt!![]()
![]()
Echt, mijn armen zijn horror naast de jouwe! Koester jij ze?
![]()
Oh, en uw benen zijn vast van hetzelfde laken een pak, want meestal gaan die dingen samen en is the whole package in orde of niet in orde. Ik hoef niet te zeggen tot welke categorie ik behoor, he?
wou zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
met mannen an sich heb ik dan ook weer niet zo'n probleem
Oh! Ik ga er zo nog even naar kijken dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef Sugar het volgende:
Je galafoto!Die was briljant op bovenarmgebied.
![]()
k heb me ook verslapen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
goodmeuning....
verslapen en alles doet zeer... maar ik moet braaf douchen en te laat naar mn werk... getver...
(ik laat ook mn haar groeien... maar ik laat wel regelmatig de laagjes verversen bij de kapper...anders wordt t té sloom en massief...)
Nog steeds teut Mo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
al die topicsik raak ervan in de war
Hij weet wel dat ik een account heb, maar niet dat ik zelf nu meepost en al helemaal niet dat er een meet zit aan te komen. Nou verklaarde hij me al voor gek dat ik op Fok! zit (hij is zelf een fanatiek poster op tweakers en daar staat Fok! nou niet echt goed aangeschreven) dus dat wordt nog wat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |