quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet even naar de administratie van je HBO om een bewijs van inschrijving te krijgen. Dit kan even duren, maar krijg je gewoon thuisgestuurd. Dit krijg je zodra je je collegegeld betaald hebt
vandaag één keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef P.F het volgende:
Post Pandorah hier vaak of zie ik haar altijd over 't hoofd![]()
?
Oei, en ik heb het maandag al nodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
je moet 't aanvragen bij de administratie
je krijgt het alleen als je het aanvraagt én je een complete inschrijving hebt
Dat is er nog niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef conleche het volgende:
O ik heb heul niet bijgelezen en heb van alles gemist, maar ik wil Greysie heel erg feliciteren met d'raward en zou ook graag een linkje hebben naar een topic, wat daar over rept?? Kenda?
Ze was er wel bij bij de vorige meetquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef P.F het volgende:
Post Pandorah hier vaak of zie ik haar altijd over 't hoofd![]()
?
het is pas woensdag morgen, dus als je die toko nou morgenochtend even belt komt 't helemaal goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Oei, en ik heb het maandag al nodig![]()
?!
Ja en ik zag dat ze nu weer komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was er wel bij bij de vorige meet
nee, ze post gewoon nooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en ik zag dat ze nu weer komtMaar ik bedacht me dat ik haar dan stelselmatig negeer in dit topic of zo
Er gaan geen belletjes rinkelen
Wanneer komt de uitslag dan??quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is er nog niet!
Dus wacht voor de zekerheid maar gewoon nog even met feliciteren en ik voel me er nogal ongemakkelijk bij allemaal, maar da's vast geen verrassing![]()
Yups, eerlijk waar en niets van gelogenquote:
Dat wil je nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!![]()
O nou ja, misschien lurkt ze wel heel fanatiek, je weet 't niet! En daarbij zijn wij geen kliekje (quote:
Pandorah vindt meeten leuker dan posten!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en ik zag dat ze nu weer komtMaar ik bedacht me dat ik haar dan stelselmatig negeer in dit topic of zo
Er gaan geen belletjes rinkelen
Hehe, ja zie de post boven jequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Pandorah vindt meeten leuker dan posten!!
(denk ik, maar maakt mij echt niet uit, hoe more the marrier!)
Uhhh... meeten misschienquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
en als er iemand komt die gewoon nooit meepost, dan vraag ik me gewoon af wat je daar doet dan, op een meeting.
Dat zou ik voor mezelf ook vinden, maar ik kan me best voorstellen dat iemand daar anders over denkt. Als je maar met z'n vieren bent is het misschien wat vreemd, maar met zo'n grote groep maakt het helemaal niet uit. Bovendien kent ze Liejannuh vrij goed, als ik me goed herinner. Ik zou me er niet druk om maken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, ik vind gewoon dat een meeting an sich gewoon het leukst is als je gewoon de algemeen posters daar hebt..
van een topic dus..
en als er iemand komt die gewoon nooit meepost, dan vraag ik me gewoon af wat je daar doet dan, op een meeting.
Ik ga ook niet naar een VBL meeting ofzo, gewoon, omdat ik daar nooit meepost enzo, dus ga ik niet, ondanks dat ik daar wel wat mensen ken, zeg maar
scherp +1quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... meeten misschien
Ja, ik doe er ook maar een gooi naar hoor
En dat is een probleem, want...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
scherp +1![]()
maar als álle lurkers zouden komen zouden de mannen vast in de meerderheid zijn
Nou danquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
met mannen an sich heb ik dan ook weer niet zo'n probleem
verslag van een studie-weekendquote:. Nog een ding voor de volgende weekendcommissie: Gaby mag op het volgende weekend weer een grote pan met nasi klaarmaken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
Ik liet hem wel eens iets meelezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
En nu is je vader dat vergeten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
Ik vind 't wel leuk om te delen maar ik wil niet dat hij dan dingen leest die ik over hem heb gezegd als ik weer eens ten einde raad was
Mijn vader wist eerst wel dat ik op fok zat en dat werd altijd tegen mij gebruikt
Ik zeg eigenlijk nooit iets onaardigs over hem. Maar wel over z'n moeder!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
Ik vind 't wel leuk om te delen maar ik wil niet dat hij dan dingen leest die ik over hem heb gezegd als ik weer eens ten einde raad was
Mijn vader wist eerst wel dat ik op fok zat en dat werd altijd tegen mij gebruikt
Dat over die make up gaat hij niet leuk vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk nooit iets onaardigs over hem. Maar wel over z'n moeder!!
Beter dan dat broodje shoarma, waar je eigenlijk zin in hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje eet nu een knackebrod met brie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |