Interessant! Wat zeggen ze dan??quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik een account heb, maar niet dat ik zelf nu meepost en al helemaal niet dat er een meet zit aan te komen. Nou verklaarde hij me al voor gek dat ik op Fok! zit (hij is zelf een fanatiek poster op tweakers en daar staat Fok! nou niet echt goed aangeschreven) dus dat wordt nog wat...
Dus Chico, je bent niet de enige!
Oh lieve schat, gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Zoals al eerder gezegd: je gunt haar natuurlijk die rust, maar voor jou is het natuurlijk verschrikkelijk moeilijk om haar vanaf nu te moeten missenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Nou. Oma is vannacht overleden. Ik had niet verwacht dat ik nu nog zo zou schrikken...
Wat raar, was ie boos omdat je niet verteld had dat je op Fok zat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaan. Oh en omdat ik weer eens blut was. Dat ook.
aaaw sterkte, ga je naar NL als ze wordt begraven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Nou. Oma is vannacht overleden. Ik had niet verwacht dat ik nu nog zo zou schrikken...
Sterkte. Zoiets komt toch altijd nog onverwacht hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
troost je met de gedachte dat ze nu welverdiend rust heeftquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk eerder dat hij boos en teleurgesteld was dat ze het al die tijd niet tegen hem had durven zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat raar, was ie boos omdat je niet verteld had dat je op Fok zat?Je hoeft toch niet alles van een ander te weten? Het klinkt zo claimerig
Thenks allen! Ik ga zo even met m'n reisverzekering bellen, wil vrijdag terug naar Nederland vliegen. Wil haar zeker nog zien voor de crematie, en het meest logische is dat ze maandag gecremeerd word. Nu vanalles regelen. Onder andere dat ik zondag zou gaan verhuizen, maar dat dat nu lastig word. Dus moet m'n vriendje me maar gaan verhuizen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
aaaw sterkte, ga je naar NL als ze wordt begraven?
gecondoleerd nynke. dikke knuffel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessant! Wat zeggen ze dan??
*gaat eens bij tweakers kijken, om te kijken of het daar nóg leuker is dan hier![]()
* streept tweakers van haar to do list af.............is niet zo'n techneut....quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.
Techquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vooral dat er nogal veel domme pubers rondlopen die het vooral leuk vinden om rellen te schoppen enzo. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar er zijn dus ook leuke topics met leuke mensen!! Verder is tweakers wat meer een tech-forum en ik kan me voorstellen dat het niveau daar op dat gebied iets hoger is. En het scheelt dat niet iedereen toegang heeft tot de 'slowchat' topics (general chat, huiskamer), voordat je toegang krijgt moet je een frequent poster zijn en dan nog moet je toestemming vragen. Er zijn daar dus minder relschoppers.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tech![]()
Minder toegankelijk![]()
Ik denk dat ik fok leuker vind
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
quote:
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tech![]()
Minder toegankelijk![]()
Ik denk dat ik fok leuker vind
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geboren en getogen in een dorpje net onder Rotterdam. Maar mijn betere helft komt uit het noorden
We think alikequote:
Ja, die van mij gaat altijd klassiek zingen tijdens het borenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Het aandeel mannen is daar wel héél hoog, dus als je nog verlegen zit...
Succes Kaasplankje! Tandartsen zijn evol!
Heu... Mijn vriendje is geen nerd (tong uitsteekt - smileys doen het hier niet) ja!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je prbly wel van de nerdy variant van het mannendom houden.....
Nee, ik ben al bezetquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Succes Sterkte (is meer op z'n plaats) Kaasplankje! Tandartsen zijn evol!
L'horreur!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, die van mij gaat altijd klassiek zingen tijdens het boren
Bleiswijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?
Die zag ik aankomen!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heu... Mijn vriendje is geen nerd (tong uitsteekt - smileys doen het hier niet) ja!!
Haha, inkoppertje he. Ik moést wel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen!!![]()
Iets met uitzonderingen en regels en zo.......
Oww...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Cycle, dat heeft gewoon met dat stoppen met de pil te maken.
Want je hebt het over superregelmatig, maar in bijna 3 maanden?De eerste keer na het stoppen is nog een onttrekkingsbloeding (zo heet dat toch geloof ik?) zo'n nep ongesteldheid die je ook krijgt in de stopweek van je pil. Daarna ben je dus 1 keer keurig na een maand ongesteld geweest. Maar dat zegt helaas niet zo veel.
Heel veel van de pilstoppers rommelen wat af qua regelmaat in het eerste half jaar tot een jaar na het stoppenGoogle er maar eens op! Dus ik denk dat het weinig met je griep te maken heeft. Maar ik ben geen dokter
Gecondoleerd, Nynkequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Dat had je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Dude.... die smiley beweegt gewoon!![]()
![]()
Die ogen, freaky!
Warm, warm, beetje warm, koud...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
Barendrecht? Ridderkerk? Poortugaal? of Rhoon? Of Spike City?
Dus jij dacht gelijk dat je nog niet helemaal hersteld was van je griepje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |