O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
Truffeltje!! Ik vind het wel wat tuttig daar eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
[..]
O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!
En jij hebt ook een pony die altijd goed zit, hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga slapen meissies!![]()
Weltrusten allemaal voor strakkies!
Dan hebben ze misschien te weinig haar geknipt?? Doe anders morgen eens een foto, dan kan ik het beter beoordelen. Nu ga ik ook slapen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik ookBah!
O Co, mijn pony valt altijd in sliertjes, alsof hij te dun isTips
?!
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
quote:
Speltip 7: Betrek je eigen lichaam er niet bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Sugar het volgende:
Oh god, nou denk ik weer: hoe komt dít nu weer over?
Maar ik bedoel het goed. Goed. Echt! Ik ben gewoon vol bewondering over je armen!
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |