abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65015380
PFje 7 jaar geleden, net 15 geworden, lipgloss ftw
pi_65015386
ik heb meer trek in een nog een beetje van de risotto die we vanavond hadden, maar die is op dus ik ga zo maar 's slapen, denk ik
Ja doei.
pi_65015403
Je moet ook niet naar de kapper. Misschien alleen de pony? Maar die kan je ook zelf bijknippen!
pi_65015416
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer

[ afbeelding ]
O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!
pi_65015442
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef P.F het volgende:

[..]

O en ik heb de foto van Co haar hyves met kapper haar opgeslagen! Iedere keer als ik denk dat ik dode puntjes heb kijk ik naar die foto en denk ik.. Noes. Plz wait!
Truffeltje!! Ik vind het wel wat tuttig daar eigenlijk.
pi_65015477
Het heeft echt van die zeemeerminnen golven Maar het werkt wel, ik was anders al drie keer gegaan!

Ik heb nog oude lagen in mijn haar, heeel misschien laat ik die er uit knippen, maar ik kan denk ik beter wachten.. Maar iedere keer als ik heel erg lang wacht moet er meteen een enorm stuk af
pi_65015528
ik ga zo maar 's tukken mag morgen om 7 uur weer op
Ja doei.
pi_65015554
Ja ik ook Bah!

O Co, mijn pony valt altijd in sliertjes, alsof hij te dun is Tips ?!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 01:03:33 #159
163650 Greys
pi_65015591
Ik ga slapen meissies!
Weltrusten allemaal voor strakkies!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65015624
truste dames
Ja doei.
pi_65015626
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga slapen meissies!
Weltrusten allemaal voor strakkies!
En jij hebt ook een pony die altijd goed zit, hoe doe je dat toch !
pi_65015676
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik ook Bah!

O Co, mijn pony valt altijd in sliertjes, alsof hij te dun is Tips ?!
Dan hebben ze misschien te weinig haar geknipt?? Doe anders morgen eens een foto, dan kan ik het beter beoordelen. Nu ga ik ook slapen.

Trusten!! En trusten Greyssie!!
pi_65016164
Slaap lekker! Ik heb opeens weer helemaal slank/sport/gezond leven aspiraties
Woohoo! Het op tijd naar bed gaan is daar 1 van:+
pi_65017478
en toen was ik weer wakker.....
Ja doei.
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:03:01 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65017517
Goedemorgen!

Greys, heel erg, maar ik stapte gisteravond in mijn niksie uit de douche en concludeerde zomaar ineens dat jij echt jaloersmakende armen hebt! Echt, mijn armen zijn horror naast de jouwe! Koester jij ze?
Oh, en uw benen zijn vast van hetzelfde laken een pak, want meestal gaan die dingen samen en is the whole package in orde of niet in orde. Ik hoef niet te zeggen tot welke categorie ik behoor, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:13:13 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65017551
Oh god, nou denk ik weer: hoe komt dít nu weer over?
Maar ik bedoel het goed. Goed. Echt! Ik ben gewoon vol bewondering over je armen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 14-01-2009 07:19:03 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65017736
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
Hoe hebben jullie je levenspartner verteld dat je op fok zit ?!
Niet. En daar kwam ie zelf achter toen ik vertelde dat ik naar Utrecht zou gaan met een groep wildvreemde vrouwen. Hij was op zn zachts gezegd kwaad en teleurgesteld. Want ik loop hier al een behoorlijk tijdje rond en durfde hem niet te vertellen enzo. Deels oorzaak dat ik vorige meet niet meer mee wilde, omdat ik eventjes bij vriendje langs wilde gaan . Oh en omdat ik weer eens blut was. Dat ook.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65017800
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gewoon mee snakk'n

Waor komst stoe weg?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65017854
srsly, ik voel me net Milton uit Office Space

kom ik op kantoor, is wéér mn bureau verplaatst

dus ik weer zoeken op de verdieping waar ik heen was gedonderd...

mèn!

Lichte kater van gisteravond, maar 't is niet zo erg als vorige week, toen ik écht heul brak was!
Fles water, een bakkie pleur en wat fruit (banaan, appel, mandarijn) helpen me wel de ochtend door: mag om vijf voor twaalf weer naar huis!

Heb me niet gewogen, maar moet vanaf deze week echt weer gaan aantrekken én hardlopen, want geen excuus meer: de sneeuw is weg!
Ja doei.
pi_65018206
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Sugar het volgende:
Oh god, nou denk ik weer: hoe komt dít nu weer over?
Maar ik bedoel het goed. Goed. Echt! Ik ben gewoon vol bewondering over je armen!
Speltip 7: Betrek je eigen lichaam er niet bij

Maar ik snap wat je bedoeld !
pi_65018282
Mehh ziek thuis En ik moet wachten tot de dakdekkers weg zijn voordat ik weer in m'n pyjama kan stappen om op de bank te gaan liggen zieltogen. Aan de geluiden te horen zijn ze wel op het dak geraakt
"Is er hier een luik?"Ik: "Euh. Nee?"

Mijn vriend wist eigenlijk wel meteen dat ik op Fok zat, aangezien ik op de datingsite dezelfde naam had als hier. Maar hij zou er niet kijken, zei hij toen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65018309
Hij dacht ook dat het m'n echte naam was was dus gaan vragen aan iemand die hij uit mijn dorp kent, maar die kende alleen ene Selena (en toevallig woonde die bij ons op de hoek, is alleen jonger).

Maar ik heet heel anders dus
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65018360
mijn financiele situatie is als het goed is nog best rooskleurig na de reparatie!
Ben benieuwd wanneer ze bellen én wat de schade is maar aangezien ik ineens heel zuinig heb gedaan verder én ik nog geld terugkrijg van een vriend van me die ik wat geld had geleend omdat zijn baas hem was vergeten te betalen ziet het er nog best naais uit

Ben écht benieuwd wat 't gaat kosten. Maar ik reken op minimaal 900, dan kan het alleen nog maar meevallen
Ja doei.
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:55:16 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65018469
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil de hele tijd naar de kapper (ik ben 14 november nog geweest)
maar dan kijk ik snel naar dit plaatje en dan wil ik niet meer

[ afbeelding ]
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar. Volgens mij word je daar nog mooier van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65018479
Ik reken met mijn auto ook altijd op het ergste Verschil is alleen dat jij echt je motor laft en ik mijn auto een onbetrouwbaar kreng vind SORRY AUTO!

Als de band gemaakt is ben ik benieuwd wat het volgende euvel gaat worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')