Oohh die knippert!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Deze beweegt ook:. Had je dat dan wel gezien?
.
Aahwquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Ik ben net heel hard gevallen/gevlogenOp en perron vol mensen
En toen dacht ik aan viking die zich altijd schaamde en toen ging ik mij ook schamen
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo! Lang laten groeien jouw haar.Volgens mij word je daar nog mooier van.
De VVE vergadering komt er weer aan, en het staat nog op mijn lijstje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je mag er NIET eentje in de tuin!![]()
Ja maar dan zeggen ze weer dat het echt nodig is hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leuk(Plus ze hoeven de achterkant toch niet te knippen
Misschien haarmaskers of zo??)
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.. eenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
En toen dacht ik aan viking die zich altijd schaamde en toen ging ik mij ook schamen
Haha ja m'n all stars hebben geen profiel meer blijkbaar en er lag allemaal modder en ik voelde al dat het niet goed ging en toen werden m'n benen pudding na al 200 meter gerend te hebben en toen vloog ik zo 3 meter over m'n tas heen. En nu is m'n laptop wiebeligquote:
freud!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
PF, wie gaat nou die shoot met je doen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Ahhh maar hoezo ga je je schamen omdat iemand anders zich zou schamenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Geld teveel PF?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel naar de kapper ga want ik vind de ervaring gewoon leuk(Plus ze hoeven de achterkant toch niet te knippen
Misschien haarmaskers of zo??)
Eet Slankie!, snel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
O ik HEB alles en alles ZIT in een map. Maar ik weet niet zo goed hoe het er uitziet dus waar ik naar moet zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
goodmeuning....
verslapen en alles doet zeer... maar ik moet braaf douchen en te laat naar mn werk... getver...
(ik laat ook mn haar groeien... maar ik laat wel regelmatig de laagjes verversen bij de kapper...anders wordt t té sloom en massief...)
oh PF! bij sommige instellingen krijg je het bewijs van betaling collegegeld wel gewoon aan t begin van t collegejaar opgestuurd hoor, aan e collegekaart vast. dus zoek ook even thuis, nadat je ze erover gebeld heb. vandaag. En die brief van de IB...euh tsja, misschien ook bellen voor een kopie?
les 1: ook als je thuiswoont netjes al je brieven van organen als de IB groep en de belasting in een map bewaren...
Hahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De VVE vergadering komt er weer aan, en het staat nog op mijn lijstje.
Mijn argument is dat het dier het gras mooi kort kan houden in de tuin.
Ik heb zelfs een grafiekje gemaakt met de kosten van de tuinmannen tov de geit. Nu alleen nog goede argumenten verzinnen voor de geluidsoverlast
Kunnen sommige mensen in OUD nog wat van leren, hihiquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh maar hoezo ga je je schamen omdat iemand anders zich zou schamen![]()
Moet ineens denken aan een tijdje geleden. Ik stond voor mn werk op het schoolplein te wachten, en zo'n klein meisje komt aanfietsen, mindert vaart en knalt zomaar ondersteboven. Staat haar vader er dus naast en die zegt heel droog: "stap je altijd zo af"![]()
Top vader! Niet gelijk dr heen rennen en gaan reanimeren (was ook niks aan de hand namelijk) maar gewoon grapjes gaan maken
Ja hoi, stokpaardje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen in OUD nog wat van leren, hihi![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahahaha
Heb je echt een grafiek gemaakt?
Oeh, sorry hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
*hormonenpost*
[..]
Ja hoi, stokpaardje!
Kom je ooit wel eens in OUD, en zo ja, lees je dan ook mee, of kijk je alleen plaatjes?
De meeste mensen (ook in OUD) weten namelijk dat het veel verstandiger is om idd eerst te kijken of je kind wel uit zichzelf op staat en gaan pas panieken als dat niet zo is.
Iets minder generaliserend mag.![]()
[sub]Sorry, kom niet aan OUD he!
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, sorry hoor!
Ik zal er verder maar niet op ingaan, want iets minder generaliserend mag best, maar het is maar fok toch
Ja wel pijn gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geld teveel PF?
En heb je je geen pijn gedaan verder? En waarom lag er módder op het perron?
Ik begrijp het ergens wel hoor, je bent niet voor niets mod daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.Vandaar ook het stokpaardje.
Ik moet eigenlijk sorry zeggen, maar ja... zoals gezegd... ik kan het niet laten.
Er stond ook sommige mensen in OUD, mutsie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar de overdadige knipogen, want ik zit idd tot aan mijn kruin vol met hormonen en kan het nooit laten OUD te verdedigen.Vandaar ook het stokpaardje.
Ik moet eigenlijk sorry zeggen, maar ja... zoals gezegd... ik kan het niet laten.
Ja da's gewoon een lammetje, maar dat wekte bij SHE d'r geitenmoedergevoelens weer opquote:
Hoi Boem! Hoest met jouw garnaal?quote:
Oh cool!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Je moet alle voorstellen gewoon presenteren. Nu is die geit vorig jaar ook al in de vergadering geweest ( toen had ik allemaal plaatjes van geiten in een powerpoint presentatie gefrot )
Maar toen moest ik terugkomen met een kosten/baten analyse.
Nou, dat heb ik gedaan.
( en weer een heleboel plaatjes van geiten in verschillende omgevingen en posities erbij )
Ik probeer ze namelijk op subliminaal niveau te overtuigen van de behoefte aan een geit.
Opschepster!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Op: eitje, jus, minibroodje met gesmolten kaas.
Aan: jeans maat 27
Whehehehhe, ja Boem, vertel eens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hoi Boem! Hoest met jouw garnaal?
Ja, over die garnaal gesproken, ik gisteren een mooi plaatje gemaakt van de echo en dan van het garnaaltje zoals hij weergegeven wordt in het plaatje van mijn ticker, kijk ik net, zitten er ineens handjes en voetjes aan. Die waren er gisteren nog niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond ook sommige mensen in OUD, mutsie!
Maar jij mag je hormonen laten wapperen hoor, met je garnaal!![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Plaatje Mo=dat geen schaap??
Bolletje, heeft iemand je helpen opstaan, of moest je dat in je eentje doen?? Terwijl iedereen zat te gniffelen? Of de andere kant uitkeek: Ik? Niks gezien!
Op: eitje, jus, minibroodje met gesmolten kaas.
Aan: jeans maat 27
Respect!quote:
Wij hebben en hadden echt vergelijkbare maten, maar als ik foto's van jou zie ben jij veel dunner en fragieler dan ik benquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
I know,maar toen ik begon had ik maat 31, dus dat zijn maar liefst 4 maten draf!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
I know,maar toen ik begon had ik maat 31, dus dat zijn maar liefst 4 maten draf!!
Ik mis niks!! Maar ik had eigenlijk ook nooit heupen echt, bij mij zat het meer in de rondte. Ik vind het vooral fijn dat als ik mijn trui optil er geen vetlelletjes overhangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook in mijn kast hangen. *trots*
Al mis ik gek genoeg mijn heupen ook wel weer een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |