Showen, pochen, opscheppen, jeweets!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
En det miens...?
Hey ik heb een mod gevondenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Greys, XFA begint vrijdag, ga je ook kijken?
Ik vind dat juist coolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoowmoow
Ik heb ook niet graag de lapo
Moet je ff aan een lif-mod vragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik heb een mod gevonden.
Kan jij ergens in de titel een 470 verstoppen?
Ow ja, dat ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Nou Greys, wel heel trots het linkje naar de officiele uitslagen posten he? Dan hoef ik zelf niet te zoeken.
Is de Paus katholiek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Greys, XFA begint vrijdag, ga je ook kijken?
hee ksst jij, je hoort hier niet sportpipoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff aan een lif-mod vragen
nee joh, gewoon zelf doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff aan een lif-mod vragen
Kom eens in XFA danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de Paus katholiek?
Ja!
(Al snap ik even niet dat Gordon in een persbericht had geroepen dat zij alleen maar 'de goeie' zouden uitzenden en ik in de voorstukjes toch allemaal bagger zag)
En kom jij hier dan ook afvallen?
Of heb je geen dikke kont?
(Wij ook niet, we doen alleen alsof)
Dan ga ik weer dromen van static en een hooivorkquote:
0643..8.6. zo danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MooiDan bel ik je als we bij 290 zijn
Ik hoop het niet zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef Svensational het volgende:
Adelante, XFA begint vrijdag, gaat je vriendin ook weer kijken?
Ik lig al op mijn knieën in je FaQ-fags topic met rode konen van schaamte.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom eens in XFA dan! En dat van Gordon vond ik ook wat vreemd idd
.
*kwijl* ik ben zó dol op slush, en op cassislimonade... ik zou wel mijn eigen cassislimonade slush apparaat willen hebben...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
oh ik heb er zó om gehuild! om t boek ook trouwens. dat heb ik eerst gelezen, toen t net uit was... aan en stuk door uitgelezen, gejankt, en gelachen.quote:
Vergeet vooral niet al je wachtwoorden te deletenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik gok dat ik mn vrije zondag ga gebruiken om deze pc van a tot z leeg te gooien!
ik zeg gewoon niks, ik zeg niks...quote:
Mevrouw B., alles goed met Pluimquote:
K zal jou is laten deleten uit de SportCrew door Queen Nuonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet al je wachtwoorden te deleten.
Ze zoeken nog een nieuwe VBL mod, gewoon over laten plaatsen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zal jou is laten deleten uit de SportCrew door Queen Nuon
Oh die!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee want die functie gaat naar Happel!
Worteltjesquote:
Wat danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:08 schreef Laureline het volgende:
Gisteren naar de ellendigste, krenterigste nieuwjaarsborrel ooit geweest, en uit frustratie thuis nog maar zitten drinken en eten met.
Vandaag dus een balanslijstje![]()
O: frambozen magere yoghurt, grapefruitsap
L: tosti ham-kaas met ketchup
D: spinazie, anderhalf tartaartje, 1 puntje pizza
T: magere kwark
geen sport, en niet genoeg werk verzet.
Gooi zelf iets in de groep en doe er intelligent over; dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me en hier is het ook veel te rustig of gaat het over dingen waar ik niets van weet
Samequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me en hier is het ook veel te rustig of gaat het over dingen waar ik niets van weet
Nou, vertel eens. Wat had je er allemaal op danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb pizza gegeten chico, maar dat zal je ook weinig interesseren is het wel?
Het gaat je niet redden ben ik bang!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zeg gewoon niks, ik zeg niks...
Ja. Entertain ons.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens. Wat had je er allemaal op dan
Ja dahag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Jullie zijn wel wakker. Maar nu is het te laat, ik krijg te horen dat ik moet gaan slapen
.
Morgenochtend als ontbijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag!
Nu zal je onze lulverhalen aanhoren ook!
Kan jij het volgende topic weer openen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, daar is mijn pak koekjes bij de koffie niks bij!. Dan durf ik het ook wel toe te geven
.
En waren het wel Linessa koekjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, daar is mijn pak koekjes bij de koffie niks bij!. Dan durf ik het ook wel toe te geven
.
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij het volgende topic weer openen?
Ah? Toe?
De ijshoorntjes ( aardbei + vanille en de choco ) zijn echt fantastischquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
Die Linessa meuk!
Is dat van de Lidl? Ja toch? Is het wat? Ik ben over een flink aantal dingen van de Lidl wel te spreken namelijk!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor ben.
Ik hou mijn snavel vandaag. Dit ging namelijk echt nergens over. Ik leek wel een labiele puberquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
.
Nee, dezequote:
Doe mij het nr. effe dan? Dan check ik het even!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je eerst even aan mijn psychiater vragen, of ik daar wel klaar voor ben.
Die ijshoorntjes zijn een beetje Cornetto achtig dan ofzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef SHE het volgende:
[..]
De ijshoorntjes ( aardbei + vanille en de choco ) zijn echt fantastisch
De pizza is vies (maar ik heb 'm natuurlijk wel op)
De chips was wel lekker, maar ik ben een slechte graadmeter want ik eet echt nooit chips dus ik weet niet hoe het moet smaken.
Als je verder alleen een boterham smeerworst op had is er niets aan de hand!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, deze.
[ afbeelding ]
Volgens de verpakking maar 1000kcal.
Is er een relatie tussen de dronkenschap van je beeb en je vermoedelijke zwangerschap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zwanger denk ik, want ik heb een vreetkick, dat wil je niet wetenEn mijn beeb is aangeschoten
gefeliciteerd??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zwanger denk ik, want ik heb een vreetkick, dat wil je niet wetenEn mijn beeb is aangeschoten
En je moet morgen werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet plassenmaar dat komt door teveel bier
Online (dat we hier gewoon allemaal gaan zitten lallen en emoën en burpen enzo?) of irl?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar gelukkig heb ik flexibele tijden
heb overigens wel zin om eens met het Slank-topic flink bezopen te rakengewoon, omdat het kan
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Online (dat we hier gewoon allemaal gaan zitten lallen en emoën en burpen enzo?) of irl?
Het is niet eens grappigquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie er ook heul niets grappigs in
Van een half glas???quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je doen als ik er niet ben. Na een half glas gebeurt er het volgende: ik ga eerst 5 minuten slappe-lachen, daarna word ik 5 minuten handtastelijk en dan 5 minuten stilletjes. Vervolgens zoom ik uit en word een uur later wakker met een spijker in mijn kop.
Hihi, en dan kan ik zo lang blijven als ik wil want dan heb ik een zimmerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar gelukkig heb ik flexibele tijden
heb overigens wel zin om eens met het Slank-topic-meet flink bezopen te rakengewoon, omdat het kan
ik vind het serieus heel tof voor je dat je een kamer hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, en dan kan ik zo lang blijven als ik wil want dan heb ik een zimmer![]()
![]()
Nee, want ik ben misselijk. Ik hoef weer een half jaar geen crap meer te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zou ik dat wel eens mee willen maken!![]()
SHE, kan je niet alsnog een vierde hoorntje in je snavel frotten?
Kan jou het schelen, het kwaad is nu toch al geschied. Morgen weer een nieuwe dag!
Jullie gaan het nog een week lang elke dag horenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het serieus heel tof voor je dat je een kamer hebt![]()
je moet even naar de administratie van je HBO om een bewijs van inschrijving te krijgen. Dit kan even duren, maar krijg je gewoon thuisgestuurd. Dit krijg je zodra je je collegegeld betaald hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog een week lang elke dag horen
Aaaaaaaah ik ben echt helemaal in een roes nuIk weet alleen niet waar/hoe ik mijn
- Een kopie van het geldige bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent.
kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |