Ik vat je post in dat topic ook niet eigenlijk maar goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Schroevendraaiers
Biogarde, damn... wat is dit? Je ziet toch wat er gebeurt? Of ben ik nou helemaal gestoord?
Zucht. Al was het een kloon, boeie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wat gebeurt? Dat iemand een topic opent en geen kloon is? Of denk je serieus dat ie nog niet gescanned was?
Ja, zie boven. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zucht. Al was het een kloon, boeie.
Zijn drie topics over schroevendraaiers over het forum. Dat noemen we baggeren.
Pfieuw, ik dacht dat je dat wel had gezien (daarom poste ik zijn geschiedenis in het topic)quote:
Ja, KLB, druk forum, je schat soms dingen weleens verkeerd in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pfieuw, ik dacht dat je dat wel had gezien (daarom poste ik zijn geschiedenis in het topic)
Gelukkig, je hebt niet plots besloten overduidelijke bagger te laten staan.
Oh, ik maakte ook een foutje, het waren geen 3 topics, maar inmiddels 5
Maak mij dan modquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, KLB, druk forum, je schat soms dingen weleens verkeerd in.
Of je stopt met topics openen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maak mij dan modIk kan jullie werkdruk verminderen.
Want ik opende de laatste tijd veel topics?quote:
TTKquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Kurk_droog mod
Laten we dagdag dan maar meteen op TTK neerzetten
Gooi maar meteen dicht. Zelfs OnTopic reacties reageert TS belachelijk op, waardoor hij zin eigen topic verbaggert.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
Wil een modje dit Topic aub even opschonen...?
FOK! is onderdeel van een samenzwering!
Al die plaatjes en complete off-topic reacties aub
Want?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gooi maar meteen dicht. Zelfs OnTopic reacties reageert TS belachelijk op, waardoor hij zin eigen topic verbaggert.
Lees de sluitpost eens..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef Kurolon het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?
Mensen die het raar vinden dat je nooit uitgaat
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Apuleius het volgende:
Nog vragen? Ik weet namelijk alles beter.
Na wat ik van jou gezien heb, heb ik, helaas voor jou, toch echt meer vertrouwen in Bio's capaciteiten als in die van jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Apuleius het volgende:
Nog vragen? Ik weet namelijk alles beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na wat ik van jou gezien heb, heb ik, helaas voor jou, toch echt meer vertrouwen in Bio's capaciteiten als in die van jou.Da's geen vraag en ik ben geen mod. timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op antwoord hoef ik zeker niet meer te rekenen, of wel Boswachter ? Ik vind het niet erg beleefd om gewoon af te haken midden in een 'gesprek'.quote:
Je zegt dat het gesprek van jouw kant al is afgerond, echter je laatste reactie is een vraag naar aanleiding van iets wat ik zeg. Daar kun je toch geen gesprek mee eindigen? Of begrijp ik dat nu verkeerd? Verder laat je in die reactie mijn vraag onbeantwoord en nergeer je mijn 'verdediging' ten op zichte van het editen van mijn post volledig. Daarom dacht ik dat het gesprek nog op gang was, hetzij op een wat lager tempo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nee dat deed er niet toe.
Het "gesprek" was van mijn kant al afgerond dus.
Ben je nog steeds boos omdat ik je post editte ?
Is het ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Emo's, Gothics, Alto's & andere verschijnselen.
Mijn topic werd als troll topic gezien.
Yeah right, voor onzin moet je in /49 zijn.quote:Hier ben ik het niet mee eens en meen mij klacht serieus.
Daar ga je fout.quote:Dat Biogarde dat niet doet lijkt mij niet van belang.
Nee maar het is wel een trolltopic en daar is KLB niet voor bedoeld.quote:Zelf neem ik mijn topic serieus, leg mijn klacht duidelijk en overschrijd de FOK! policy niet.
Vergeet het maar.quote:Dus hierbij verzoek ik dringend om dit topic te her openen.
Jullie hebben gelijk maar was op vrijdag avond en was wat irritant door de drankquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het ook.
[..]
Yeah right, voor onzin moet je in /49 zijn.
[..]
Daar ga je fout.
[..]
Nee maar het is wel een trolltopic en daar is KLB niet voor bedoeld.
[..]
Vergeet het maar.
De meest uitgekauwde smoes in the bookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk maar was op vrijdag avond en was wat irritant door de drank
Dacht dat ik gebanned was joh, schrok me rotquote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat leek me nogal evident, heb je de postgeschiedenis van de pauper al es gezienquote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef remlof het volgende:
Bagger, 1 post in [KLB FB] Alleen voor playboys had volstaan.
Ik zal het even overleggen achter de schermen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
mijn topic kan open
Een soort lijst van mensen die genomineerd zijn ter executie.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mag ik iets vragen? Wat is een blacklist?
Tjee, stel ik een x een serieuze vraag en dan ga je zo'n non antwoord gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een soort lijst van mensen die genomineerd zijn ter executie.
Dat was een serieus antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tjee, stel ik een x een serieuze vraag en dan ga je zo'n non antwoord geven
Sorry hoor maar als dat zo is vind ik de mods wel een beetje huiliesquote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was een serieus antwoord![]()
Ik zal het even wat makkelijker voor je maken: Je staat op scherp.
Ik waarschuw je alleen maar, wat je ermee doet is je eigen keus. Of je neemt het aan van die klootzak, of je gaat gewoon door.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sorry hoor maar als dat zo is vind ik de mods wel een beetje huilies![]()
Er zijn mensen die 10x zoveel als mij baggeren en 90% van mijn posts zijn wel serieus ( ook al overdrijf ik soms een beetje)
Dat mag.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef t-8one het volgende:
als ik nou hier zeg dat ik de_boswachter niet zo'n geweldige mod vindt?
Dan vragen wij om onderbouwingquote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef t-8one het volgende:
als ik nou hier zeg dat ik de_boswachter niet zo'n geweldige mod vindt?
Kijk maar even rond op KLB dan heb je genoeg onderbouwingquote:
Fout geantwoord.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kijk maar even rond op KLB dan heb je genoeg onderbouwing
Om een discussie een ban krijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maargoed, ik hou me er verder buiten voor ik zo weer een ban heb
Nou als ik zie waar ik notes voor krijg zou et me niks verbazenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om een discussie een ban krijgen
Ik zal even wat quotjes verzamelen hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mag.
Onderbouw je het ook even, of is dat teveel gevraagd ?
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef t-8one het volgende:
Ik zal even wat quotjes verzamelen hoor.
hahh, de eerste hebben we.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok
Maar quotes maken mij dus een goede/slechte moderator. Aha.
QFT.
Ik denk dat ie eerder bedoeld een paar quote's van jou waardoor hij onderbouwt waardoor jij een slechte mod bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok
Maar quotes maken mij dus een goede/slechte moderator. Aha.
QFT.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze ziet er voor een Thai erg do-able uit.
Alleen ik krijg steeds visioenen dat er momenteel een neger overheen aan het gaan is
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHA BOSMONGOOL !!11____111
OMFG !! LOLLEERSSS ZZ!!!!111111111111111
Huil jezelf in slaap. Klagen kun je doen in de FB van KLB
Groetjes !!
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef Afwazig het volgende:
Het feit dat een zeer groot deel van de KLB users jouw een slechte mod vindt dat is an sich onderbouwing genoeg. Ten slotte zijn de mods er voor de users niet?
Had je dan verwacht dat toen ik die KLODOLS verkiezing won iedereen aan mijn pijpje begon te slobberen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef Afwazig het volgende:
Het feit dat een zeer groot deel van de KLB users jouw een slechte mod vinden is an sich onderbouwing genoeg. Ten slotte zijn de mods er voor de users niet?
Edit: Ok maar aan de andere kant is een een groot deel van de KLB users een downer.
Waar staat dat ik dat verwacht? Dit heeft daar geen reet mee te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat toen ik die KLODOLS verkiezing won iedereen aan mijn pijpje begon te slobberen ?
Dat is wel heel naief niet ?
Niet meer je #69 ?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Biogarde het volgende:
Laat ze maar lullen hoor BoWa, voor mij ben je m'n nummer 8
Fout. Users vinden me een slechte mod omdat ze het niet kunnen accepteren dat ik blauw ben.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Afwazig het volgende:
Waar staat dat ik dat verwacht? Dit heeft daar geen reet mee te maken. Mensen vinden je een slechte mod om je uitspraken en acties.
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[KLB SC #801] Waar we www.fluency.nl uittesten
Mag de TT veranderd worden in 'Bijna, bijna raak. Oftewel: helemaal mis!'?
De site uit de TT is namelijk stom en verwijdert alle bestandjes retesnel.
Dank u.
Is dat zo? Ik heb dat hele KLODOLS gebeuren helemaal niet meegekregen omdat ik toen ter tijd niet heel actief op FOK! was. Toch vind ik je een slechte mod.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fout. Users vinden me een slechte mod omdat ze het niet kunnen accepteren dat ik blauw ben.
En ik verwacht niet dat mensen hier een beetje de serieuze lul gaan lopen uithangen, dat doe ik zelf ook niet. Dus wanneer ik je note of iets dergelijks, dan is er toch echt iets mis
Ik was ook leuker (quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Afwazig het volgende:
Is dat zo? Ik heb dat hele KLODOLS gebeuren helemaal niet meegekregen omdat ik toen ter tijd niet heel actief op FOK! was. Toch vind ik je een slechte mod.
Sommige mensen zijn gewoon leuker als user dan als mod. Daarom moet je mij ook geen mod maken
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Krijg ik nu kudos ?
Thanks.quote:
Wie waren de alternatieven van d_b dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
BoWa is door jullie, de users gekozen. Face it. Ben je het er niet mee eens, stuur dan een brief naar Kassa of Radar en laat ze een koude douche () geven aan alle users die hebben gekozen voor BoWa.
Je zit dus ook in yvonne's complot?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was ook leuker (), maar goed: Ik ben dan nu ook de marionette van Yvonne he
Geen, want anders was BoWa geen mod geweest denk je niet? Hij werd mod omdat hij won. De nummer 2 was Chriz2k.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wie waren de alternatieven van d_b dan?![]()
[..]
Je zit dus ook in yvonne's complot?
Nu je het zegt, waarom de kanker hebben ze die Adelante aangesteld en niet, om maar iemand te noemen, Chriz2k?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen, want anders was BoWa geen mod geweest denk je niet? Hij werd mod omdat hij won. De nummer 2 was Chriz2k.
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fout. Users vinden me een slechte mod omdat ze het niet kunnen accepteren dat ik blauw ben.
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
BoWa is door jullie, de users gekozen. Face it.
Luister vriend, jij bent niet de halve KLBquote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.
Ik vind je een slechte mod, omdat je de sfeer loopt te verzieken en loopt te baggeren.
[..]
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?
We hebben meer users dan enkel en alleen t-8one. Zo heeft iedere mod z'n voor en tegenstanders. Een middenweg is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.
Ik vind je een slechte mod, omdat je de sfeer loopt te verzieken en loopt te baggeren.
[..]
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?
Omdat er blijkbaar geen kwaliteit uit zo'n verkiezing komt en ik mijn kwaliteiten al bewezen had.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarom de kanker hebben ze die Adelante aangesteld en niet, om maar iemand te noemen, Chriz2k?
Chriz wou zelf niet meer (meen ik me te herinneren)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Thoreau het volgende:
Chriz2k?
WTF gek !quote:Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar geen kwaliteit uit zo'n verkiezing komt en ik mijn kwaliteiten al bewezen had.
Oh, fuck, dit is voor de schermen. Mi scusiquote:
Niet op zo'n achterlijke manier nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Wat mijn kloon Padlarf zegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Ja sorry, kan het soms niet laten om te reagerenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
Boswachterquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
een plaatje en de tekst babykiller is geen klachtquote:
Edjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
"Mensen die gaan lopen janken als je kanker zegt" Kan iemand even mijn achternaam weghalen?
Niet iedereen vind jou humor grappig.quote:
ik zit hier ook niet om heel fok te vermaken, en als je er geen kut aan vind klik je toch ander topic aan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
Niet iedereen vind jou humor grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |