Tuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[KLB SC #801] Waar we www.fluency.nl uittesten
Mag de TT veranderd worden in 'Bijna, bijna raak. Oftewel: helemaal mis!'?
De site uit de TT is namelijk stom en verwijdert alle bestandjes retesnel.
Dank u.
Is dat zo? Ik heb dat hele KLODOLS gebeuren helemaal niet meegekregen omdat ik toen ter tijd niet heel actief op FOK! was. Toch vind ik je een slechte mod.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fout. Users vinden me een slechte mod omdat ze het niet kunnen accepteren dat ik blauw ben.
En ik verwacht niet dat mensen hier een beetje de serieuze lul gaan lopen uithangen, dat doe ik zelf ook niet. Dus wanneer ik je note of iets dergelijks, dan is er toch echt iets mis
Ik was ook leuker (quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Afwazig het volgende:
Is dat zo? Ik heb dat hele KLODOLS gebeuren helemaal niet meegekregen omdat ik toen ter tijd niet heel actief op FOK! was. Toch vind ik je een slechte mod.
Sommige mensen zijn gewoon leuker als user dan als mod. Daarom moet je mij ook geen mod maken
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Krijg ik nu kudos ?
Thanks.quote:
Wie waren de alternatieven van d_b dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
BoWa is door jullie, de users gekozen. Face it. Ben je het er niet mee eens, stuur dan een brief naar Kassa of Radar en laat ze een koude douche () geven aan alle users die hebben gekozen voor BoWa.
Je zit dus ook in yvonne's complot?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was ook leuker (), maar goed: Ik ben dan nu ook de marionette van Yvonne he
Geen, want anders was BoWa geen mod geweest denk je niet? Hij werd mod omdat hij won. De nummer 2 was Chriz2k.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wie waren de alternatieven van d_b dan?![]()
[..]
Je zit dus ook in yvonne's complot?
Nu je het zegt, waarom de kanker hebben ze die Adelante aangesteld en niet, om maar iemand te noemen, Chriz2k?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen, want anders was BoWa geen mod geweest denk je niet? Hij werd mod omdat hij won. De nummer 2 was Chriz2k.
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fout. Users vinden me een slechte mod omdat ze het niet kunnen accepteren dat ik blauw ben.
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
BoWa is door jullie, de users gekozen. Face it.
Luister vriend, jij bent niet de halve KLBquote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.
Ik vind je een slechte mod, omdat je de sfeer loopt te verzieken en loopt te baggeren.
[..]
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?
We hebben meer users dan enkel en alleen t-8one. Zo heeft iedere mod z'n voor en tegenstanders. Een middenweg is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of dat voor anderen geld weet ik niet, maar voor mij niet.
Ik vind je een slechte mod, omdat je de sfeer loopt te verzieken en loopt te baggeren.
[..]
Ohw, dus nu blijft hij tot in den treure mod, ook al vindt half KLB hem een kutmod?
Omdat er blijkbaar geen kwaliteit uit zo'n verkiezing komt en ik mijn kwaliteiten al bewezen had.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarom de kanker hebben ze die Adelante aangesteld en niet, om maar iemand te noemen, Chriz2k?
Chriz wou zelf niet meer (meen ik me te herinneren)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Thoreau het volgende:
Chriz2k?
WTF gek !quote:Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar geen kwaliteit uit zo'n verkiezing komt en ik mijn kwaliteiten al bewezen had.
Oh, fuck, dit is voor de schermen. Mi scusiquote:
Niet op zo'n achterlijke manier nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Wat mijn kloon Padlarf zegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Ja sorry, kan het soms niet laten om te reagerenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
Boswachterquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
een plaatje en de tekst babykiller is geen klachtquote:
Edjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
"Mensen die gaan lopen janken als je kanker zegt" Kan iemand even mijn achternaam weghalen?
Niet iedereen vind jou humor grappig.quote:
ik zit hier ook niet om heel fok te vermaken, en als je er geen kut aan vind klik je toch ander topic aan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
Niet iedereen vind jou humor grappig.
Ik begin irritant te worden??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
Edit: Splitter hoer eens op wil je. Je begint irritant te worden.
Je quote nu jezelf of mis ik wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik begin irritant te worden??
Schijnheilige kutuser.
Je mist hersenen, denkvermogen en humor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je quote nu jezelf of mis ik wat?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik begin irritant te worden??
Schijnheilige kutuser.
d_b heeft m'n post ge-edit, vandaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je quote nu jezelf of mis ik wat?
Het een sluit het ander niet uit blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mist hersenen, denkvermogen en humor.
Ik heb ook zomaar een note?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
Wie geeft mij de hele tijd notes terwijl ik niks fout doe?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Ik heb ook zomaar een note?
Mag ik met je mee naar Nassau trouwens dagdag?
Allemaal notes vanwege bagger als ik je notes bekijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
Wie geeft mij de hele tijd notes terwijl ik niks fout doe?
Er is altijd een reden. Note is gisteravond gezet geworden. Waarom ? Schaf een abbo aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Thoreau het volgende:
Ik heb ook zomaar een note?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |