quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je hebt haar nog nooit zien lopen he?
Vroeger deden daar altijd van die dikke walrussen aan mee. Inclusief vlot kapsel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt nu Lingo genoemd maar daar gebeurt het óók. Misschien niet zo extreem maar het aantal jonge aantrekkelijke vrouwen is aanzienlijk toegenomen.
Omdat het niets bijdraagt aan het topic, dus kappen met die nonsens one-liners en schreeuwleuzen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Waarom werd mijn reactie verwijderd?
Ik denk niet dat DonD nog terugkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga ook meedoen, kankerveel geld winnen omdat ik sowieso de 250000 in mn koffer heb
Ik kijk altijd DonD in de hoop dat de kandidaten altijd met 1 euro naar huis gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
Je moet dat programma sowieso gewoon niet kijken joh
Algemeen gezegd: er doen meer studenten/yuppen mee aan Lingo dan voorheen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt nu Lingo genoemd maar daar gebeurt het óók. Misschien niet zo extreem maar het aantal jonge aantrekkelijke vrouwen is aanzienlijk toegenomen.
Mooi moment om te stoppen idd, ik keek er altijd naar maar het is nu meer een herhaling van zetten. Vooral van Beau van Ervendinges, hij draagt de show en kan me voorstellen dat de grappen grollen nu wel op zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat DonD nog terugkomt.
Geruchten gaan dat er een nieuw programma voor in de plaats komt.
Je hebt wel potentiële quizkandidaten, maar die zijn te onzeker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:03 schreef PimpofPersia het volgende:
Dan moet je maar 'met het mes op tafel' kijken, stond zelfs op de site expliciet vermeld dat ze vooral jonge en vrouwelijke kandidaten zochtenmaar volgens mij wil het niet zo vlotten met die zoektocht.
Zij zet elke uitzending wel haar beste beentje voor.. Een uitstekende werkinstellingquote:
Job or no Job voor Corus, ING en Philips-personeel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat DonD nog terugkomt.
Geruchten gaan dat er een nieuw programma voor in de plaats komt.
Niet meer als terecht! Het oog wilt ook wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
De slimme mensen doen niet mee aan zo'n dom spelletje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Deal or No Deal. Waarom zie ik bij Deal or No Deal op RTL5 alleen maar lekkere en trendy mensen en nooit eens een ouwe tang van in de 60. Hoezo discriminatie? En die mannelijke kandidaten. . . echt WTF. Meestal van die sportschool types met ietwat te veel Bruin zonder zon op de bakkus, gruwelijk.
Nee.quote:
heb jij wel een IQ en/of vrienden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat wil zeggen dat jij ook een lollig postje moet plaatsen dus ?
KuddedierHeb je uberhaupt wel een eigen wil en mening ?
Aha een vraag met een wedervraag beantwoorden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
heb jij wel een IQ en/of vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |