Niet op zo'n achterlijke manier nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Wat mijn kloon Padlarf zegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Kim de G.
Mag je ook niet meer over baby killer klagen?
Ja sorry, kan het soms niet laten om te reagerenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
Boswachterquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mijn kloon Padlarf zegt.
een plaatje en de tekst babykiller is geen klachtquote:
Edjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
"Mensen die gaan lopen janken als je kanker zegt" Kan iemand even mijn achternaam weghalen?
Niet iedereen vind jou humor grappig.quote:
ik zit hier ook niet om heel fok te vermaken, en als je er geen kut aan vind klik je toch ander topic aan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
Niet iedereen vind jou humor grappig.
Ik begin irritant te worden??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
Edit: Splitter hoer eens op wil je. Je begint irritant te worden.
Je quote nu jezelf of mis ik wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik begin irritant te worden??
Schijnheilige kutuser.
Je mist hersenen, denkvermogen en humor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je quote nu jezelf of mis ik wat?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik begin irritant te worden??
Schijnheilige kutuser.
d_b heeft m'n post ge-edit, vandaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je quote nu jezelf of mis ik wat?
Het een sluit het ander niet uit blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mist hersenen, denkvermogen en humor.
Ik heb ook zomaar een note?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
Wie geeft mij de hele tijd notes terwijl ik niks fout doe?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Ik heb ook zomaar een note?
Mag ik met je mee naar Nassau trouwens dagdag?
Allemaal notes vanwege bagger als ik je notes bekijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
Wie geeft mij de hele tijd notes terwijl ik niks fout doe?
Er is altijd een reden. Note is gisteravond gezet geworden. Waarom ? Schaf een abbo aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Thoreau het volgende:
Ik heb ook zomaar een note?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |