quote:
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp7675.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sure. Alles om mijn fellow-Fok!kers te plezieren.
[..]
Hahaha! Heb je nog meer zwoele zinnetjes
?
We couldn't find the page you were looking for.quote:
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig netquote:Op maandag 26 januari 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat één van die drie aan het lurken was, en vanzelf zou komen als ik ze uit ging schelden
Maar je bent dus niet lelijk? Dan wil daar bewijs van zien
Ach, zoveel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
Geen kusje voor mij Allure? [ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
We couldn't find the page you were looking for.
Feel free to contact support if there's anything we can help you find.
Echt heel flauwquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Wij wel, jij niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef padlarf het volgende:
Voor het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puberquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
Mijn foto's hebben er ook een hele tijd gestaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's dan? Lelijke jitzzzze.
*zucht* oke, jullie zijn allemaal geen puisterige pubers. Ik bedoelde eigenlijk rasechte casanova's die elke chick met een zwoele blik zo het bed in geleiden.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |