Is het ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Emo's, Gothics, Alto's & andere verschijnselen.
Mijn topic werd als troll topic gezien.
Yeah right, voor onzin moet je in /49 zijn.quote:Hier ben ik het niet mee eens en meen mij klacht serieus.
Daar ga je fout.quote:Dat Biogarde dat niet doet lijkt mij niet van belang.
Nee maar het is wel een trolltopic en daar is KLB niet voor bedoeld.quote:Zelf neem ik mijn topic serieus, leg mijn klacht duidelijk en overschrijd de FOK! policy niet.
Vergeet het maar.quote:Dus hierbij verzoek ik dringend om dit topic te her openen.
Jullie hebben gelijk maar was op vrijdag avond en was wat irritant door de drankquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het ook.
[..]
Yeah right, voor onzin moet je in /49 zijn.
[..]
Daar ga je fout.
[..]
Nee maar het is wel een trolltopic en daar is KLB niet voor bedoeld.
[..]
Vergeet het maar.
De meest uitgekauwde smoes in the bookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk maar was op vrijdag avond en was wat irritant door de drank
Dacht dat ik gebanned was joh, schrok me rotquote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat leek me nogal evident, heb je de postgeschiedenis van de pauper al es gezienquote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef remlof het volgende:
Bagger, 1 post in [KLB FB] Alleen voor playboys had volstaan.
Ik zal het even overleggen achter de schermen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
mijn topic kan open
Een soort lijst van mensen die genomineerd zijn ter executie.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mag ik iets vragen? Wat is een blacklist?
Tjee, stel ik een x een serieuze vraag en dan ga je zo'n non antwoord gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een soort lijst van mensen die genomineerd zijn ter executie.
Dat was een serieus antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tjee, stel ik een x een serieuze vraag en dan ga je zo'n non antwoord geven
Sorry hoor maar als dat zo is vind ik de mods wel een beetje huiliesquote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was een serieus antwoord![]()
Ik zal het even wat makkelijker voor je maken: Je staat op scherp.
Ik waarschuw je alleen maar, wat je ermee doet is je eigen keus. Of je neemt het aan van die klootzak, of je gaat gewoon door.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sorry hoor maar als dat zo is vind ik de mods wel een beetje huilies![]()
Er zijn mensen die 10x zoveel als mij baggeren en 90% van mijn posts zijn wel serieus ( ook al overdrijf ik soms een beetje)
Dat mag.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef t-8one het volgende:
als ik nou hier zeg dat ik de_boswachter niet zo'n geweldige mod vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |