Oh. TS... kennelijk heeft niemand je het ooit uitgelegd en heb je het zelf ook niet gedesitileerd uit de overvloed aan voorbeelden (al kan ik er in komen dat je dat niet altijd even makkelijk lukt) maar als je een lemming maakt is het de bedoeling dat de lemming grappig is. Een topic omdraaien kan natuurlijk iedereen, maar in de omdraaiing humor stoppen vergt skills. Die je dus niet blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:35 schreef sweetlady-o het volgende:
Lemming.
Waar komt die zekerheid van ongelovigen vandaan?
Echt heel raar is dat niet hoor, ze zijn niet voor niets ongelovig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
Slechte OP zeg.
Overigens valt mij juist op dat ongelovigen zo moeilijk kunnen accepteren dat gelovigen geloven.
Waarom bestaan er mensen zoals jij?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Bastian het volgende:
Die zekerheid komt via de "Heilige Geest"
Als je hem toelaat in je hart én je echt wil geloven
worden twijfels weggenomen en komt zekerheid ervoor in de plaats.
Echter, ik ben ermee eens dat jonge mensen vaker standvastig zijn.
Bijvoorbeeld over Euthanasie. Ik had een paar jaar geleden ook zoiets van FOUT!
maar als je meer ervaring krijgt in het leven ga je er toch over na denken.
Voor mij is het nog steeds duidelijk dat het niet goed is, maar je kunt er niet zo makkelijk over denken.
Levenservaring denk ik?
Zekerheid is een grote zegen voor een Christen. Zeker in deze wereld.
Echter, als iemand de meningen van andere mensen niet eens wil aanhoren denk ik
dat, dat ook weer niet goed is. Door andere meningen te onderzoeken (en als Christen de waarheid te behouden) leer je alleen maar van!
lol? ik dacht laat ik eens serieus reageren...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Waarom bestaan er mensen zoals jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Halleluja. Ik geloof ook niet in godquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Bastian het volgende:
Die zekerheid komt via de "Heilige Geest"
Als je hem toelaat in je hart én je echt wil geloven
worden twijfels weggenomen en komt zekerheid ervoor in de plaats.
Echter, ik ben ermee eens dat jonge mensen vaker standvastig zijn.
Bijvoorbeeld over Euthanasie. Ik had een paar jaar geleden ook zoiets van FOUT!
maar als je meer ervaring krijgt in het leven ga je er toch over na denken.
Voor mij is het nog steeds duidelijk dat het niet goed is, maar je kunt er niet zo makkelijk over denken.
Levenservaring denk ik?
Zekerheid is een grote zegen voor een Christen. Zeker in deze wereld.
Echter, als iemand de meningen van andere mensen niet eens wil aanhoren denk ik
dat, dat ook weer niet goed is. Door andere meningen te onderzoeken (en als Christen de waarheid te behouden) leer je alleen maar van!
Lemming.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Chrrris het volgende:
De toon heb je al gezet met je OP, als ik zou reageren wordt ik toch alleen maar aangevallen omdat je er niet op uit bent om het te begrijpen. Maar om het belachelijk te maken.
Waarom geef je de ander geen ruimte?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Waarom bestaan er mensen zoals jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom blijft het ook lekker oppervlakkigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lemming.
En uiteraard vraag je er dan om om belachelijk gemaakt te worden, maar dat terzijde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |