Voor de mooie meiden kunnen ze hier naartoe:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Al die style-haters komen dadelijk de mooiste plaatjes posten, laat ze maar komen
Dat heet prostaatkanker, en dat heb ik niet. Laat me raden je bent Gothic en hebt moeite om normaal een discussie aan te gaan? Je kan je emoties niet op een volwassen manier uiten?quote:
En jij hebt geen moeite om normaal een discussie aan te gaan, of je emoties op een volwassen manier te uiten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dat heet prostaatkanker, en dat heb ik niet. Laat me raden je bent Gothic en hebt moeite om normaal een discussie aan te gaan? Je kan je emoties niet op een volwassen manier uiten?
Wow goed topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor de mooie meiden kunnen ze hier naartoe:
Scenegirls #2
Fout, ze zijn gevaarlijk en moeten bestreden worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Origineel topic.
Maar sommige emo's/alto's kunnen nog best leuk zijn. Alex Evans bijvoorbeeld.
Ik las besneden..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Fout, ze zijn gevaarlijk en moeten bestreden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |