A een vrijdenker/hippie voorloper van de Emoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Emo's en Alto's kunnen wel leuk zijn.Maar het is sowieso crap om in dat soort hokjes te denken.
Gat-verquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef Opperkwal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
emoboyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Emo's en Alto's kunnen wel leuk zijn.Maar het is sowieso crap om in dat soort hokjes te denken.
gelukkig ben jij er om dit topic een lekker frisse wending te geven!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef Opperkwal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste kon ik nog om lachen, vanaf de 3e kreeg ik tranen in mijn ogen. En niet omdat het grappig was.quote:
Toch is het grappig dat ze allemaal tegen conformisme zijn, maar ondertussen wel massaal dezelfde kleding, haar"stijl" en denkwijze hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef Desunoto het volgende:
Ja hoor, post maar weer de meest kansloze verschijningen die er op deze aardbol rondlopen.
Ze zijn immers allemaal hetzelfde, toch?
Huillie.quote:Aan het begin van het topic schreef TS:![]()
![]()
iemand is anders
![]()
![]()
ach ende wee
![]()
![]()
misschien gaat 't wel beter als ik er een topic over open
![]()
![]()
.
En dan ? Ze vallen jou toch niet lastig ? Laat mensen gewoon lekker zijn zoals ze willen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef jimmyrodgers het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan boven genoemde "mensen". Ze vinden niks leuk, en gaan alleen met soort genoten om. Moeten over sarcastisch en negatief over doen. Zetten zich af tegen de maatschappij. Verwonden zich zelf opzettelijk om dat ze lichamelijke pijn niet voelen, alleen hun zware geestelijke pijnAls je normale mensen haat, val ons dan niet lastig. En als de wereld echt zo kut is waarom ga je dan niet gewoon dood?
Klacht: Emo's, Gothics, Alto's & andere verschijnselen.
Samenvatting Emo's, Gothics, Alto's & andere verschijnselen.
Dank u voor het compliment.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
A een vrijdenker/hippie voorloper van de Emo![]()
Ja allemaal depri en ze hebben ook geen sociale vaardigheden en ze snijden zich zelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef Desunoto het volgende:
Ja hoor, post maar weer de meest kansloze verschijningen die er op deze aardbol rondlopen.
Ze zijn immers allemaal hetzelfde, toch?
Hey Jimmyrodgers, wanneer ga je dit topic nu eens naar een hoger niveau tillen, want dit begint echt een parodie van zichzelf te worden en ik kan geen parodieën in mijn klaagbaak gebruiken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ja allemaal depri en ze hebben ook geen sociale vaardigheden en ze snijden zich zelf.
Jawel ze praten soms met normale mensen en ze doen zeer aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dan ? Ze vallen jou toch niet lastig ? Laat mensen gewoon lekker zijn zoals ze willen zijn.
Heey man, die is mooi, ik sla hem op, dankjequote:
Ik vond het ook een lief plaatjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey man, die is mooi, ik sla hem op, dankje![]()
Al die style-haters komen dadelijk de mooiste plaatjes posten, laat ze maar komenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond het ook een lief plaatje* slaat ook op
Voor de mooie meiden kunnen ze hier naartoe:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Al die style-haters komen dadelijk de mooiste plaatjes posten, laat ze maar komen
Dat heet prostaatkanker, en dat heb ik niet. Laat me raden je bent Gothic en hebt moeite om normaal een discussie aan te gaan? Je kan je emoties niet op een volwassen manier uiten?quote:
En jij hebt geen moeite om normaal een discussie aan te gaan, of je emoties op een volwassen manier te uiten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dat heet prostaatkanker, en dat heb ik niet. Laat me raden je bent Gothic en hebt moeite om normaal een discussie aan te gaan? Je kan je emoties niet op een volwassen manier uiten?
Wow goed topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor de mooie meiden kunnen ze hier naartoe:
Scenegirls #2
Fout, ze zijn gevaarlijk en moeten bestreden worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Origineel topic.
Maar sommige emo's/alto's kunnen nog best leuk zijn. Alex Evans bijvoorbeeld.
Ik las besneden..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Fout, ze zijn gevaarlijk en moeten bestreden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |