Opperfuhrer? Die hebben we niet, maar topics over dierenmishandeling laten we niet toe. Zoek hulp, met je zieke geest.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gooi je die van mij dan ook even open, nu je toch bezig bent? Dat was dus wel gewoon een klaagbaakwaardig topic. Of mag dat niet van de opperfuhrer?
Ja ik deed het voor de lolquote:Op zondag 18 januari 2009 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Opperfuhrer? Die hebben we niet, maar topics over dierenmishandeling laten we niet toe. Zoek hulp, met je zieke geest.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef dagdag het volgende:
Excuses voor het slowchatten in het topic bij
"Kun je soms zonder alcohol geen leuke tijd hebben?"
tevens reageerde ik alleen op andere users.
PM ?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
Ja maar als iemand me wat vraagt ,moet ik hem dan speciaal vragen om naar de sc te komen?
Reageer dan hier ook even:quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Biogarde het volgende:
Ja, sorry, zal het nooit meer doen. Heb net uit pure frustratie m'n vriendin in mekaar staan trappen. Nu is ze aan het huilen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: En dit topic is natuurlijk niks waard zonder zelf geschoten pics. (zoals ik ooit deed bij mijn tekenbeet). Show us.
zeggen op het moment dat ik over een paint begin?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:58 schreef Yggie het volgende:
Edit: Je kan me ook uit gaan testen. Kappen. Wanneer je plaatjes wil zien ga je maar naar de bibliotheek de boeken met de rode stippen lenen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Een PAINT is wat anders dan een PIC van zijn arm.
Bovendien zijn de PAINTS meestal niet echt van serieuze toegevoegde waarde.
Wat wat gebeurt? Dat iemand een topic opent en geen kloon is? Of denk je serieus dat ie nog niet gescanned was?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Schroevendraaiers
Biogarde, damn... wat is dit? Je ziet toch wat er gebeurt? Of ben ik nou helemaal gestoord?
Ik vat je post in dat topic ook niet eigenlijk maar goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Schroevendraaiers
Biogarde, damn... wat is dit? Je ziet toch wat er gebeurt? Of ben ik nou helemaal gestoord?
Zucht. Al was het een kloon, boeie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wat gebeurt? Dat iemand een topic opent en geen kloon is? Of denk je serieus dat ie nog niet gescanned was?
Ja, zie boven. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zucht. Al was het een kloon, boeie.
Zijn drie topics over schroevendraaiers over het forum. Dat noemen we baggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |