Met genoeg drank op zing je ook nog eens mee met Marco, drank maakt misschien wel meer kapot dat je lief isquote:Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Nee, het hoort gewoon bij een aantal factoren die bepalen of iets leuk is of niet. Ik vermaak me ook niet als er godverdomme Marco Borsato gedraaid wordt in een kroeg en dat maakt me niet tot probleemgeval.
De ruiten wellicht.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Met genoeg drank op zing je ook nog eens mee met Marco, drank maakt misschien wel meer kapot dat je lief is
top reactiequote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zegt meer iets over jou dat het je boeit wat anderen van jouw alcohol consumptie vinden.
Het kan mij namelijk aan mijn welgevormde reet roesten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zegt meer iets over jou dat het je boeit wat anderen van jouw alcohol consumptie vinden.
Het kan mij namelijk aan mijn welgevormde reet roesten.
Ik ging je bijna sympathiek vinden. Maar toen maakte je de kapitale fout om het over een 'potje bier' te hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef de_priester het volgende:
TS is duidelijk afhankelijk van alcohol
bij mij bepaalt het niet of het gezelliger wordt, alcohol.
Je kunt namelijk ook prima zonder alcohol gezellig hebben.
Echter, ik ga er niet minder om drinken.
Maar ik drink dan ook een potje bier omdat ik het lekker vind en niet voor de gezelligheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |